Wednesday, 18 May 2016

Ramadan Celebrations at Coral Beach Resort Sharjah


As the sun goes down during the Holy Month of Ramadan, come together with your family, friends and associates to experience a wide variety Arabic and international specialties for Iftar in a traditional Arabesque setting at Coral Beach Resort Sharjah. The lavish buffet includes a superb selection of starters, main dishes and sweets with emphasis on authentic Arabic cuisine including succulent grills and live cooking stations. While the Iftar Buffet at Al Bahar is priced at AED 109 net per person, special rates are on offer for private and corporate Iftars that can be arranged in the hotel’s beautiful ballroom or smaller function areas depending on the size of the group.

Haytham Aziz, Hotel Manager, Coral Beach Resort Sharjah, said, “Our hotel’s unique beachfront setting overlooking the picturesque Arabian Gulf makes for an unforgettable experience. Al Bahar restaurant offers diners both indoor and alfresco dining spaces with scenic views of the hotel’s beautifully landscaped gardens. Throughout the Holy Month we have a host of Ramadan celebrations planned including the most sumptuous and distinctive Iftar. In addition, guests can enjoy and relax with traditional Ramadan games and entertainment from Iftar to Sohour that will be available a la carte.

Iftar Buffet at Al Bahar Restaurant: AED 109 net per person
Group Iftar: AED 99 net per person (min 10 people)
Private Iftar: AED 85 net per person
Corporate iftars or family gatherings - our ballroom is ideal for both (capacity up to 300 people)
50% discount for children from 6 to 12 years. Complimentary for children under 6 years, maximum 2 kids per family.
All prices are inclusive of 10% municipality fees and 10% service charge.

About Coral Beach Resort Sharjah
The Coral Beach Resort Sharjah recently underwent a complete refurbishment of rooms and facilities that has given it a brand new appeal. The deluxe resort features 156 spacious rooms, many with panoramic sea-view. A major attraction is the wide repertoire of dining options with menus to cater to every taste. The resort is located on one of the emirate’s principal sand beaches and features a range of leisure activities for all ages, including the Rimal Club, state-of-the-art fitness centre, children’s pool, indoor playroom and complimentary Kid’s Club as well as tennis (By Clark Francis Tennis Academy), badminton, volleyball and two outdoor swimming pools.

For more information about the hotel, visit hmhhotelgroup.com/coralbeachresortsharjah


احتفالات رمضان في منتجع كورال بيتش الشارقة

مع مغيب الشمس في شهر رمضان المبارك، اجتمع  مع عائلتك وأصدقائك و زملائك لتجربة مجموعة متنوعة من الأطباق العربية و العالمية للإفطار في أجواء الأرابيسك التقليدية في منتجع كورال بيتش الشارقة. يشمل البوفيه الفخم مجموعة رائعة من المقبلات والأطباق الرئيسية والحلويات مع التركيز على الأطباق العربية الأصيلة بما في ذلك مشاوي الغضة ومحطات الطهي المباشر. تبلغ قيمة بوفيه الإفطار في مطعم البحار 109 درهم للفرد، فيما تتوفر أسعار خاصة على للإفطارات المجموعات الخاصة والشركات التي يمكن ترتيبها في قاعة الفندق الجميلة أو في قاعات أصغر اعتماداً على حجم المجموعة.

قال هيثم عبد العزيز مدير منتجع كورال بيتش الشارقة: "موقع المنتجع الفريد على الشاطئ مطلاً على الخليج العربي الخلاب يجعل تجربة الضيوف لا تنسى. يقدم مطعم البحار للرواد أماكن مغلقة لتناول الطعام و في الهواء الطلق، مع مناظر خلابة مطلة على حدائق الفندق البديعة. طوال شهر رمضان الكريم لدينا مجموعة من الخطط للاحتفالات بشهر رمضان تتضمن الإفطار الفخم الأكثر تميزاً. وبالإضافة إلى ذلك، يمكن للضيوف الاستمتاع والاسترخاء مع ألعاب رمضان التقليدية والترفيه من الإفطار إلى السحور الذي سيكون متاحاً من القائمة.

بوفيه الإفطار في مطعم البحار: 109 درهم للفرد
إفطار المجموعات: 99 درهم للفرد (10 أفراد على الأقل)
الإفطار الخاص: 85 درهم للفرد
لإفطارات الشركات أو التجمعات العائلية - قاعة الفندق مثالية لكل منهما (بسعة تصل إلى 300 فرد)
خصم 50٪ للأطفال من 6 إلى 12 سنوات. الأطفال دون سن 6 سنوات مجاناً، بحد أقصى طفلين للأسرة.
جميع الأسعار شاملة 10٪ رسوم بلدية و 10٪ رسوم خدمة.


 حول منتجع كورال بيتش الشارقة
خضع منتجع كورال بيتش الشارقة مؤخرا لعملية تجديد شاملة للغرف والمرافق مما أعطاه مظهرا جديدا وجذابا تماما. يضم المنتجع الفاخر 156 غرفة فسيحة، الكثير منها يطل على مشاهد بديعة للبحر. تمثل المجموعة الكبيرة من اختيارات المطاعم بقوائمها التي تلبي كل ذوق أحد عوامل الجذب الرئيسية بالمنتجع. يقع المنتجع على واحد من شواطيء الإمارة الرملية الرئيسية ويضم العديد من أنشطة الترفيه لكل الأعمار، بما في ذلك نادي رمال، مركز لياقة على أعلى مستوى، حمام سباحة للأطفال، حجرة ألعاب مغطاة ونادي الأطفال المجاني فضلا عن ملاعب التنس (تحت إشراف أكاديمية كلارك فرانسيس للتنس)، كرة الريشة، الكرة الطائرة وحمامين للسباحة خارجيين.

للمزيد من المعلومات حول الفندق، زوروا: hmhhotelgroup.com/coralbeachresortsharjah أو https://www.hmhhotelgroup.com/subscribenow

No comments:

Post a Comment

=