Tuesday, 26 January 2016

Huawei to Showcase Products and Solutions at CeBIT 2016 Designed to Transform Businesses’ ICT Operations


Cairo, Egypt. January 24th 2016. Huawei has announced plans to showcase innovative ICT products and solutions at the 2016 edition of the world’s largest annual IT trade fair, CeBIT, to be held in Hannover, Germany, this March. Speaking at the CeBIT Press Preview, in the same location on January 20, the company said it would introduce new offerings to help businesses transform their ICT operations by driving agile innovation, faster service delivery and the development of a new ecosystem.

This year will mark Huawei’s sixth consecutive and most significant appearance at CeBIT to date. Its exhibition area at the show will span 2,500 square meters – twice the size of its space the year preceding.

Also during the announcement, Huawei said it would present its new marketing slogan for its Enterprise Business Group (BG) at CeBIT. The slogan, “Leading New ICT, Building a Better Connected World”, was created to better reflect how the BG is uniquely positioned to help enterprises succeed in today’s digital era.

In line with that positioning, Huawei believes that digital transformation will become a reality in every industry in the next five to ten years. ICT systems will shift from business support systems to production systems to enable this digital transformation, and enterprises will embrace Cloud Computing, Internet of Things (IoT), and Big Data to evolve their operations in a bid to deliver superior user experiences.

To help support these transitions, Huawei is committed to collaborating and innovating with partners to build business-driven ICT infrastructure, providing customers with agile, innovative, one-stop ICT products and solutions.

In line with its strategy of “being integrated”, Huawei will continue to create an open ecosystem based on open technologies and platforms to accelerate leading new ICT and build a better connected world.

“Huawei plays an active role in the European enterprise market, helping customers in Germany and across Europe transform to become more efficient and meet evolving user expectations. By collaborating with partners and customers, Huawei delivers agile and innovative solutions focused on game-changing areas such as cloud, big data, IoT and mobility to help them take advantage of the tremendous opportunities in the new ICT era,” Joerg Karpinski, Sales Director of Huawei Enterprise Germany, said during the press preview session.

In 2015, Huawei’s ICT products and solutions were widely deployed across different industries in Europe to solve their toughest challenges and help them thrive in the now digitized world.

For example, in financial services, Huawei’s ICT products have been adopted by a number of leading banks in Spain, Italy, and France. In transportation, Huawei has worked with Siemens CVC to provide Deutsche Bahn, a German railway company, with a GSM-R solution, leading the development of IP- and broadband-based railway communications. In the media sector, Huawei’s data center solutions have been deployed by companies such as Criteo, a French performance marketing technology company. In education, Huawei’s Smart Campus Solution has assisted Newcastle University in developing ICT-enabled teaching and scientific research. In addition, Huawei has cooperated with European telecom operators to develop enterprise products and solutions. For example, Huawei teamed up with Deutsche Telekom to develop private and public cloud services. In line with these efforts, Huawei will announce the commercial use of its public cloud services at CeBIT 2016.

At CeBIT 2016, Huawei together with its partners will showcase innovative ICT products and solutions leveraging cloud computing, big data, and IoT technologies and share the best practices in various industries, including government and public sectors, financial services, transportation, manufacturing, and education. Huawei will also host and participate in a series of events (see the table below) with global guests to explore ways of keeping pace in the new ICT era.

Event
Date and Time
Location
Huawei Enterprise BG Press Conference
15:00-16:30, March 14
NordLB Room 004/005
Keynote Speech at CeBIT Global Conference 2016
11:15-11:45, March 15
Centre Stage, Hall 8
Huawei Internet Service Provider (ISP) Summit
09:30-12:00, March 15
NordLB Room 004/005
Huawei Global Safe City Summit
14:00-18:00, March 15
NordLB Room 004/005
Huawei Global Financial Service Industry Summit
09:30-18:00, March 16
NordLB Room 004/005

To learn more about Huawei at CeBIT 2016, please refer to Huawei’s dedicated microsite here:

