Tuesday, 15 March 2016

GROHE reveals its latest innovations at 3rd Annual Africa Hotel Expansion Summit

 


GROHE, world leading German manufacturer in sanitary fittings, showcased its commitment to the African market shaping the industry with outstanding products at the 3rd Annual Hotel Expansion Summit. Organized in Lagos Nigeria, the summit created a platform for discussions on the new developments of the industry and deals in Africa.


The Africa Hotel Expansion Summit brought together GROHE officials, with local and international hotel chains and developers, government officials and investors, architects and construction companies as well as hospitality institutions.


During the two days event, GROHE invited attendees to discover its award winning product portfolio including the New Style range, Joystick, Essence and Aquatunes while discussing the trends and developments in the world of hospitality and examining the key components of GROHE’s products that empower hoteliers with solutions for enhanced productivity, innovation and guest satisfaction.


As a world market leader GROHE will continue to invest in the African continent by building on current partnerships and relationships to solidify its commitment to service excellence and delivery on promises whilst offering a trained and experienced sales force. GROHE will continue to build on its current network and garner iconic projects such as Royal Maxim Kempenski, Sofitel Tamuda Bay and Sandton Skye.



"غروهي" (GROHE) تكشف النقاب عن أحدث ابتكاراتها خلال النسخة الثالثة لقمة توسيع القطاع الفندقي في أفريقيا


عرضت "غروهي" (GROHE)، الشركة الألمانيّة الرائدة عالميًّا في تصنيع التجهيزات الصحّيّة، منتجاتها خلال النسخة الثالثة لقمة توسيع القطاع الفندقي في افريقيا، تماشياً مع التزامها توفير تجربة فريدة لعملائها في الأسواق الأفريقية. واستحدثت هذه القمة التي تم تنظيمها في مدينة لاغوس في نيجيريا، منصة لمناقشة أحدث التطورات في هذا القطاع والعمليات التجارية في افريقيا.


وقد شارك في قمة توسيع القطاع الفندقي في افريقيا كبار مسؤولي شركة "غروهي" (GROHE)،  ونخبة من مطوّري سلسلة من الفنادق المحلية والعالمية، وحشد من المسؤولين الحكوميين والمستثمرين، والمهندسين، وشركات المقاولات إضافة إلى مؤسّسات متخصصة في القطاع الفندقي.


وعلى مدى يومين، دعت "غروهي" (GROHE) المشاركين لاكتشاف منتجاتها الحائزة على عدّة جوائز عالمية منها مجموعات New Style ، Joystick، Essence، وAquatunes . كما ناقشت أحدث تطوّرات القطاع الفندقي، مسلّطة الضوء على آخر اتجاهاته، مع التشديد على مكوّنات منتجات "غروهي" (GROHE) الرئيسية التي تمنح العاملين فيه الحلول المتكاملة لتعزيز الإنتاجية والابتكار ورضا النزلاء.


وستستمر "غروهي" (GROHE) بالاستثمار في القارة الأفريقية لأنها شركة رائدة عالمياً، استناداً إلى شراكاتها وعلاقاتها الحالية في سبيل ترسيخ التزامها بتوفير خدمات متميّزة والوفاء بوعودها اعتماداً على خبراء البيع ضمن فريق عملها العالي التدريب. كما ستواصل الشركة توطيد علاقاتها في هذه الأسواق من خلال الشبكة الحالية، لاستقطاب مشاريع مميزة على غرار رويال مكسيم كمبينسكي، سوفيتيل تمودة باي وساندتون سكاي.



No comments:

Post a Comment

=