Wednesday, 9 November 2016

Kärcher Goes ‘Classical’ at Clean Middle East Pulire Expo 2016


(Dubai, 9th November, 2016) - Kärcher, the world leader in innovative cleaning technology solutions will display the full range of its cleaning solutions with a focus on its ‘Classic range’ at the upcoming Clean Middle East Pulire (CMEP) Expo 2016. The Kärcher stall can be located at Stand No. D-CM72.
Held under the Middle East Cleaning Technology Week (MECTW) umbrella since 2015, CMEP Expo which is in its 4th annual edition, is the premier platform for the global cleaning and hygiene industry in the Middle East. The expo provides a space for various industries such as healthcare, hospitality, retail, and facilities management to network with cleaning technology solution providers at the three-day event.
Further, the 2016 edition has increased its showcase areas by 30% and feature three new pavilions – Specialized Cleaning, Waste Management and Sewerage and Sanitization Pavilion — at the CMEP Expo. Considering the expansion in size and the expected increase in attendees, Kärcher made the decision to display the full range of its solutions, focusing on steam cleaners, vacuum cleaners, and other non-industry specific machines.
“As the scope of CMEP within MECTW has expanded, we wanted to display the versatility of our machines across industries and cleaning functionalities. Our goal is to thoroughly display the quality, efficiency and sustainability of our cleaning technologies, and network with many professionals as possible,” said Mr. Sreekumar Panicker, Head of UAE Sales, Karcher ME.
The 2015 edition of MECTW witnessed approximately 5,000 visitors and more than 160 exhibitors, with more visitors and exhibitors expected in the 2016 edition due to the additional space and new pavilions.

The CMEP Expo will take place from 13-15 November 2016 at Halls 1,2, and 3 at the Dubai International Convention and Exhibition Centre.
كارشر تطرح "المجموعة الكلاسيكية" لحلول التنظيف والتعقيم بمعرض الصناعات المتخصصة بالتنظيف في الشرق الأوسط

(دبي، 9 نوفمبر 2016) - تطرح كارشر، الشركة الرائدة عالمياً في مجال تكنولوجيا حلول التنظيف المبتكرة، مجموعة كاملة من حلول التنظيف في المعرض القادم لحلول التنظيف في الشرق الأوسط (CMEP) والذي يعقد خلال العام الحالي، وتسلط الشركة، التي تتواجد ضمن الجناح D-CM72 ، الضوء على "المجموعة الكلاسيكية" لحلول التنظيف المبتكرة.
ويقام المعرض الذي يأتي بنسخته الرابعة ويستمر على مدار ثلاثة أيام، تحت مظلة أسبوع الشرق الأوسط لتقنيات التنظيف (MECTW) الذي انطلق منذ عام 2015، وتعد هذه الفعالية منصة رائدة لحلول التنظيف حول العالم وابتكارات هذه الصناعة في منطقة الشرق الأوسط. كما يوفر المعرض مساحة لمختلف الصناعات ذات العلاقة كالرعاية الصحية، والضيافة، وإدارة المرافق في سبيل صنع شبكة متكاملة من الخدمات مع مزودي ومبتكري التكنولوجيا المتخصصة والحلول الخاصة بها.
وعلاوة على ذلك، فإن المعرض بنسخته المنعقدة لهذا العام وسع مساحة العرض التي يشغلها ليقوم المشاركون في الفعالية من تقديم منتجاتهم وحلولهم فيها بنسبة 30٪ ويحتوي أيضاً على ثلاثة أجنحة جديدة - متخصصة بالتنظيف، وإعادة التدوير والتعامل مع النفايات والصرف الصحي، بالإضافة لجناح التعقييم الموجود في معرض CMEP.
واهتماماً منها بتقديم الأفضل للجموع الكبيرة المتوقع حضورها، اتخذت شركة كارشر قراراً بعرض المجموعة كاملة من الحلول الخاصة بها، مع التركيز على آليات التنظيف بالبخار، والمكانس الكهربائية، وآلات متخصصة من صناعات ذات علاقة بالتنظيف والتعقيم.
وفي هذا الصدد يقول مدير مبيعات كارشر في الإمارات السيد سريكومار بانيكر "بما أن نطاق معرض حلول التنظيف في الشرق الأوسط (CMEP) والذي يأتي ضمن أسبوع الشرق الأوسط لتقنيات التنظيف (MECTW) توسع بشكل جيد، نرغب بعرض الآلات المتوفرة لدينا في كافة المجالات الصناعية ووظائف التنظيف". مشيراً إلى أن هدف كارشر يتمثل بتقديم عرض شامل من الجودة والكفاءة والاستدامة من تقنيات التنظيف، والتواصل قدر الإمكان مع العديد من المهنيين لتقديم خدمات أفضل.
يذكر أن النسخة السابقة من أسبوع الشرق الأوسط لتقنيات التنظيف (MECTW) للعام 2015 كان قد زارها ما يقارب الـ 5000 زائر، وشاركت فيها أكثر من 160 شركة، ومن المتوقع أن يزداد عدد الزوار والمشاركين في الفعالية في نسختها الحالية للعام 2016 نظراً للمساحة الإضافية والأجنحة الجديدة المدرجة ضمن المعرض.
يشار إلى أن معرض حلول التنظيف في الشرق الأوسط (CMEP) سيعقد في الفترة من 13-15 من شهر نوفمبر الحالي في القاعات (1،2،3) بمركز دبي الدولي للمؤتمرات والمعارض.
=