Monday, 8 February 2016

Product Placement – Vatika Night Repair Hair Cream

 



Dubai, UAE, 7 February, 2016Are you losing sleep because of your hair problems? Not anymore! With Vatika Night Repair Hair Cream, you can just sleep your hair troubles away. An intensive formulation from the House of Vatika, the easy-to-use overnight cream penetrates deep to offer a comprehensive solution for damaged, brittle and split hair. Its non-sticky, quick-absorbing, and leave-in formula does not leave any residue on hair or stains on pillows. So, you wake up with beautiful, healthy and smooth hair every morning.


Research has also confirmed that the scalp absorbs active ingredients better at night than during the day while hair cells regenerate faster at night as well. Therefore, a night hair cream keeps scalp nourished, restores hair’s protective protein – keratin, and repairs hair from damages caused by environment and styling treatments. Vatika Night Repair Hair Cream provides eight hours of continuous nourishment and helps to restore hair cuticles to their original bounce, shine, and strength while you are asleep.


Vatika Night Repair Hair Cream is enriched with vital nutrients and damage-mending actives found in ingredients such as egg proteins, castor oil, honey and sweet almond. Egg protein helps in intensive repair; castor oil provides nourishment; honey nectar moisturizes and conditions hair; and sweet almond provides lost shine and strength.  It is slowly massaged on to hair using fingertips from roots down to tips, especially on damaged parts, before going to bed. It should be left overnight to effectively work in reviving dry, damaged and brittle hair.  


Vatika Night Repair Hair Cream is widely available in all leading supermarkets and malls in the region in sizes of 140 ml, and 210 ml.
 
ترويج منتج - كريم فاتيكا الليلي لإصلاح الشعر

 
دبي، الإمارات العربية المتّحدة، 7 فبراير 2016 - هل تعانين من مشاكل الشعر المتعدّدة وترغبين بالحصول على شعر صحي ومتألّق؟ يعد "كريم فاتيكا الليلي لإصلاح الشعر" الحل المثالي للقضاء على مختلف مشاكل الشعر الأكثر شيوعاً، وذلك بفضل تركيبته الغنيّة وسهلة الإستخدام التي تتغلغل بعمق إلى داخل فروة الرأس لتوفير العناية الكاملة للشعر التالف والضعيف والمتقصّف. وتتميّز هذه التركيبة الثورية بأنها سريعة الإمتصاص وغير لزجة بحيث يمكن وضعها على الشعر طوال الليل ولا تترك أي بقايا على الشعر أو الوسادة؛ والنتيجة هي الحصول على شعر صحي وناعم ومتألّق في كل صباح.

 
وتشير الدراسات الحديثة إلى أن فروة الرأس تمتص المكوّنات النشطة بشكل أفضل في فترات المساء وذلك لأن بصيلات الشعر تنمو بشكل أسرع في الليل. ولذلك يعد الكريم الليلي من أهم المستحضرات التي تساعد على تغذية فروة الرأس والحفاظ على مستويات البروتين والكيراتين اللازمة لحماية الشعر ومعالجة التلف الناتج عن الظروف البيئية وأساليب التصفيف المتعدّدة. وتم تطوير "كريم فاتيكا الليلي لإصلاح الشعر" خصيصاً لمنح الشعر التغذية الكاملة في ثماني ساعات فقط وإستعادة حيوية الشعر ولمعانه وقوّته أثناء النوم.

 
ويحتوي "كريم فاتيكا الليلي لإصلاح الشعر" على تركيبة غنيّة بالمواد المغذّية والحيوية التي تساعد على إصلاح تلف الشعر، بما فيها البروتين المستخلص من البيض وزيت الخروع والعسل واللوز الحلو. ولكل من هذه المكوّنات الطبيعية دور هام في معالجة الشعر، حيث يساعد بروتين البيض على إصلاح الشعر بالكامل، ويعمل زيت الخروع على تغذيته، في حين يوفّر العسل الترطيب اللازم للشعر، وأخيراً يساعد اللوز الحلو على منحه المزيد من اللمعان والقوّة. ويُنصح بتدليك الشعر برؤوس الأصابع بإستخدام "كريم فاتيكا الليلي لإصلاح الشعر" قبل الخلود إلى النوم، وذلك إبتداءً من الجذور ووصولاً إلى الأطراف مع التركيز بشكل خاص على الأطراف المتقصّفة. ويُترك الكريم على الشعر طوال الليل للعمل بفعالية على إعادة الحيوية والصحّة للشعر الجاف والتالف وباهت اللون.

 
ويتوفّر "كريم فاتيكا الليلي لإصلاح الشعر" في جميع المحلات والمراكز التجارية في المنطقة. وهو يأتي في عبوات بسعة 140 مل و210 مل.

 
 
 


No comments:

Post a Comment

=