Monday, 27 June 2016

Sony Boosts Wearable Line-Up with Launch of New WS413 Walkman®




  • All-in-one design delivers quality sound anytime, anywhere with easy connectivity and an improved sleek, wearable fit
  • New salt water / dustproof design for use with increased range of sports
  • Introducing ‘Ambient Sound’ mode for enhanced user experience


Egypt, June 26, 2016 – Take your music to new places with the brand new wearable WS413 Walkman®. A new, tough, salt water and dustproof design allows you to enjoy more activities in a wider variety of conditions; it can accompany you on your morning swim in the pool, your evening jog along the beach or your yearly hike up a snowy mountain.

Listening to music whilst exercising is a true motivator, so why not make it easier than ever? A wire-free round and seamless shape makes the fit comfortable and perfect for slipping over the ear, so you don’t need to worry about the Walkman® slipping at a crucial time.

The WS413 wearable Walkman® from Sony is now salt waterproof and dustproof so you can listen to your favourite songs whilst enjoying water sports such as kayaking or swimming. Its sleek design further eliminates drag interference so you are not restricted in any way. This has been enabled by the addition of an internal terminal which resists any accumulation of foreign particles and is highly corrosion-resist. A rustproof coating on the surface of the front case ensures that your Walkman® is protected both inside and out.

The WS413 Walkman® comes equipped with both everyday earbuds, and specially designed waterproof earbuds that are covered with a thin film to form a barrier against water getting through without compromising comfort.

But you don’t have to be into sports to enjoy the WS413 Walkman®. The sand tolerance means it’s great for those beach days and exotic holidays. The unique sealed structure equalises compression ratios, ensuring that your Walkman® stays dustproof in a variety of environments. The supported temperature feature that has been extended means you can now use your Walkman® to its full potential in temperatures from -5°C to 45°C.

You can also choose to remain conscious of the voices and noises around you, thanks to the new Ambient Sound mode. In-built microphones pick up ambient sounds around you, allowing you to stay in touch with your surrounding environment without having to remove the device or lower the volume. This means you can communicate with your jogging buddy or yoga instructor without having to pause your motivational music.  

The WS413 Walkman® will be available in the UAE from April 2016 and is priced at AED 329.

###

Specification Sheet

Model Name
NW-WS413 Walkman®
Internal Memory
4GB
Available Colours
Black / Blue / Lime Green
Compatible Formats
MP3 / WMA / Linear PCM / AAC
Water Resistance
IP65/IP68 (IEC 60529) or equivalent
Dustproofing
Sound Effects
Dynamic Normaliser
Music Playback Time
Approx. 12 hours
Charging Time
Approx. 1.5 hours
Quick Charge
Approx. 3 minutes charge enables up to approx. 60 minutes playback
Operating Temperature
-5°C to 45°C
Mass
Approx. 32g
Accessories
Earbuds (4 sets: S/M/L/LL)
Waterproof Earbuds (4 set: S/M/L/LL)
USB Cradle (1), USB Cable (1)
Adjustment band (1)
سوني تعزز سلسلة منتجاتها القابلة للبس مع إطلاق واكمان® جديد من طراز WS413
  • تصميم متكامل يجمع بين جودة الصوت في كل مكان وزمان وسهولة الاتصال ومظهر سلس محسّن قابل للبس
  • تصميم جديد مقاوم للمياه والغبار للاستخدام مع مجموعة أكبر من أنواع الرياضة
  • تقدّم وضعية الصوت المتنقل ليتمتع المستخدم بخبرة أفضل

