Monday, 7 March 2016

Mandilicious Opens Branches in the Kingdom of Saudi Arabia and Oman

 


Dubai, United Arab Emirates, March 6, 2016 –(ME NewsWire)- Following the great success of outlets in Hamdaniya district and Al Salaam Mall, Mandilicious Kitchen LLC recently opened its third venue in the Kingdom of Saudi Arabia in the popular Aziz Mall. The new outlet will be established in association with Raddah Investment, a part of Raddah Holdings. Delivering slow cooked food using the freshest ingredients, Mandilicious™ has quickly gained widespread popularity since it first opened its doors in KSA.
Additionally, Mandilicious™, in alliance with Muscat Spicy LLC, opened its first branch in Oman in January, 2016 bringing its “slow cooked food in a quick-service restaurant” concept to Oman, and is the first of its kind in the country. The outlet, based on Arabic architecture and design elements, is now open in the Oman Avenues Mall in Muscat. With its unique business formula, Mandilicious™ is hoping to greatly expand its operations globally.
“The opening of these new branches in KSA and Oman is a testimony of our success and of the quality we are providing to our guests, especially when noting that customers in these countries are already familiar with Arabic cuisine. We are confident that our cooperation with Raddah Investments and Muscat Spicy LLC in KSA and Oman respectively will ensure further success for our branches, and will offer us valuable opportunities to open more branches in the future,” Commented Fayez Al Nusari, CEO and Founder of Mandilicious.
Established early 2013, Mandilicious™ provides the traditional, slow-cooked ‘Cuisine of Arabia’ in a quick -service, food court setting. Mandilicious™, a home-grown company born in Dubai, is rapidly becoming a global brand and has witnessed rapid expansion throughout the GCC with the aim of equal growth throughout the Middle East and Africa.
About Mandilicious™


Mandi is known as the original ‘Cuisine of Arabia’. Mandilicious is the first-ever quick service restaurant (QSR) in the world to serve traditional, authentic Mandi. Mandilicious offers its customers Arabian cuisine with only the freshest ingredients that are prepared to the highest international standards of quality. With choice ingredients, a multitude of menu options, authentic cooking methods, experienced chefs, superior outlet design and overall quality, Mandilicious delivers the ‘Cuisine of Arabia’ to the world.



مندي ليشس تفتتح  فروعاً لها في المملكة العربية السعودية و عُمان


دبي، الإمارات العربية المتحدة، 6 مارس 2016 -) ميدل ايست نيوز واير(- في أعقاب النجاح الكبير لفروعها في حي الحمدانية و"السلام مول"، افتتحت مجموعة ممطاعم "مندي ليشس" مؤخراً فرعها الثالث في المملكة العربية السعودية في مركز "عزيز مول". وتم افتتاح الفرع الجديد بالتعاون مع شركة "رده للاستثمار"، وهي جزء من شركة "رده القابضة". وبتقديمها الأطباق المطهوّة على نار هادئة باستخدام المكونات الطازجة فقط، سرعان ما اكتسبت "مندي ليشس" شعبيةً واسعةً منذ افتتاحها لأول فروعها في المملكة العربية السعودية.


بالإضافة إلى ذلك، افتتحت "مندي ليشسبالتحالف مع شركة "مسقط سبايسي" المحدودة، أول فرع لها في عُمان في يناير 2016 معيدةً إلى عمان مفهومَ "الأطباق المطهوّة على نار هادئة في مطعم خدمة سريعة"، وهي تُعتبر الأولى من نوعها في البلاد. وفتح الفرع أبوابه في "عُمان أفنيوز مول" بعناصر من التصميم والعمارة العربية. وبفضل صيغة أعمالها الفريدة من نوعها، تأمل "مندي ليشس" بتوسيع عملياتها عالمياً إلى حدَ كبير.


وتعليقاً على الحدث، قال فايز النصاري، الرئيس التنفيذي المؤسس لشركة "مندي ليشس": "إن افتتاح هذه الفروع الجديدة في المملكة العربية السعودية وسلطنة عُمان ما هو إلّا شهادة على نجاحنا وعلى الجودة التي نقدّمها لزبائننا، خصوصاً بإعتبار أن العملاء في هذه البلدان على دراية جيده بالمطبخ العربي. ونحن واثقون من أن تعاوننا مع شركتي ’رده للاستثمار‘ و’مسقط سبايسي‘فيكل من المملكة العربية السعودية وسلطنة عُمان على التوالي سيضمن المزيد من النجاح لفروعنا، وسوف يتيح لنا فرصاً ثمينة لافتتاح المزيد من الفروع في المستقبل".


وتقدم سلسلة "مندي ليشس" التي تأسست أوائل عام 2013 ’أطباق الجزيرة العربية" التقليدية والمطهوة على نار هادئة ضمن جو مطاعم الخدمة السريعة. وسرعان ما أصبحت "مندي ليشس"، وهي شركةٌ محلية تأسست في دبي، علامةً تجارية عالمية وقد شهدت توسعاً سريعاً في جميع أنحاء دول مجلس التعاون الخليجي بهدف النمو المتكافئ في مختلف أنحاء الشرق الأوسط وإفريقيا.


 



No comments:

Post a Comment

=