Tuesday, 22 November 2016

iPhady announces 3rd online ‘White Friday’ sale


Smart and modern gadgets to be featured during the five-day online offers with attractive promotions and discounts up for grabs

November 22, 2016 – iPhady, one of the leading KSA e-commerce sites and a subsidiary of Al Falak Electronic Equipment & Supplies Co, has announced the third edition of its online promotional activity, the ‘White Friday’ Sale, an online campaign which will run across the KSA from midnight of November 23, 2016 and ends at midnight of November 28, 2016. ‘White Friday’ will feature smart and modern gadgets, with massive promotions and huge discounts up for grabs.  
The exciting five-day online sale will feature a diverse range of products to help give customers a wide range of options and choices. Attractive promotions and discounts as well as special and unique bundles on key items like phones, tablets, accessories, and other select lifestyle items will be up for grabs on www.iphady.com.
The announcement came amidst the continuous expansion of KSA’s e-commerce market which is projected to be valued at USD 10,864 million by 2020. The consumer electronics category remains one of the leading items popular among online buyers. Through ‘White Friday Sale,’ iPhady will effectively promote and solidify the company’s growing local and regional market foothold and widening industry presence.
Ahmed Ashadawi, President and CEO, Al Falak, the parent company of iPhady said: “Through our ‘White Friday Sale,’ we are offering our customers with a wide array of valuable products and items at highly competitive and attractive prices. It will give our customers an opportunity to buy quality and luxury products at discounted costs using our user-friendly, easily accessible online platform. Each day, diverse products will be featured during the five-day sale so that buyers will



have extensive choices and options. We are eager to serve millions of visitors who are expected to flock to www.iphady.com to take advantage of the promotions that we offer.”
“This campaign reflects Al Falak’s relentless efforts to widen our domestic and regional reach, as well as further improve our relations with our customers and ensure enhanced client experience and happiness. More importantly, it is a reaffirmation of our commitment to support the continuous development of the domestic e-commerce and IT sectors in the midst of the Kingdom’s effective digital transformation as a means to diversify its revenue resources. We are confident that the online sale campaign will be a big success and will generate substantial turnout.”
Limited quantities of products will be put on display on the website per day or until supplies last.  Normal terms and conditions posted on www.iphady.com apply.
Al Falak Electronic Equipment & Supplies Company was founded in 1981 to assist and contribute to the technical modernization of the Kingdom of Saudi Arabia and the Gulf region. Al Falak is a wholly owned Saudi Arabian company. It has played a major role in the IT evolution by serving a diverse clientele throughout the region, including government ministries and agencies, universities, and prestigious private corporations in Saudi Arabia, the UAE, Bahrain, Qatar and Kuwait.

Acquired by Al Falak in 2014, iPhady has emerged as one of the earliest and most trusted web stores in the KSA with a customer base of more than 3,500 loyal customers and a unique portfolio of products.

متجر "آيفادي" الإلكتروني يطلق حملة التخفيضات الثالثة على الانترنت مع عروض ترويجية جذابة وتخفيضات مغرية
تخفيضات "الجمعة البيضاء" فرصة لشراء الأجهزة الذكية والإلكترونيات بأسعار مخفضة على مدى خمسة أيام