مصر: بات بإمكانك التنقل بصحبة الموسيقى الخاصة بك إلى أماكن جديدة بفضل الأجهزة القابلة للبس الجديدة واكمان® من طراز WS413. الذي يتمتع بتصميم جديد قوي مقاوم للمياه المالحة والغبار ويسمح بالاستمتاع بنشاطات أوسع في ظروف مختلفة ويمكن أن تصطحب الجهاز معك خلال السباحة الصباحية أو خلال ممارسة رياضة الجري على شط البحر أو حتى خلال تسلقك الجبال المغطاة بالثلج.
لا شك أن الموسيقى أثناء الرياضة تشكل محفزاً حقيقياً فلماذا لا نسهل توفيرها لك أكثر من أي وقت مضى؟ يتسم الجهاز بتصميم لاسلكي دائري وانسيابي مما يسهل حمل الجهاز بطريقة مريحة من دون خطر انزلاقه من الأذن فلا تخشى أن تفقد جهاز واكمان® الخاص بك في الأوقات الحرجة.
وبات جهاز سوني القابل للبس من طراز WS413 مقاوماً للمياه والغبار فيمكن أن تستمع إلى أغانيك المفضلة أثناء القيام بالرياضات المائية مثل السباحة وركوب الكياك. وهو يتمتع بتصميم انسيابي يستبعد أي تأثيرات خارجية فلا تخضع لأي نوع من القيود. وأصبح ذلك ممكناً بفضل إضافة جهاز داخلي يمنع تجمع الجزئيات الخارجية ويقاوم التآكل إلى حدّ بعيد. كما تم طلاء السطح بمادة مقاومة للغبار في المقدمة لحماية جهاز الواكمان® من الداخل والخارج.

يأتي الواكمان ® WS413  مجهزاً ببراعم أذن للاستخدام اليومي وبراعم أخرى صممت خصيصا لمقاومة المياه مغطاة بغشاء رفيع ليشكل حاجزاً يمنع المياه من التسرب إلى الجهاز مع الحفاظ على أعلى مستويات الراحة.
لكن يمكنك أن تستمتع بجهاز WS413 Walkman® حتى إن لم تقم بالنشاطات الرياضية. فالجهاز لديه قدرة تحمل كبيرة للرمل مما يعني أنه يلائم إلى أقضى حدّ الأيام التي تمضيها على شاطئ البحر أو في أجمل الوجهات السياحية. ويتمتع الجهاز ببنية محكمة  لضمان تكافؤ نسبة الانضغاط ويضمن مقاومة الجهاز للغبار في بيئات مختلفة. وتم تعزيز الميزان الحراري إلى أقصى حدّ مما يعني أنه جهاز واكمان قادر على الحفاظ على أفضل أداء حتى في درجات تنخفض إلى 5 درجات تحت الصفر أو ترتفع إلى 45 درجة.
ويمكن أن تختار عدم الانفصال تماماً عن الأصوات والضجة من حولك بفضل وضعية النظام المتنقل. مما يسمح لك بالتواصل مع زميلك في الجري أو أستاذ اليوغا من دون الحاجة إلى إيقاف الموسيقى المحفزة على التمارين الرياضية.
سوف يصل WS413 Walkman® إلى أسواق الدولة اعتباراً من أبريل 2016 ويباع بسعر 329 درهم.




###


المواصفات


اسم الموديل
NW-WS413 Walkman®
الذاكرة الداخلية
4GB
الألوان المتوفرة
الأسود / الأزرق / الأخضر
الأنساق المتوافقة
MP3 / WMA / Linear PCM / AAC
مقاوم للمياه
IP65/IP68 (IEC 60529)  أو ما يعادله
مقاوم للغبار
الآثار الصوتية
جهاز تسوية ديناميكية
وقت إعادة الاستماع
حوالي 12 ساعة
وقت الشحن
حوالي ساعة ونصف
الشحن السريع
يسمح الشحن لمدى ثلاث دقائق بإعادة الاستماع لحوالي 60 دقيقة
حرارة التشغيل
تتراوح بين 5 تحت الصفر و45 درجة مئوية
الوزن
حوالي 32 غرام
الإكسسوار
براعم الأذن (أربعة أجواز: بحجم صغيرة ومتوسط وكبير وكبير جداً)
براعم مقاومة للمياه (أربعة أجواز: بحجم صغيرة ومتوسط وكبير وكبير جداً)
حامل USB (1) سلك USB (1)
حزام الضبط (1)

No comments:

Post a Comment

=