Tuesday, 16 February 2016

La Verda Dubai Marina Suites & Villas Enjoys Top Ratings on TripAdvisor

 

Owned by ARJ Holding L.L.C, the newly opened La Verda Dubai Marina Suites & Villas has been consistently ranked among the top five properties by travellers on TripAdvisor out of 272 specialty lodgings in Dubai. While 85 per cent of the guest reviews rated the hotel as 'excellent', the remaining found it 'very good'.

Expressing his delight, Mr Siddharth Mehra, General Manager of La Verda Dubai Marina Suites & Villas, said, "La Verda Dubai Marina Suites & Villas elevates luxury to new heights with a world-class 'Be Home' concept that offers a diversified and unforgettable experience to new generation of luxury travellers. We are thrilled to see that our hard work is translating into positive reviews on TripAdvisor. We value the feedback from our guests and constantly strive to satisfy every guest".

La Verda Dubai Marina Suites & Villas is a fabulous addition to Dubai's luxury hospitality landscape and is equipped with the finest facilities providing uncompromising experiences, signature butler service, exceptional culinary venues, superb swimming pool, state-of-the-art gymnasium and a fun outdoor play area for children. Guests have a choice of 150 individually designed opulent living spaces ranging from spacious one to two and three-bedroom apartments as well as sprawling 4-bedroom villas and duplex penthouses. Each accommodation is fitted to the highest standards with ultramodern furnishings, deluxe bathrooms and fully-equipped kitchens with top-of-the-line appliances. Every possible need, from an on-site washer, up-to-date technology including high speed Internet and complete entertainment with IPTV to daily necessities such as a hair dryer,  iron board, safe box and IP telephone and video intercom system are provided in all residences."
 
Each of the penthouses and villas feature private balcony or large deck with a Jacuzzi that set the mood for a revitalizing journey. Elaborating on the facilities Mr Mehra said, "Our villas offer an unforgettable retreat with stunning views, a unique modern layout and exotic design accents. A large sun deck in each of these homes allows for a scenic and impressive venue for a gathering of up to 25 guests. Equally unique are the expansive penthouses that evoke an ambiance of luxury with sensational Marina views from the soaring La Verda heights. If you are looking for an opulent home that is more than a temporary getaway, these rooms are exactly where you want to be!"
 
To further enhance the guest experience La Verda Dubai Marina Suites & Villas also offers personalized butler service for villas and penthouses 24-hours a day customizing each guest's stay to their specific needs, tastes and preferences.
 
For more information about La Verda Dubai Marina Suites & Villas, visit


أجنحة وفيلات لا فيردا مارينا دبي تتمتع
بأعلى التقييمات على "تريب أدفايزور"

    تحتل أجنحة وفيلات لا فيردا مارينا دبي، المملوك لشركة إيه أر جيه هولدينج المحدودة، وهو الفندق الذي تم افتتاحه حديثا، موقعا دائما بين أهم خمس فنادق وفقا لاختيارات المسافرين على موقع تريب أدفايزور من بين 272 فندقا ومسكنا ذي خصوصية في دبي. وبينما جاءت 85 في المائة من آراء الضيوف مانحة الفندق "ممتاز"، فإن النسبة الباقية وجدته "جيدا جدا".

    ومعربا عن سعادته، قال سيدارت ميهرا، مدير عام أجنحة وفيلات "لا فيردا مارينا دبي" إن: "أجنحة وفيلات لا فيردا مارينا ترفع حدود الرفاهية إلى مستويات جديدة بمفهوم "خصوصية المنزل" العالمي الذي يوفر تجربة مختلفة ولا تنسى للجيل الجديد من المسافرين عشاق الفخامة. نحن في غاية السعادة لأننا نرى مجهودنا الضخم يترجم إلى آراء إيجابية على تريب أدفايزور. نحن نقدر الآراء التي يقدمها لنا ضيوفنا ونسعى دائما لإرضاء كل ضيف".

    أجنحة وفيلات لا فيردا مارينا دبي إضافة رائعة لمشهد الضيافة الفاخرة في دبي وهي مزودة بأرقى المرافق والخدمات لتوفر تجارب لا مثيل لها، خدمة الباتلر المتميزة، أماكن استثنائية لتناول الكعام، حمام سباحة بديع، جمنازيوم على أعلى مستوى ومنطقة ألعاب مفتوحة للأطفال. يمكن للضيوف الاختيار بين 150 مساحة معيشة فخمة كل منها له تصميمه الخاص تتراوح بين شقق بها غرفة نوم واحدة، غرفتان أو ثلاث غرف نوم إلى جانب فيلات رحبة بها 4 غرف نوم وبنتهاوس دوبلكس. كل مسكن مجهز وفقا لأعلى المعايير مع أثاث عصري للغاية، غرف حمام فاخرة ومطابخ كاملة التجهيزات بأفضل الأجهزة. كل الاحتياجات الممكنة، بدءا من الغسالة، التكنولوجيا الأحدث بما في ذلك إنترنت عالي السرعة وترفيه كامل مع تليفزيون عبر الإنترنت إلى الضرورات اليومية مثل مجفف الشعر، لوح الكي، خزنة وهاتف يظهر رقم الطالب ونظام اتصال داخلي بالفيديو متوافرة في كل مسكن.

    كل من البنتهاوس والفيلات في أجنحة وفيلات لا فيردا مارينا دبي تضم شرفة خاصة أو سطح متسع به جاكوزي ليمهد مزاجك لرحلة من تجديد النشاط والحيوية. وفي معرض تقديم المزيد من التفاصيل حول مرافق الفندق، يقول مهرا: "فيلاتنا تهديك ملاذا لا ينسى مع إطلالات مبهرة، مظهر عصري فريد ولمسات ديكور غير تقليدية. يوجد في كل من هذه المنازل سطح متسع للتمتع بحمام الشمس يوفر لك كذلك مكانا له إطلالة رائعة ومبهرة مناسب لإستقبال حتى 25 ضيفا. البنتهاوس الرحب الحافل بأجواء الفخامة لا يقل تفردا مع إطلالته الرائعة على مشاهد جميلة للمارينا من ارتفاعات لا فيردا الهائلة. إذا كنت تبحث عن منزل فخم يعد أكثر من مجرد ملاذ مؤقت، فإن هذه الغرف هي بالضبط حيث تريد أن تكون!".

    ومن أجل إضفاء المزيد من التميز على تجربة الضيف، تقدم أجنحة وفيلات لا فيردا مارينا دبي خدمة الباتلر الشخصي للفيلات والبنتهاوس على مدار 24 ساعة لتكون إقامة كل ضيف وفقا لاحتياجاته الخاصة، ذوقه وما يفضله.

للمزيد من المعلومات حول أجنحة وفيلات لا فيردا مارنيا دبي، رجاء زيارة الموقع: info@laverdadubaimarina.com



 
 
 


No comments:

Post a Comment

=