Sunday, 8 May 2016

Six Hilton Worldwide Hotels in Egypt Recognized at the World Travel Awards 2016





Cairo, Egypt – May 04, 2016 – Hilton Worldwide hotels in Egypt continue to offer unrivalled hospitality services that allow them to stand out as leading hotels in the Egyptian tourism sector. The hotels’ prominent position was recently recognized at the World Travel Awards 2016, where six hotels won seven prestigious awards for their performance in 2015.


The annual World Travel Awards acknowledge, reward and celebrate excellence across all sectors of the tourism industry and is recognized globally as the ultimate hallmark of quality. The awards are based on votes by both hotel guests and industry professionals in the Middle East, Africa, Indian Ocean Islands, the Americas, Asia & Australia as well as Europe.


Hilton Worldwide’s hotels in Egypt were celebrated across a range of leading categories at the awards:


“I believe these recognitions are a true reflection of our performance, highlighting the world class facilities and services we offer,” said Christian Muhr, vice president of operations at Hilton Worldwide Egypt & Levant. “Hilton Worldwide will continue to work tirelessly to maintain and surpass these outstanding results in 2016."


In 2016 alone, Hilton Worldwide has had a solid track record of recognitions. In addition to the World Travel Awards, two Hilton Hotels and Resorts in Egypt received TripAdvisor Awards. The winning hotels are Hilton Luxor Resort & Spa, which received the 2016 Travelers’ Choice Award recognition for the 8th year in a row, and Hilton Pyramids Golf Resort, which was ranked among the top 25 family hotels in Egypt for 2016.

For more on Hilton Worldwide, please visit http://news.hiltonworldwide.com, and for more on the categories and winners of the World Travel Awards 2016 please go to http://www.worldtravelawards.com/winners/2016

ستة فنادق ومنتجعات تابعة لمجموعة هيلتون العالمية في مصر تحصد العديد من الجوائز خلال
World Travel Awards 2016

 

القاهرة في 04 مايو 20116– تُواصل فنادق ومنتجعات مجموعة هيلتون العالمية في مصر تميزها في تقديم أرقى مستويات الضيافة في السوق المحلي، بما أتاح لها تحقيق أعلى مستويات التميز في قطاع السياحة بالسوق المصري. وتأكيداً لتلك المكانة الرائدة التي تتمتع بها فنادق ومنتجعات هيلتون العالمية في مصر، تمكنت ستة فنادق ومنتجعات تابعة للمجموعة في مصر من الفوز  بسبع جوائز رفيعة ضمن جوائز السفر العالمية2016  World Travel Awards تقديراً لأدائها الراقي في عالم الضيافة خلال عام 2015.

 

الجدير بالذكر أن جوائز السفر العالمية السنوية تحتفي وتكافئ  الإنجازات الكبيرة في كافة قطاعات وفئات السفر والسياحة على المستوى العالمي، وأصبحت الجوائز ذات شهرة عالمية ويشار إليها بأنها "أعلى تقدير عالمي في قطاع السفر والسياحة". يتم منح تلك الجوائز الهامة بناءً على تصويت الخبراء والمتخصصين في قطاع الفنادق والسفر والسياحة في مناطق الشرق الأوسط وأفريقيا وجزر المحيط الهندي والأمريكتين، وآسيا وأستراليا وأوروبا.   

 

أما فنادق ومنتجعات هيلتون في مصر والفائزة بجوائز السفر العالمية لعام 2016 في فئات مختلفة فهي كالتالي:

 


 

وتعليقا على حصول فنادق ومنتجعات المجموعة في مصر على هذه الجوائز الرفيعة، يقول السيد/ كريستيان مور- نائب الرئيس للعمليات لمصر ومنطقة الشام- مجموعة هيلتون العالمية: "تعكس هذه الجوائز بكل صدق أدائنا الفائق، من خلال التزام العاملين في فنادقنا بتقديم أرقى مستويات الخدمة الفندقية التي تتميز بها مجموعة هيلتون العالمية. في نفس الوقت، تواصل مجموعة هيلتون العالمية جهودها خلال العام الحالي للمحافظة، بل وتخطي، كافة نتائجنا المتميزة في عالم الضيافة."

 

هذا وقد تمكنت مجموعة هيلتون العالمية خلال الشهور الماضية من العام الحالي من دعم مكانتها العالمية بالحصول على عدد من الجوائز والتقديرات الرفيعة. فبالإضافة لجوائز السفر العالمية لهذا العام، حصل اثنان من فنادق ومنتجعات المجموعة على تقديرات عالمية ضمن جوائز TripAdvisor الرفيعة، حيث فاز منتجع وسبا هيلتون الاقصر على جائزة المنتجع الأكثر اختياراً من المسافرين لعام 2016 للعام الثامن على التوالي، كما جاء منتجع هيلتون بيراميدز جولف ضمن أفضل 25 فندق عائلي على مستوى مصر لعام 2016.
  
لمزيد من المعلومات عن مجموعة هيلتون العالمية، يرجى زيارة:  http://news.hiltonworldwide.comا وللتعرف على فئات جوائز السفر العالمية 2016 والفنادق الفائزة بها، يرجى زيارة http://www.worldtravelawards.com/winners/2016




No comments:

Post a Comment

=