Tuesday, 17 May 2016

AN EID (AL) FITR FOR A GETAWAY



CELEBRATE THE HOLIDAY WITH FLIGHT CENTRE’S EID PACKAGES  
(17 May 2016) Paradise, culture and the buzz of city life! All this can be found in Flight Centre’shandpicked constellation of tempting and fun-filled packages perfect to celebrate the Eid break. There really is nothing better than a change of scenery and a quick escape!
BEACH BREAK – BANDOS ISLAND, MALDIVES 
Bandos Island Resort 
Escape reality and lose yourself in a tropical paradise of pristine beaches, turquoise waters and golden sunshine. Lay back and melt away into the serenity of your surroundings or find your adventurous side with an array of activities. Swim the shallow lagoons to discover the kaleidoscope of sea life, take a flight in a seaplane to get the perfect aerial shot of the blissful islands, all in just one idyllic setting.

Inclusions Return economy class airfare; airport assistance; return transfer by speedboat; 3 nights accommodation at 4 star Bandos Island Resort in a standard room; daily breakfast; taxes and surcharge. Rates start from AED 4,499 per person and are valid from 6 July to 9 July 2016. 
MODERN CITY BREAK – KUALA LUMPUR, MALAYSIA 
Fraser’s Residence 
This is a city that boasts gleaming skyscrapers, colonial architecture and a myriad of local attractions. Stay in the heart of it all at the Fraser Residence that offers the perfect balance of hustle and bustle of city life and tranquility. A cultural melting pot, Kuala Lumpur boasts an array of award-winning restaurants offering a variety of cuisines from Pan-Asian, French, Italian, and even Halal options making it the perfect destination for travellers looking to celebrate this holiday! This is also one for the family with your chance to visit the one stop place for fun in Kuala Lumpur – Sunway Lagoon Theme Park! Water slides that swirl, waves to surf and a pirate ship for the added touch all in one package for you.  

Inclusions Return economy class airfare; return airport transfers on Seat in Couch basis; 4 night stay at Fraser’s Residence in studio deluxe room, 5 star or similar; daily breakfasts; half day Kuala Lumpur city tour on Seat in Coach basis; private return transfers to Sunway Lagoon Theme Park including entrance ticket to all 5 parks; taxes and surcharge. Rates start from AED 3,799 per person and valid from 5 July to 9 July 2016.  
VINTAGE CITY BREAK – ISTANBUL, TURKEY 
Rose Garden Suites 
Divided between two continents Istanbul is beyond doubt one of the world’s great cities! A buzzing entertainment scene, live music venues, electrifying clubs, galleries and a plethora of shops, this city leaves today’s hedonists wanting for nothing. The skyline is a seamless blend of two opposite worlds; oriental minarets and domes rule the old quarter while the flashing lights of the Beyoglua beckon prowling night revellers. Explore the maze of the Spice Market as your gorge on the real-deal Turkish delight or dine al fresco beside the glittering blue waters before embarking on a thrilling Bosphorus Cruise. In the evenings retire to the tasteful and elegant Rose Garden Suites in the Old City and take full advantage of your proximity to the famous sights St Sophia Church, Topkapi Palace and the Grand Bazaar.  

Inclusions Return economy class airfare, direct flights; 3 night stay at Rose Garden Suites, 4 star or similar; daily breakfasts; return airport transfers; taxes and surcharges. Rates start from AED 3,299 per person and valid from 6 July to 9 July 2016.
 

Value add ons Istanbul Classic Tour; visit Hagia Sophia, Blue Mosque, Hippodrome, German fountain and Grand Bazaar. 
For more information, please visit: www.flightcentre.ae 
 
For reservations or enquiries, call 800 11 444 or alternatively email: enquire@flightcentre.ae 
Instagram: FlightCentreUAE Facebook: FlightCentreDubai 
وجهات رائعة للاستمتاع بعطلة عيد الفطر
احتفل بالعيد مع باقات مميزة من فلايت سنتر
(17 مايو 2016) طبيعة تحبس الأنفاس وثقافة عريقة ومدينة عصرية تنبض بالحياة. إنها تشكيلة منتقاة من الوجهات التي توفرها لك فلايت سنتر من خلال باقات سفر ممتعة ومميزة للاحتفال بعطلة عيد الفطر. فليس هناك شيء أجمل من قضاء عطلة قصيرة بأسلوب مختلف.
عطلة شاطئية – جزيرة باندوس، المالديف
منتجع جزيرة باندوس
ابتعد عن مشاغل العمل وصخب الحياة اليومية للاستمتاع في وجهة فريدة ذات طبيعة ساحرة وشواطئ خلابة ومياه فيروزية ونسيم عليل. انعم بالاسترخاء التام وانغمس في أجواء من الهدوء والسكينة أو عبِّر عن عشقك للمغامرة من خلال مجموعة من الأنشطة الترفيهية المليئة بالحماس. اغطس في البحيرات الضحلة ذات المياه العذبة لتتعرف على معالم الحياة البحرية، استمتع بجولة على متن الطائرة المائية للاستمتاع بروعة منظر الجزر في تجربة مميزة للغاية.

