Thursday, 27 October 2016

Rasasi Perfumes Launches Exclusive Collection at Kuwait Autumn Perfumes Exhibition 2016


Kuwait, October 27th, 2016: Rasasi Perfumes, one of the leading names in the regional perfume industry, have recently launched their latest additions to the Boruzz Collection, new male and female fragrances to the very popular Rumz Al Rasasi family along with the trending Junoon fragrances for men and women, at the Kuwait Autumn Perfumes Exhibition 2016. New perfume editions, best-of-the-year deals and a wide choice of sprays, concentrated perfumes, bukhoor, agarwood and other allied products specially curated for the ten day exhibition are the highlight of Rasasi’s participation. Visitors have the opportunity to win daily prizes and gift vouchers worth KWD 200 by participating in competitions on Rasasi’s social media pages.
 Atheer Cambodia created as an ode to the finest and the rarest natural ingredients, chosen painstakingly, packages the romance of east meets west. The elegant sophisticated bottle holds a fragrance that is a refreshing new twist on luxurious oudh yet quintessentially reflective of the magical mystique of oriental alchemy. The sparkling notes of this fresh fragrance impart a boisterous freshness and flamboyance to the imperial and luscious trails of oudh and other rare ingredients.

The precious Junoon Satin oriental male and female editions are already proving to be a highlight amongst this season’s trending aromas. The new 9459 editions of male and female fragrances come added to the already popular Rumz Al Rasasi series, which has become a cult favourite amongst the younger audience. The newer additions of classic LaYuqawum series- Ambergris Showers and Jasmine Wisp along with the classic Tobacco Blaze & Orchid Prairie, the chic couture inspired Hawas along with Rasasi’s evergreen fragrances of Wisam, Enteeba, Attar Al Moabba are proving to be a huge draw amongst fragrance lovers.   
Salim Kalsekar, Managing Director at Rasasi Perfumes, said “Kuwait Autumn Perfumes Exhibition is the largest consumer fair in the region. Every year, we make an effort to curate not only the finest range of products but also something new that will add an exciting element- a sense of discovery to shopping with Rasasi at the exhibition. We have reserved some of the finest aromas for the 2016 edition, and I am very hopeful they will be well liked. Some of the best trending aromas globally have been made available across a wide variety of products from premium to popular, and price range.”
Salim added, “We have also saved the best deals-of-the-year for the exhibition. We want our customers to enjoy their shopping and save more as they shop. Great value deals across wide product range are something that costumers should take advantage of.”Visitors to Kuwait Autumn Perfumes Exhibition can find Rasasi Perfumes in Hall No. 5 (113) & 6 (149).

الرصاصي للعطور تطلق مجموعة حصرية في معرض الخريف للعطور في الكويت 2016

[الكويت، 27 أكتوبر 2016] – أعلنت الرصاصي للعطور، الاسم الرائد في صناعة العطور على مستوى المنطقة، عن قيامها مؤخرًا بإطلاق أحدث الإضافات لمجموعة "بروز"، لتضيف إليها أصنافًا جديدة من العطور الرجالية والنسائية لعائلة "رمز الرصاصي" التي تستحوذ على إقبال واسع، إلى جانب مجموعة عطور "جنون" للرجال والنساء، وذلك في معرض الخريف العطور الكويت 2016. وجاءت العطور الجديدة التي تمثل أفضل صفقات العام، ضمن تشكيلة واسعة من العطور البخاخة والمركزة والبخور والعود وغيرها من المنتجات المرتبطة خصيصا بهذا المعرض على مدى عشرة أيام، لتسليط الضوء على المشاركة المتميزة للرصاصي. وستتاح الفرصة أمام الزوار للفوز بجوائز يومية وقسائم هدايا بقيمة 200 دينار كويتي من خلال المشاركة في المسابقات التي نطلقها شركة الرصاصي على صفحاتها في قنوات التواصل الاجتماعي.
وتم تصميم "أثير كمبوديا" ليكون بمثابة رمز لأرقى وأندر المكونات الطبيعية التي يتم اختيارها بعناية بالغة، لتجمع بين رومانسية الشرق والغرب. كما أن الزجاجة الأنيقة بطابعها العصري تحتضن العطر الذي يمثل تطورًا جديدًا لروائح العود الفاخرة والمنعشة، لتجسد بدورها انعكاسًا جوهريًا للغموض السحري الذي يكتنف الكيمياء الشرقية. ومن شأن الصورة المتألقة لهذا العطر الجديد أن تضفي المزيد من النضارة الفاخرة على المواصفات الفاتنة المستوحاة من العود وغيرها من المكونات النادرة.
وتمكنت نسخ العطور القيمة في مجموعة "جنون ساتين" الشرقية الموجهة للذكور والإناث من تحقيق مكانة بارزة لها بين الروائح السائدة في هذا الموسم. وتأتي النسخ الجديدة من مجموعة 9459 من العطور الرجالية والنسائية لتعزز تشكيلة "رمز الرصاصي" ذات الشعبية الواسعة، لتستهوي على وجه التحديد تلك الفئات من الشباب الأصغر سنًا. وهناك أيضًا إضافات جديدة على المجموعة الكلاسيكية "لا يقاوم"، بما في ذلك "أمبرغريس شاور" و "جاسمين ويسب"، فضلاً عن "توباكو بليز" و "أوركيد براري"، تشكيلة "حواس" المستوحاة من الأزياء الأنيقة وعطور الرصاصي، مثل  "وسام" و "انطباع" و "عطار المحبة"، التي تمكنت جميعها من إثبات جاذبية عالية بين عشاق العطور.وقال سالم كاليسكار، المدير الإداري في الرصاصي للعطور: "يعتبر معرض الخريف للعطور في الكويت من أكبر المعارض الاستهلاكية في المنطقة. ونسعى كل عام لتقديم أفضل مجموعة من منتجاتنا، إضافة إلى طرح الأصناف الجديدة التي ابتكرناها لعملائنا لتكون إضافات مثيرة، ولتضفي المزيد من المتعة لاستكشاف فرص التسوق مع الرصاصي للعطور في المعرض. لذلك، سنفاجئ زوارنا بمجموعة من أرقى الروائح لنسخة العام 2016 من المعرض، ونحن على ثقة تامة من أنها ستستحوذ على إعجابهم، فضلاً عن قيامنا بتوفير أفضل الروائح العالمية المتاحة عبر مجموعة واسعة من المنتجات الراقية والجذابة بأسعار تناسب الجميع".
وأضاف سالم: "سنقدم في هذا المعرض أفضل العروض، لأننا نتطلع إلى تحقيق متعة التسوق وتوفير المزيد لعملائنا الذين سيكون بمقدورهم الاستفادة من الصفقات الرائعة بأسعار جذابة على جميع منتجاتنا".
ويمكن لزوار معرض الخريف للعطور الكويت زيارة جناحي الرصاصي للعطور في القاعة رقم 5 (113) والقاعة 6 (149).




=