Monday, 9 May 2016

Majid Al Futtaim’s malls in Dubai to bring world famous Pictionary board game to life!

 
Dubai, UAE; April XX 2016: Majid Al Futtaim’s Mall of the Emirates, City Centres Deira, Mirdif, Me’aisem and Al Shindagha will bring the world renowned and well-loved family board game Pictionary to life this May with the chance to win a multitude of instant prizes.
The fun and interactive game teams two players together and challenges one of them to draw a Pictionary word while the other player guesses. The game is sure to attract skilful artists ready to take up the challenge and a great many laughs from those trying their best to illustrate an object, place, animal, action or person!
All ages are invited to play with two levels available that are designed for kids and adults.
Catch the life-sized tailor-made version of the world-famous drawing game from May 16 – May 30, 2016.



مراكز التسوق التابعة لمجموعة «ماجد الفطيم» في دبي تستضيف
اللعبة العائلية المميزة "القاموس المصور" بأبعاد تفاعلية حية


دبي، الإمارات العربية المتحدة، 9 مايو 2016: تستضيف مراكز التسوق التابعة لمجموعة «ماجد الفطيم» في دبي: مول الإمارات وسيتي سنتر ديرة ومردف ومعيصم والشندغة، اللعبة العائلية الشيقة "القاموس المصور" Pictionary خلال شهر مايو لتتيح للزوار الكثير من المرح والفائدة والجوائز.


وتجمع هذه اللعبة التفاعلية الشيقة لاعبين ليتحدى أحدهما الآخر من خلال رسم صورة تعبر عن كلمة ما ليقوم اللاعب الآخر بتخمين الكلمة التي تجسد الصورة المرسومة. ومن المؤكد أن تستقطب هذه اللعبة عشاق الفن والرسم من الراغبين بالمشاركة في هذا التحدي بأجواء مرحة مع بذل اللاعبين أقصى ما باستطاعتهم لرسم صورة تجسد شيء ما كمكان أو حيوان أو شخص ما، ومحاولة اللاعب الأخر تخمين الكلمة الصحيحة التي تجسد الصورة.  


وتتاح هذه اللعبة للمشاركة أمام الجميع من مختلف الأعمار ضمن مستويين مختلفين صمما للأطفال والكبار.


ويمكن للزوار المشاركة في هذه اللعبة العائلية العالمية بأبعادها التفاعلية الحية خلال الفترة بين 16 – 30 مايو 2016.




No comments:

Post a Comment

=