Sunday, 17 January 2016

KFC Celebrates its Original Recipe’s 50th Anniversary with Gold Coins Giveaway


World-famous name in chicken restaurants gives customers chance to win valuable prizes
UAE, January 17, 2016: KFC is celebrating the 50th anniversary of the launch of its original recipe in the region with a unique campaign that gives its customers gold rewards. The world’s number one name in chicken restaurants is marking the Golden Jubilee of its original recipe in the Middle East and North Africa with gold coins and Golden Cards for customers who make purchases of chicken meals throughout the GCC.
KFC diners in UAE ‘Super Upsizing’ on any of the meals in the promotion will be entered into a draw for the chance to win a real gold coin. Visitors to KFC restaurants in the country picking up any one of these ‘Golden Meals’ also have the chance to win a KFC Golden Card that entitles them to a free KFC meal every week for one year.
With over 700 branches across 75 cities in 12 countries in the region, KFC’s Golden Jubilee campaign is aimed at providing the ultimate golden experience to its valued customers. KFC is proud of its original recipe, its variety of offerings and its highest food standards that have created a large and loyal base of customers over the years and led to the KFC name becoming synonymous with the very best in taste. 

دجاج كنتاكي يحتفل باليوبيل الذهبي للخلطة الأصلية
السلسلة الرائدة عالميًا تقدم لعملائها الأوفياءآلاف عملات الذهب التذكارية وبطاقات ذهبية لمدة عام

[دولة الإمارات العربية المتحدة -  17 يناير 2016] – تحتفل سلسلة مطاعم دجاج كنتاكي، أكبر سلسلة للمطاعم الرائدة في وجبات الدجاج الشهية على مستوى العالم، بمرور 50 عامًا على طرح خلطتها الأصلية في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا. وحرصًا منها على تكريم ولاء عملائها لعلامتها، فقد حرصت على الاحتفال معهم باليوبيل الذهبي من خلال طرح مجموعة من العروض السخية التي تفتح المجال أمامهم للفوز بجوائز قيمة، ستكون عبارة عن آلاف عملات الذهب التذكارية وبطاقات KFC الذهبية خلال فترة الحملة.

وستكون فرص الفوز متاحة أمام كافة عملاء مطاعم دجاج كنتاكي في الإمارات عند طلب حجم السوبر الأكبر لأي من الوجبات الذهبية التي تؤهلهم للدخول في السحب لربح عملات الذهب التذكارية أو بطاقات دجاج كنتاكي الذهبية التي تتيح لكل من يحالفه الحظ الاستمتاع بوجبة مجانية لمدة أسبوع من دجاج كنتاكي طوال عام كامل.

وتحرص سلسلة مطاعم دجاج كنتاكي التي يزيد عدد فروعها في الشرق الأوسط على 700 فرع عبر 75 مدينة في 12 دولة من دول المنطقة، على تقديم أفضل تجربة ممكنة لعملائها من خلال الحملة الجديدة. وكانت هذه السلسلة التي اشتهرت بخلطتها السرية والجودة العالية لكافة الأصناف مع اتباع أعلى معايير التعامل مع الأطعمة، لتتمكن خلال فترة وجيزة من الاستحواذ على قاعدة واسعة من العملاء المخلصين، وليصبح هذا الاسم مرادفاً للوجبات الشهية التي ترضي أذواق الجميع.

No comments:

Post a Comment

=