Monday, 5 September 2016

Tamleek Real Estate Co. Ranked No. 1 Investment Advisory and Brokerage Company in the Arab World at Forbes Middle East Real Estate Awards



Firm positive about the region’s Property development and Real Estate sector for Q4 of 2016

Dubai UAE: Tamleek Real Estate Co. is proud and honoured to receive the highest award for being the Arab World’s No. 1 Investment Advisory and Brokerage Company from Forbes Middle East in a recent gala event that brought together the real estate sector’s biggest developers, companies and International property consultants.

Dr. Brian Etemad Esq. CEO, Tamleek Real Estate Co. said, "Receiving the highest recognition in the industry is a reflection of our commitment to provide tailor made quality services to our valued clients and assist them in achieving greater levels of success. We are delighted to be recognised as the No.1 entity in our field, especially as we were benchmarked against established agencies and peers in the Real Estate sector.”

“We dedicate this award to our clients and our team as we believe each member of the Tamleek Real Estate family adds value when servicing our clients according to our organisation’s quality standards,” added Dr. Brian.
The team at Tamleek Real Estate Co. excels in marketing Dubai as one of the top global cities with high infrastructure investment, excellent connectivity and profitable prospects in the real estate market. The award from Forbes Middle East offers an incentive to continue the journey of excellence in optimizing the current portfolio of projects at Tamleek Real Estate Co.
Tamleek Real Estate Co. success lies in highlighting Dubai both a financial hub for investors and a safe heaven for all to invest and reside in as this great Emirate under the visionary leadership of His Highness, Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum personifies an ideal place for all to enjoy!  The firm will be marketing commercial, residential and hospitality projects at Cityscape with their clients, highlighting UAE as the best place to invest in for a place to live and to enjoy a good quality of life.


Dr. Brian Etemad Esq. adds, “The real estate market in the UAE continues to be robust and particularly positive amongst our hospitality clients as we see Dubai International Airport maintaining its position as the world's busiest airport for international passenger traffic, up 12% year-on-year.”

The UAE leads globally for Government prioritization of the travel and tourism industry and Tamleek Real Estate Co. projects the company’s hospitality client portfolio to increase substantially in the Q4 of 2016 and Q1 of 2017.  

Tamleek Real Estate Co. is the exclusive entity selling the Residential Collection of the unique Al Habtoor City Development and were recently appointed by the Kempinski group to Exclusively sell their exclusive building located at Business Bay and also was granted Exclusivity by Manazil Global Property Development to be its exclusive sales representative in the UAE for the Adagio Hotel Apartments in Dubai Jumeirah Village Triangle.

في تعزيز للتفاؤل العام في قطاع التطوير العقاري والأعمال التجارية العقارية في المنطقة خلال الربع الرابع من عام 2016
تمليك العقارية تحصد لقب أفضل شركة لخدمات الاستشارات الاستثمارية والوساطة العقارية في العالم العربي ضمن جوائز فوربس الشرق الأوسط

دبي، الإمارات العربية المتحدة: أعربت شركة تمليك العقارية عن فخرها بالفوز بأرقى جائزة في القطاع وهي جائزة أفضل شركة لخدمات الاستشارات الاستثمارية والوساطة العقارية من مجلة ’فوربس الشرق الأوسط‘. وحصلت الشركة على هذا التكريم المرموق ضمن حفل العشاء الذي جمع أهم الأسماء من المطورين العقاريين والشركات والاستشاريين العقاريين من مختلف أنحاء العالم.

وفي سياق تعليقه على هذا الحدث المهم، قال الدكتور براين اعتماد، الرئيس التنفيذي لشركة تمليك العقارية: "يجسّد حصولنا على هذه الجائزة المرموقة في القطاع حرصنا الدائم على تقديم خدماتنا وفق أفضل معايير الجودة، ودعم جهود عملائنا الرامية لتحقيق أعلى مستويات النجاح في أعمالهم. ويسرنا الحصول على هذا التكريم كأفضل شركة في القطاع، خاصةً وأنه مبني على مقارناتٍ دقيقة مع الأقران في المنطقة من أهم الشركات والوكالات العاملة في قطاعنا الحيوي".

وأضاف الدكتور براين: "نهدي هذا الفوز لعملائنا الأفاضل ولفريق عملنا الذي قدّم جهوداً استثنائية لتحقيق هذا الفوز، وليؤكد بذلك قناعتنا بأن كل فردٍ في فريق شركة تمليك العقارية يمثّل قيمةً مضافة مهمة في خدمة عملائنا وفق أعلى معايير الجودة المعتمدة في شركتنا".

ويتميّز فريق شركة تمليك العقارية في عمله على الترويج لمدينة دبي وتعزيز مكانتها كمدينة عالمية ذات بنية تحتية متطورة وإمكانيات اتصال عالية وآفاق واسعة لتحقيق أرباح عالية في سوق العقارات. ويأتي الحصول على هذه الجائزة المرموقة من مجلة ’فوربس الشرق الأوسط‘ كحافزٍ إضافي لمتابعة مسيرة الشركة المتميّزة في تحسين حافظة المشاريع الرائدة التي تتفرد الشركة بها.

ويعكس النجاح المذهل الذي حققته شركة تمليك العقارية مكانة دبي الرائدة بوصفها مركزاً مالياً إقليمياً وموقعاً آمناً للاستثمار والعيش الكريم ضمن الرؤية السديدة لصاحب السمو الشيخ محمد بن راشد آل مكتوم نائب رئيس الدولة رئيس مجلس الوزراء حاكم دبي، في تحويل دبي إلى مكانٍ ملائم للجميع ويحقق كل ما يصبون إليه في حياتهم. وستعمل شركة تمليك العقارية على ترويج مختلف المشاريع في قطاعات الأعمال والعقارات والضيافة خلال معرض ’سيتي سكيب‘ لتسلّط الضوء على عوامل الجذب التي تتمتع بها دولة الإمارات للاستثمار والحصول على نمط وجودة الحياة المرموقة.

واختتم الدكتور براين حديثه بالقول: "ما زالت السوق العقارية في دولة الإمارات العربية المتحدة تتمتع بالقوة والأداء الإيجابي، خاصةً لدى عملائنا في قطاع الضيافة، في الوقت الذي يحافظ مطار دبي الدولي على مكانته الأولى عالمياً من حيث حركة مرور الركاب الدوليين والتي سجّلت ارتفاعاً بنسبة 12 في المائة بالمقارنة مع العام الماضي".

وتتصدر حكومة دولة الإمارات الجهود الدولية في مجال منح الأولوية لتطوير قطاع السفر والسياحة، فيما تتوقع شركة تمليك العقارية أن تستفيد من هذه الجهود في توسعة قاعدة عملائها في قطاع الضيافة خلال الربع الرابع من عام 2016 والربع الأول من عام 2017.

يُشار إلى أن شركة تمليك العقارية هي الجهة الحصرية المخوّلة بيع الوحدات السكنية في مشروع ’الحبتور سيتي‘، فيما منحتها مجموعة ’كمبينسكي‘ مؤخراً الحقوق الحصرية لبيع مبناها في منطقة الخليج التجاري، وحازت على عقدٍ حصري من مجموعة منازل العقارية حيث تعمل بموجبه كممثلٍ حصري للمجموعة في دولة الإمارات لمشروع ’أداجيو‘ للشقق الفندقية في منطقة ’قرية جميرا تراينجل‘.

No comments:

Post a Comment

=