Tuesday, 16 February 2016

NAPCO to increase output capacities with acquisition of a new packing machine

 
Move falls in line with company’s strategy to double production
February 09, 2016 - The National Aluminium Products Company SAOG (NAPCO), one of the leading extruders of aluminum profiles in the GCC, has announced its recent acquisition of a new European-made packing machine as part of its efforts to help bolster production capacities. The move complements the company’s operational strategy of increasing production output—reinforcing its leading market presence in the region.
According to the company’s senior executives, NAPCO’s newly acquired machine can produce more packed aluminium profiles per minute and expands the dimensional range of the materials to be introduced. This packing machine is a highly preferred piece of machinery in the European region and requires only a two-man operation. The company has shown time and time again that it is dedicated to supplying quality--sourcing the best material, machines and equipment to give the end user the best-in-class has always been a priority
“NAPCO has recently acquired a state-of-the-art modern packing machine (to compliment the company’s two newly acquired presses) This move demonstrates our efforts towards helping address the growing demand for aluminium products in the region. Rest assured, the company continues to remain steadfast in its commitment to provide our customers with high quality world class extrusions,” concluded Robert Holtkamp, CEO, NAPCO.
الشركة الوطنية لمنتجات الألمنيوم ترفع قدرتها الإنتاجية تماشياً مع خطّتها الإستراتيجية الطموحة

09 فبراير 2016 - كشفت الشركة الوطنية لمنتجات الألمنيوم "نابكو"، إحدى الشركات الرائدة في مجال صناعة مقاطع الألمنيوم في دول مجلس التعاون الخليجي، عن إضافة آلة جديدة مخصّصة لكبس الألمنيوم أوروبية الصنع، في خطوة تهدف من خلالها الشركة إلى زيادة طاقتها الإنتاجية تماشياً مع إستراتيجيتها التشغيلية الرامية إلى رفع مستوى الإنتاج وترسيخ مكانتها الريادية على الخارطة المحلية والإقليمية.

 
ووفقاً لكبار المسؤولين في "نابكو"، تتّسم الآلة الجديدة بالقدرة على كبس كميات أكبر من مقاطع الألمنيوم خلال الدقيقة الواحدة وذلك بأحجام ومقاسات مختلفة تناسب متطلّبات التخزين، وهي لا تتطلّب سوى عامليْن فقط لتشغيلها بما يجعلها من بين أهم الماكينات المفضّلة في أوروبا. ويأتي شراء الآلة حديثة الطراز الجديدة ليؤكّد على إلتزام "نابكو" بتقديم أعلى معايير الجودة والكفاءة من خلال إستخدام أجود أنواع المواد وأحدث الماكينات والمعدّات المتطوّرة لضمان حصول المستخدم النهائي على أفضل المنتجات.

 
وتعليقاً على الأمر، قال روبرت هولتكامب، الرئيس التنفيذي في الشركة الوطنية لمنتجات الألمنيوم "نابكو": "نحن سعداء بالحصول على آلة الكبس المتطوّرة الجديدة التي تشكّل إضافةً نوعيةً إلى المكبسين الآخرين اللذين تم إضافتهما حديثاً أيضاً إلى محفظة الشركة، بما يدعم جهودنا المستمرة للمساهمة الفاعلة في تلبية الطلب المتنامي على منتجات الألمنيوم في المنطقة. ونؤكّد على أن "نابكو" ستواصل العمل بخطى ثابتة لضمان حصول العملاء على أفضل المنتجات عالية الجودة وعالمية المستوى".

 
 
 



No comments:

Post a Comment

=