مزايا الباقة:
رحلة طيران ذهاب وعودة على الدرجة السياحية؛ مساعدة في المطار؛ رحلة ذهاب وعودة بالقارب السريع؛ إقامة لمدة 3 ليال في غرفة قياسية بمنتجع جزيرة باندوس ذو فئة الأربع نجوم؛ إفطار يومي؛ ضرائب ورسوم. الأسعار تبدأ من 4499 درهم للشخص، والعرض يسري من 6 يوليو لغاية 9 يوليو 2016.


http://www.flightcentre.ae/holidays/maldives/4065441
عطلة في مدينة عصرية – كوالا لامبور، ماليزيا
فريزر ريزيدنس
إنها مدينة تفتخر بناطحات السحاب الشاهقة والطراز المعماري العريق وعدد لا يُحصى من الأماكن الترفيهية والسياحية. استمتع بالإقامة في فريزر ريزيدنس؛ الوجهة المثالية في قلب المدينة، والتي توفر لك تجربة مثالية تجمع ما بين صخب الحياة وهدوئها في آن واحد. وباعتبارها مدينة تتعايش فيها جميع الثقافات والأعراق بانسجام تام، تضم كوالا لامبور مجموعة واسعة من المطاعم الحائزة على الجوائز، تقدم تشكيلة متنوعة من المأكولات التي تشتهر بها المطابخ الآسيوية والفرنسية والإيطالية، بالإضافة إلى خيارات كثير من المأكولات الحلال، مما يجعلها وجهة مثالية للمسافرين الذين يتطلعون للاحتفال بهذا العيد! كما تعتبر هذه العطلة فرصة للعوائل لزيارة إحدى أهم الوجهات الترفيهية في كوالا لامبور؛ منتزه صان واي لاجون! حيث الكثير من الأنشطة الترفيهية مثل الألعاب المائية التي تدور وتتموج، والتجديف وسفينة القراصنة، كلها كمزايا إضافية في باقة واحدة مخصصة لك.

مزايا الباقة:
رحلة طيران ذهاب وعودة على الدرجة السياحية؛ نقل من وإلى المطار على متن حافلة؛ إقامة لمدة 4 ليال في فريزر ريزيدنس في غرفة ستوديو ديلوكس، 5 نجوم أو ما يعادله، إفطار يومي؛ جولة سياحية في كوالا لامبور لمدة نصف يوم من خلال الحافلة؛ نقل خاص من وإلى منتزه صان واي لاجون يشمل تذكرة الدخول إلى 5 منتزهات؛ الضرائب والرسوم. الأسعار تبدأ من 3799 درهم للشخص، والعرض يسري من 5 يوليو لغاية 9 يوليو 2016.


http://www.flightcentre.ae/holidays/kuala-lumpur/4119912 
عطلة في المدينة العتيقة – أسطنبول، تركيا
أجنحة روز جاردن
تمتد أسطنبول الساحرة بين قارتين، ومما لا شك فيه أن هذه المدينة تعتبر واحدة من أعظم المدن في العالم. فهي وجهة تنبض بالترفيه والأندية الصاخبة التي تتعالى فيها أنغام الموسيقى، وتكثر فيها المعارض الفنية وعدد كبير من المحلات التجارية، إنها مدينة يجد فيها الباحثون عن المتعة كل شيء يخطر ببالهم. يلوح في أفقها مزيج متناغم يجمع بين عالمين متقابلين، حيث المآذن الشرقية وقباب الأحياء القديمة، بينما تسطع أنوار منطقة بيوغلو ليلاً لتجذب عشاق الأجواء الاحتفالية. استكشف متاهات سوق التوابل وأنت تتذوق حلاوة الحلقوم التركية أو تتناول الطعام في الهواء الطلق بجانب المياه الزرقاء المتلألئة قبل الشروع في رحلة بحرية مذهلة على مياه مضيق البسفور. أما في المساء، يمكنك الاسترخاء في أجواء مريحة وأنيقة في أجنحة روز جاردن في البلدة القديمة، والاستفادة إلى اقصى حد من قرب المسافة إلى المعالم السياحية الشهيرة مثل كنيسة القديسة آيا صوفيا وقصر توبكابي والبازار الكبير.

مزايا الباقة:
رحلة طيران ذهاب وعودة على الدرجة السياحية، رحلة مباشرة؛ إقامة لمدة 3 ليال في أجنحة روز جاردن، 4 نجوم أو ما يعادلها، إفطار يومي؛ نقل من وإلى المطار؛ ضرائب ورسوم. الأسعار تبدأ من 3299 درهم للشخص، والعرض يسري من 6 يوليو لغاية 9 يوليو 2016.

إضافات قيمة:
جولة كلاسيكية رائعة في أسطنبول؛ زيارة إلى آيا صوفيا، المسجد الأزرق، هيبودروم، النافورة الألمانية والبازار الكبير.


http://www.flightcentre.ae/holidays/istanbul/407617

No comments:

Post a Comment

=