Sunday, 20 November 2016

Sage celebrates the achievement of its Partners in Africa and Middle East


Winners of the Sage CEO Circle were announced today, in recognition of their achievements as Sage partners
20 November 2016 – Sage, the market leader for integrated accounting, payroll, and payment systems, today announced the winners of its Sage CEO circle for the Africa and Middle East region. An award program designed to reward and recognise outstanding performance of the top partners that serve our customers, recommend and advocate for Sage. 
Partners competed against each other under criteria such as: highest product revenue, customer migration units, license sales and referrals. As well as being the recipient of this illustrious accolade, the winning business partners will also join Stephen Kelly, Sage Group CEO, on an all-expenses paid winners’ trip to Costa Rica, taking place in February 2017, which includes an FY17 business planning session and awards reception.
Alan Laing, EVP of Partners and Alliances at Sage said “Our business partners at Sage are integral to helping us serve business builders across the world. The CEO Circle event will recognise their achievements, give us chance to celebrate with them and collaborate on how we will achieve further growth and revenue together.”
Added Anton van Heerden, Executive Vice-President, Africa & Middle East at Sage: “Our business partner ecosystem in Africa and Middle East does an excellent job of supporting our customers by enabling them to unleash the full benefit of our solutions. Congratulations to the winners. Through your excellence, Sage customers across the region are empowered to use our solutions to simplify their business processes and build their businesses.”
The Sage CEO Circle is a global programme, and the winners in the region are:
Africa:
  •  Top Sage X3 Business Partner (X3 and X3 people): Warren Williams, Parity Software 
  •  Top African Business Partner (Sage X3 and Sage X3 People): Ashley Regenass, Synergy 
  •  Top African Business Partner (Sage Evolution Accounting, Sage 300, Sage Premier Payroll & HR, Sage VIP People): Walter Muwandi, Camelsa Consulting Group 
  •  Top African Business Partner (Sage One Accounting & Payroll, Sage Pastel Accounting, Sage Pastel Payroll): Rob Watson, Chips Enterprise Solutions 
Middle East:
  •  Top X3 Business Partner: Abdulmohsen Albadr, Josor

"سايج" تحتفي بإنجازات شركائها في أفريقيا والشرق الأوسط

إعلان أسماء الفائزين بمناصب المدراء التنفيذين من الشركاء تقديراً لإنجازاتهم المتواصلة
20 نوفمبر 2016) – أعلنت شركة "سايج" الرائدة في مجال أنظمة المحاسبة المتكاملة، وأنظمة الرواتب والدفع، عن أسماء الفائزين من خلال أحد برامجها، لشغل مناصب في دائرة الرئاسة التنفيذية لشركاءها بمنطقة أفريقيا والشرق الأوسط. ويهدف برنامج الجائزة إلى مكافأة وتقدير الأداء المتميز الذي يبديه كبار شركاء "سايج" في مجال خدمة العملاء، والتوصيات والدعوة للشركة.
ويتنافس شركاء سايج بين بعضهم البعض وفقاً لمعايير محددة تتمثل بـِ (أعلى دخل للمنتج، ووحدة هجرة العملاء، وترخيص المبيعات والتحويلات).
وفضلاً عن كونهم المستفيدين من هذا التكريم المتميز، فإن شركاء الأعمال الحائزين على جائزة البرنامج، سيشاركون المدير التنفيذي لمجموعة "سايج" ستيفن كيلي، برحلة إلى كوستاريكا في شهر فبراير من العام القادم، مدفوعة النفقات بالكامل، تتضمن دورات تخطيط للسنة المالية 2017 واستلام للجوائز. 
وحول فكرة الجائزة، قال نائب المدير التنفيذي للشركاء والتحالفات في سايج آلان لينج "شركاؤنا التجاريين في سايج جزء لا يتجزأ من هيكلنا الكبير، فهم يساعدون الشركة على خدمة صانعي ورواد الأعمال حول العالم".
حيث جاءت جائزة الشركاء المتميزين وشغلهم لأماكن مهمة في دائرة الرئاسة التنفيذية إيماناً منا بأهمية العمل التكاملي وإدراكاً منا لحجم الإنجازات التي حققها شركاؤنا. ولتمنحنا فرصة الاحتفاء بهم والتعاون معهم على الكيفية التي سنحقق من خلالها المزيد من النمو والإيرادات معاً ".
من جانبه أضاف نائب المدير التنفيذي في أفريقيا والشرق الأوسط في "سايج" السيد أنطون فان هيردن "إن شركاءنا في أفريقيا والشرق الأوسط قاموا بعمل رائع في دعم عملائنا من خلال تمكينهم من استخدام حلولنا وخدماتنا في أقصى درجاتها. وتبارك "سايج" للفائزين بجائزتها من خلال الجهد المتميز الذي بذلوه في خدمة العملاء".
يشار إلى أن "سايج" تقوم بتمكين عملائها وزبائنها في جميع أنحاء المنطقة باستخدام الحلول المختلفة التي تتميز الشركة بابتكارها وإيجادها بهدف تبسيط العمليات التجارية، وبناء أعمال زبائنها بشكل فعال".
يذكر أن جائزة دائرة الرئاسة التنفيذية في سايج، هي برنامج عالمي والفائزين فيها من المنطقة هم :
-         من أفريقيا :
  •  أفضل شريك لسايج في الأعمال التجارية المتعلقة بمنتج ( إكس 3 و إكس 3 بيبول) وارين ويليامز، من شركة باريتي للبرمجيات. 
  •  أفضل شريك لسايج في الأعمال التجارية بأفريقيا والمتعلقة بمنتج ( إكس 3 و إكس 3 بيبول) آشلي ريجيناز، من شركة سينيرجي. 
  •  أفضل شريك لسايج في الأعمال التجارية بأفريقيا والمتعلقة ( بحلول سايج المحاسبية، ومنتج سايج 300، وسايج بريمير لأنظمة جداول الرواتب والموارد البشرية وسايج في أي بي بيبول) والتر مواندي, من مجموعة كاميلسا للاستشارات 
  •  أفضل شريك لسايج في الأعمال التجارية بأفريقيا والمتعلقة بمنتج ( سايج الأول للمحاسبة وأنظمة جداول الرواتب وسايج باستيل للمحاسبة و سايج باستيل لأنظمة جداول الرواتب) روب واتسون ، من شركة تشيبس لحلول المشاريع  
-         من الشرق الأوسط :  
  •  أفضل شريك لسايج في الأعمال التجارية المتعلقة بمنتج ( إكس 3) عبدالمحسن البدر، من شركة جسور. 
=