22 نوفمبر2016 - أعلن المتجر الإلكتروني "آيفادي" (iPhady)، أحد مواقع التجارة الإلكترونية الرائدة في المملكة العربية السعودية والتابع لشركة "الفلك للمعدات والتجهيزات الإلكترونية"، إحدى الشركات الرائدة في مجال توفير حلول تكنولوجيا المعلومات والاتصالات في السوق السعودي، عن إطلاق النسخة الثالثة من حملته الترويجية على الإنترنت "الجمعة البيضاء" وهي حملة تخفيضات ستقام في مختلف أنحاء السعودية اعتباراً من منتصف ليل 23 نوفمبر/تشرين الثاني وحتى منتصف ليل 28 نوفمبر/تشرين الثاني الجاري. وسيتم خلال "الجمعة البيضاء" عرض الأجهزة الذكية والإلكترونيات بأسعار مخفضة مع عروض ترويجية جذابة.
وستشتمل هذه الحملة الترويجية الإلكترونية والتي تستمر لخمسة أيام، على مجموعة متنوعة من المنتجات لمنح العملاء مجموعة واسعة من الخيارات، حيث سيتم تقديم عروض ترويجية جذابة وتخفيضات كبيرة، بالإضافة إلى العروض الخاصة على المنتجات وعلى سلع أساسية مثل الهواتف والأجهزة اللوحية والاكسسوارات وغيرها من منتجات الحياة العصرية التي ستكون متاحة من خلال الموقع www.iphady.com.
ويأتي إعلان المتجر الإلكتروني عن هذه الحملة الترويجية في ظل التوسع المستمر لسوق التجارة الإلكترونية في المملكة والذي من المتوقع أن تصل قيمته إلى 10.864 مليون دولار أمريكي بحلول العام 2020. وتبقى فئة الالكترونيات الاستهلاكية من بين السلع الأكثر رواجاً بين المشترين عن طريق الإنترنت. وسيقوم المتجر الإلكتروني "آيفادي" من خلال حملة "الجمعة البيضاء" بالترويج بشكل أكبر للمكانة المتنامية للشركة في السوقين المحلي والإقليمي وتوسيع حضورها في هذا المجال.
وصرح أحمد الشدوي، الرئيس والمدير التنفيذي لشركة "الفلك للمعدات والتجهيزات الإلكترونية"، الشركة الأم للمتجر الإلكتروني "آيفادي": "نقدم من خلال تخفيضات "الجمعة البيضاء" لعملائنا الكرام مجموعة واسعة من المنتجات والسلع القيمة بأسعار مغرية وتنافسية للغاية. وستتيح هذه الحملة الترويجية للعملاء فرصة شراء منتجات فاخرة وعالية الجودة بأسعار مخفضة من خلال استخدام منصتنا الإلكترونية سهلة الاستخدام. وسيتم في كل يوم من أيام التخفيضات الخمسة تقديم مجموعة متنوعة من المنتجات بحيث يتاح أمام المشترين العديد من خيارات الشراء. ونحن تواقون لخدمة
ملايين الزوار الذين من المتوقع أن يقوموا بزيارة موقعنا www.iphady.com للاستفادة من عروضنا الترويجية".
وأضاف الشدوي: "تعكس هذه الحملة جهودنا المتواصلة لتوسيع حضورنا على المستويين المحلي والإقليمي، وكذلك تحسين علاقاتنا بشكل أكبر مع عملائنا وتعزيز تجربة العملاء وسعادتهم. والأهم من ذلك كله هو إعادة التأكيد على التزامنا بدعم التطوير المستمر لقطاعي التجارة الإلكترونية وتكنولوجيا المعلومات على المستوى المحلي في خضم عملية التحول الرقمي الجارية في المملكة باعتبارها إحدى وسائل تنويع مصادر الدخل. ونحن على ثقة من أن حملة التخفيضات عبر الإنترنت ستلقى نجاحاً كبيراً وإقبال لافت".
وسيتم طرح كميات محدودة من المنتجات على الموقع الإلكتروني كل يوم أو حتى نفاذ الكمية، على أن تطبق الشروط والأحكام العادية والمنشورة على الموقع www.iphady.com.
وتأسست شركة "الفلك للأجهزة الإلكترونية والتوريدات" في العام 1981 بهدف المساهمة في مسيرة التحديث والتطوير التقني في المملكة العربية السعودية ومنطقة الخليج العربي. ولعبت "الفلك"، وهي شركة سعودية بالكامل، دوراً هاماً في تطور قطاع تكنولوجيا المعلومات من خلال تقديم خدماتها لمجموعة واسعة من العملاء في المنطقة، بما في ذلك الوزارات والهيئات الحكومية والجامعات وأبرز شركات القطاع الخاص في كل من السعودية ودولة الإمارات والبحرين وقطر والكويت.
وبرز المتجر الإلكتروني "آيفادي"، الذي استحوذت عليه "الفلك" خلال العام 2014، كواحد من أوائل المتاجر الإلكترونية في المملكة العربية السعودية وأكثرها موثوقية، حيث بات يمتلك قاعدة من العملاء المخلصين تزيد على 3.500 عميل ويشتمل على مجموعة فريدة من المنتجات.
=