هواوي تعرض منتجاتها وحلولها في معرض تكنولوجيا المعلومات CeBIT 2016
المصمم لتحويل عمليات تكنولوجيا المعلومات والاتصالات الخاصة بالشركات
مصر، القاهرة. 24 يناير 2016. أعلنت هواوي عن خططها لعرض منتجاتها وحلولها المبتكرة في مجال تكنولوجيا المعلومات والأتصالات في المعرض السنوي العالمي للتكنولوجيا CeBIT2016 المقرر إنعقاده في هانوفر بألمانيا في مارس من هذا العام. وفي حديثها للمؤتمر الصحفي السابق للمعرض، ، أعلنت الشركة أنها ستقدم عروضًا جديدة لمساعدة الشركات على تحويل عملياتها التكنولوجية عن طريق قيادة الأبتكار المرن، وتقديم الخدمات على نحو أسرع، وتطوير نظام بيئي جديد.
وسوف يشهد هذا العام الظهور السادس على التوالي والأبرز لهواوي في المعرض حتى الآن. وسوف تكون المساحة المخصصة لها في المعرض 2500 متر مربع، أي ضعف المساحة المخصصة لها العام الماضي.
وخلال هذا المؤتمر أيضًا، أعلنت هواوي أنها ستعرض شعارها التسويقي الجديد لمجموعتها لأعمال الهيئات أثناء المعرض. وقد وضع الشعار "ريادة تكنولوجيا جديدة للمعلومات والأتصالات، وبناء عالم أكثر تواصلاً" من أجل أن يعكس مركز مجموعة الأعمال المتميز لمساعدة الهيئات على النجاح في العصر الرقمي الذي نشهده اليوم.
وبالأتساق مع مركزها، تؤمن هواوي أن التحول الرقمي سيصبح واقعًا في كل صناعة في خلال السنوات المقبلة ما بين خمس وعشرة سنوات. وسوف تنتقل نظم تكنولوجيا المعلومات والأتصالات من كونها نظمًا لدعم الأعمال إلى نظم إنتاج لتتيح هذا التحول الرقمي، وسوف تتبنى الهيئات نظم الحوسبة السحابية، وإنترنت الأشياء، والبيانات الكبيرة من أجل تطوير عملياتها من أجل تقديم خبرة مستخدم فائقة الجودة.
ومن أجل دعم هذه التحولات، تلتزم هواوي بالتعاون والأبتكار مع الشركاء من أجل بناء البنية الأساسية التكنولوجية الموجهة نحو الأعمال، وتزويد العملاء بالمنتجات والحلول التكنولوجيا المرنة والمبتكرة والتي يمكن الحصول عليها في مكان واحد.
وإتساقًا مع إستراتيجيتها "التكاملية"، سوف تستمر هواوي في خلق نظام بيئي مفتوح قائم على التكنولوجيا والمنصات المفتوحة من أجل التعجيل بريادة التكنولوجيا الجديدة للمعلومات والأتصالات وبناء عالم أكثر تواصلاً.
وقد صرح يورج كاربينسكي، مدير مبيعات مجموعة أعمال هواوي للهيئات بألمانيا، خلال المؤتمر قائلاً "تلعب هواوي دورًا فعالاً في سوق الهيئات الأوروبية، وتساعد العملاء في ألمانيا وعبر أوروبا كلها على التحول لتصبح أكثر كفاءة ولتلبي توقعات العملاء المتزايدة. ومن خلال التعاون مع الشركاء والعملاء، تقدم هواوي حلولاً مرنة ومبتكرة تركز على مجالات تغيير قواعد اللعبة، مثل الحوسبة السحابية، وإنترنت الأشياء، والتنقل، وذلك لمساعدتهم على إستغلال مزايا الفرص الجبارة المتاحة في عصر تكنولوجيا المعلومات والأتصالات الجديد".
وقد شهد عام 2015 إنتشار منتجات وحلول هواوي على مستوى مختلف الصناعات في أوروبا من أجل حل أعقد التحديات والمساعدة على الأزدهار في العصر الرقمي الذي يشهده العالم حاليًا.
فعلى سبيل المثال، في مجال الخدمات المالية، تم إعتماد منتجات هواوي التكنولوجية من قبل عدد من البنوك الرائدة في إسبانيا، وإيطاليا، وفرنسا؛ وفي مجال المواصلات، عملت هواوي مع سيمنز لخلق التقارب من أجل تزويد شركة Deutsche Bahn للسكك الحديدية بألمانيا بحل للأتصالات العالمية عبر المحمول في السكك الحديدية، مما أدى إلى تطوير إتصالات عبر السكك الحديدية قائمة على بروتوكول الإنترنت والنطاق العريض؛ وفي قطاع الإعلام، إنتشرت حلول هواوي لمراكز البيانات من قبل شركات مثل كريتيو، وهي شركة تكنولوجية فرنسية لتسويق الأستعراض؛ وفي مجال التعليم، عمل حل الجامعة الذكية من هواوي على مساعدة جامعة نيوكاسل في تطوير التدريس والبحث العلمي المتاح من خلال التكنولوجيا. وإضافة إلى ذلك، تعاونت هواوي مع شركات الأتصالات الأوروبية لتطوير منتجات وحلول الهيئات؛ فمثلاً، إشتركت هواوي مع شركة الأتصالات الألمانية Deutsche Telekom لتطوير خدمات سحابية خاصة وعامة. وبالتوازي مع هذه الجهود، سوف تعلن هواوي عن الأستخدام التجاري لخدماتها السحابية العامة في معرض تكنولوجيا المعلومات والأتصالات CeBIT 2016.
وسوف تقوم هواوي في المعرض، بالأشتراك مع شركائها، بعرض منتجاتها وحلولها التكنولوجية المبتكرة التي تعمل على تحسين تكنولوجيا الحوسبة السحابية، والبيانات الكبيرة، وإنترنت الأشياء، مشاركة أفضل الممارسات في مختلف الصناعات، بما فيها القطاعات الحكومية والعامة، والخدمات المالية، والمواصلات، والتصنيع، والتعليم. كما ستستضيف هواوي وتشارك في سلسلة من اللقاءات (راجع الجدول أدناه) مع الضيوف من حول العالم لكشف طرق مواكبة عصر التكنولوجيا الجديد.
الحدث
التاريخ والتوقيت
المكان
المؤتمر الصحفي لمجموعة أعمال هواوي للهيئات
3-4:30، 14 مارس
NordLB Room 004/005
الكلمة الافتتاحية في المؤتمر العالمي لمعرض CeBIT 2016
11:15-11:45، 15 مارس
Centre Stage, Hall 8
قمة هواوي لمقدمي خدمة الإنترنت
9:30-12، 15 مارس
NordLB Room 004/005
قمة هواوي للمدن العالمية الآمنة
2-6، 15 مارس
NordLB Room 004/005
قمة هواوي لصناعة الخدمات المالية العالمية
9:30-6، 16 مارس
NordLB Room 004/005
لمزيد من المعلومات عن مشاركة هواوي في معرضCeBIT 2016، رجاء زيارة الموقع التالي: http://enterprise.huawei.com/topic/2016Cebit/index.html

No comments:

Post a Comment

=