Sunday, 20 November 2016

VASCO WORLDWIDE ENTERS INTO A STRATEGIC ALLIANCE WITH FLEXIBLE AUTOS INTERNATIONAL

Partnership aims to offer car hire services in over 110 countries

Vasco Worldwide, an enterprise offering comprehensive bouquet of travel-related services with an exclusive shop-at-one concept, today announced its tie-up with Flexible Autos International, the UK's leading travel trade car rental specialist and supplier, to provide self-drive car rental services to its customers comprising of both leisure and corporate travelers. The alliance benefits customers in terms of value for money with no amendment fees, no booking deposit and free cancellation outside 24 hours on all the bookings. In addition, easy online booking solution provides a hassle-free experience to global travelers.  

The partnership aims to serve customers over 17,000 locations in 110 countries, including Austria, Australia, Bahrain, France, Germany, Netherlands, India, Kingdom of Saudi Arabia, Sri Lanka, Singapore, South Africa, Thailand, United Arab Emirates and many more.  

Commenting on the partnership with Flexible Autos International, Mahesh Anchan, Business Head-  Vasco Worldwide, stated, “We are confident that our global expertise in the sector will add tremendous value to Flexible Autos International’ s product portfolio while creating new business opportunities. Car rental solutions will be made available online as well as through Vasco Worldwide’ s outlets present across the globe. “
UK based Flexible Autos International has an office in Dubai, United Arab Emirates which oversees the regions of Africa, Asia, CIS and Middle East. Flexible Autos International has a non-competitive business model which supports travel agents, Online Travel Agencies (OTA) and B2B distributors.
Asoka Ponnuswamy, Director- International Sales, Flexible Autos International, said, “The alliance will serve travelers with a wide range of car selection while they are traveling overseas. Our cars range from economical to luxury depending on the driver’s choice or budget. In addition to cars, we offer scooters for hiring in France, Spain and Italy. We also plan to introduce other services such as Chauffeurs and Transfers in the near future.”  
In addition to the latest car hire services, Vasco Worldwide offerings range from travel facilitation such as hotel and airline bookings, international driving permits, transportation and destination management, visa application support to best-of-breed telecommunication and travel retail products. In a technology-driven world, Vasco worldwide has created One Vasco, a unique globally networked digital travel ecosystem that is highly adaptable and flexible to changing travel trends. One Vasco is scheduled for a global launch in early 2017.
Customers can avail the service online by visiting:


شركة فاسكو العالمية تدخل في تحالف استراتيجي مع فليكسبل اوتو انترناشيونال
تهدف الشراكة إلى تقديم خدمات تأجير السيارات في أكثر من 110 دولة

شركة فاسكو العالمية، هي مؤسسة تقدم باقة متكاملة من الخدمات المتعلقة بالسفر مع مفهوم حصري في متجر واحد، أعلنت اليوم عن دخولها في شراكة مع فليكسبل اوتو انترناشيونال، الشركة البريطانية الرائدة في تجارة السفر و المتخصصة في مجال تأجير السيارات ، لتوفير خدمة تأجير السيارات بدون سائق لمحفظة عملائها التي تضم المسافرين من أجل الترفيه والمسافرين من رجال الأعمال. هذا التحالف سيفيد العملاء من حيث القيمة مقابل المال مع عدم وجود رسوم للتمديد، و بدون مقدم للحجز،  وإلغاء مجاني قبل 24 ساعة على جميع الحجوزات. وبالإضافة إلى ذلك، يوفر التحالف سهولة الحجز عبر الإنترنت يوفر تجربة خالية من المتاعب للمسافرين العالمي.

وتهدف هذه الشراكة إلى خدمة العملاء بأكثر من 17،000 موقع في 110 دولة تتضمن النمسا، أستراليا، البحرين، فرنسا، ألمانيا، هولندا، الهند، المملكة العربية السعودية، وسريلانكا، سنغافورة، جنوب أفريقيا وتايلاند والإمارات العربية المتحدة وغيرها الكثير.

وتعليقا على هذه الشراكة فليكسبل اوتو انترناشيونال، وقال ماهيش أنشان المدير العام لفاسكو العالمية: "نحن واثقون من أن خبراتنا العالمية في القطاع ستضيف قيمة كبيرة لمحفظة منتجات فليكسبل اوتو انترناشيونال الصورة وتخلق فرص عمل جديدة. وستتاح حلول تأجير السيارات على شبكة الإنترنت وكذلك من خلال منافذ فاسكو العالمية الحالية في جميع أنحاء العالم. "
افتتحت فليكسبل اوتو انترناشيونال التي تتخذ من المملكة المتحدة مقراً لها مكتبا في دبي بالإمارات العربية المتحدة الذي يشرف على مناطق أفريقيا وآسيا ورابطة الدول المستقلة والشرق الأوسط. تتمتع فليكسبل اوتو انترناشيونال بنموذج عمل لا يجارى والذي يدعم وكلاء السفر، وكالات السفر عبر الإنترنت (OTA) و الموزعين في قطاع الأعمال.
وقال أسوكا بونوسوامي، مدير المبيعات الدولية في فليكسبل اوتو انترناشيونال "إن التحالف يخدم المسافرين بمجموعة واسعة من خيارات السيارات.  وتتراوح سياراتنا من الاقتصادية إلى الفاخرة اعتمادا على اختيار المسافر أو ميزانيته. بالإضافة إلى السيارات، نحن نقدم الدراجات البخارية في فرنسا وإسبانيا وإيطاليا. كما نخطط لتقديم خدمات أخرى مثل خدمة السائقين و النقل في المستقبل القريب ".
بالإضافة إلى خدمات تأجير السيارات الحديثة، تقدم شركة فاسكو العالمية العديد من الخدمات في مجال تسهيلات السفر مثل حجوزات الفنادق وشركات الطيران، رخص القيادة الدولية، والنقل، وإدارة الوجهات السياحية، والدعم في تقديم طلبات التأشيرات، أفضل خدمات الاتصالات و منتجات السفر. في عالم تحركه التكنولوجيا ، أنشأت فاسكو العالمية شبكة رقمية عالمية فريدة باسم فاسكو ون، وهي عبارة عن نظام سفر رقمي مرن قابل للتكيف مع تغيرات اتجاهات السفر. ومن المقرر ان يتم الاطلاق العالمي لشبكة فاسكو ون في أوائل عام 2017.

يمكن للعملاء الاستفادة من خدمة الإنترنت عن طريق زيارة:
www.flexibleautos.com (الموقع التجاري) أو www.onevasco.com
=