Monday, 23 May 2016

Community Management Week debuts tomorrow to explore innovative community solutions




Dubai, UAE, 22 May 2016: Community Management Week, the pioneering event comprising five dedicated shows, will kick off tomorrow (Monday, May 23, 2016) and run until May 25, 2016 at the Dubai World Trade Centre. The show will host FM EXPO – the Middle East’s largest FM event; The Big 5 Outdoor Design & Build Show – a specialised trade show for outdoor design, landscaping, and urban development; the Middle East Waste & Recycling waste management and recycling expo; Commercial Cleaning & Hygiene – the Middle East’s cleaning expo; and the Elevators & Access Control building access and mobility solutions expo.

The highlight of the debuting event will be 78-hours of free-to-attend conferences, Continuing Professional Development (CPD) workshops, and masterclasses spread over three days. Educational features include ‘Leaders in the Landscape Summit 2016,’ ‘Middle East High Rise Summit’ under the theme ‘Design Innovation for Sustainable, High-Performance Buildings of the Future,’ ‘World FM Congress’ under the theme ‘Innovation, Efficiency & Effective Business Strategies for Delivering World-Class FM Service Standards,’ and an FM Masterclass delivered by BIFM Training, the UK’s leading provider of professional development for Facility Managers.

More than 10,000 trade visitors are expected to attend the Community Management Week to gain fresh market insights, network with industry peers and leaders, and interact with more than 150 exhibitors.Taking place from 23 – 25 May 2016 at 4 – 6 Za’abeel Halls, Dubai World Trade Centre . For more information, visit www.communitymanagementweek.com.

"أسبوع الإدارة المجتمعية" ينطلق غداً لإستكشاف أوجه الابتكار والتطوير في إدارة المجتمعات المحلية

دبي، الإمارات العربية المتّحدة، 22 مايو 2016 - تنطلق غداً الإثنين (الموافق في 23 مايو/أيّار 2016) في مركز دبي التجاري العالمي فعاليات النسخة الأولى من "أسبوع الإدارة المجتمعية" الذي يشكّل إضافة نوعية إلى خارطة الفعاليات المقامة على المستوى المحلي والإقليمي والذي سيتخلّله خمس فعاليات رئيسية مخصّصة هي معرض إدارة المرافق "إف. إم. إكسبو"، الحدث الأكبر من نوعه الموجّه لقطاع إدارة المرافق في منطقة الشرق الأوسط؛ ومعرض "الخمسة الكبار للبناء والتصميم الخارجي" المتخصّص في مجال التصميم الخارجي وتنسيق الحدائق والتطوير الحضري؛ و"معرض الشرق الأوسط لإدارة النفايات وإعادة التدوير" الذي يسلّط الضوء على آخر الابتكارات في إدارة النفايات وتقنيات إعادة التدوير؛ و"المعرض التجاري للتنظيف والنظافة العامة" المعني بإستعراض خدمات ومنتجات التنظيف في منطقة الشرق الأوسط؛ وأخيراً "معرض المصاعد وأجهزة التحكّم بالوصول" المتخصّص بصناعة المصاعد وتقنيات الوصول إلى المباني.

وسيضم جدول أعمال "أسبوع الإدارة المجتمعية" الممتد على مدار ثلاثة أيام متتالية، ما يصل إلى 78 ساعة من المؤتمرات والدورات التدريبية الرئيسية وورش العمل المعتمدة حول التطوير المهني والمستمر، بالإضافة إلى سلسلة من الندوات التثقيفية عالمية المستوى التي تشمل "قمة روّاد تصميم المناظر الطبيعية" و"قمة الشرق الأوسط للمباني المرتفعة" التي تقام تحت عنوان "الابتكار في التصميم لإنشاء مباني المستقبل المستدامة وعالية الأداء"، بالإضافة إلى "المؤتمر العالمي لإدارة المرافق" تحت شعار "الإبتكار والكفاءة وإستراتيجيات الأعمال الفعّالة لتقديم معايير عالمية المستوى في إدارة المرافق. كما سيشهد الحدث دورة تدريبية رئيسية حول إدارة المرافق، والتي ستتولى تنظيمها "بي. آي. إف. إم ترينيج"، الشركة البريطانية الرائدة في مجال التدريب والتطوير المهني لمديري المرافق.

ومن المتوقّع أن يستقطب "أسبوع الإدارة المجتمعية"، الذي يحظى بدعم من كل من وزارة تطوير البنية التحتية وبلدية دبي، ما يزيد على 10,000 زائر تجاري من مختلف أنحاء المنطقة والعالم لإستكشاف الآفاق والفرص المتاحة في السوق والتواصل المباشر مع الخبراء وصنّاع القرار وكبار روّاد القطاع، بالإضافة إلى التعرّف على أحدث المنتجات والخدمات لأكثر من 150 جهة عارضة مشاركة في الحدث. ولمزيد من المعلومات عن "أسبوع الإدارة المجتمعية"، يرجى زيارة الموقع الإلكتروني التالي www.communitymanagementweek.com.

No comments:

Post a Comment

=