06 December, 2015

Print Media Management Specialist Conferences 2015 to kick off tomorrow in Saudi Arabia





December 6, 2015
A series of Print Media Management Specialist Conferences being organized by PrintPromotion in collaboration with Messe Düsseldorf is set to kick off tomorrow (December 7, 2015 -25 Safar 1437H) at the Al Omsiat Ballroom of the Al Faisaliah Hotel in Riyadh, Saudi Arabia.  Riyadh Exhibitions Company (REC), the renowned events and exhibitions’ company, will be the on-site organizer of the inaugurating event.
PrintPromotion and Messe Düsseldorf regularly host Print Media Management Specialist Conferences abroad to provide their member companies with a platform to showcase their innovations and technologies as well as learn the latest trends in the printing and paper industry.  The conferences also offer professionals from the local sector an opportunity to get first-hand information about modern printing and paper technologies offered by German manufacturers. REC is bringing the international event to Riyadh as part of its commitment to significantly contribute to the local industry’s development. The Saudi edition aims to attract entrepreneurs, executive managers and specialists from major organizations in the printing and paper converting sector such as printing houses and bookbinding companies, among others.
The opening event of the Print Media Management Specialist Conferences will serve as a venue for German manufacturers of machines and systems to show off their innovations, technologies and new applications.
PrintPromotion organizes comprehensive worldwide projects such as the international Print Media Management Conferences which feature the latest technologies and applications as well as globally accepted basic and advanced training sessions for specialized teachers, managers and printers. The conferences also tackle market studies and other activities relevant to the industry. All activities are carried out in collaboration with world-leading German manufacturers in printing and paper technology. In addition, PrintPromotion is closely affiliated with Drupa, the world’s top print media fair, and closely collaborates with Messe Düsseldorf for the conferences’ public relations work. 

تعاون مشترك بين "برينت بروموشن" و"ميسي دوسلدورف" و"شركة معارض الرياض المحدودة"

المؤتمرات الدولية في إدارة الإعلام المطبوع 2015 تنطلق غداً في المملكة العربية السعودية

6 ديسمبر 2015
تنطلق يوم غد (الإثنين 7 ديسمبر/كانون الأول - 25 صفر 1437 هجري) في المملكة العربية السعودية المؤتمرات الدولية المتخصصة في إدارة الإعلام المطبوع بتنظيم من "برينت بروموشن" وبالتعاون مع "ميسي دوسلدورف" في قاعة الأمسيات في فندق الفيصلية في الرياض. وستكون "معارض الرياض المحدودة"، الشركة الرائدة في مجال تنظيم الفعاليات والمعارض، الجهة المنظمة للفعالية الافتتاحية من هذا الحدث، في إطار التزامها بالمساهمة الفعالة في تطوير هذا القطاع على المستوى المحلي.
وتقوم كل من "برينت بروموشن" و"ميسي دوسلدروف" بإستضافة مؤتمرات متخصصة في إدارة الإعلام المطبوع بهدف تزويد الشركات بمنصة تتيح لهم عرض ابتكاراتهم وتقنياتهم، بالإضافة إلى الإطلاع على أحدث الاتجاهات في قطاع الطباعة وصناعة الورق. كما توفر هذه المؤتمرات للمتخصصين من القطاع المحلي فرصة للحصول على معلومات مباشرة حول أساليب الطباعة الحديثة وتكنولوجيا الورق التي توفرها أبرز الشركات الألمانية المُصنعة. وتهدف النسخة السعودية من هذه السلسلة إلى استقطاب رواد الأعمال والمدراء التنفيذيين والمتخصصين من المؤسسات الكبرى في قطاع الطباعة وتحويل الورق مثل المطابع وشركات تجليد الكتب والعديد من الجهات المعنية بهذا القطاع.
وستشكل الفعالية الافتتاحية من المؤتمرات المتخصصة في إدارة الإعلام المطبوع منصة مثالية تتيح لمصعني الآلات والأنظمة الألمان عرض ابتكاراتهم وتقنياتهم وتطبيقاتهم الجديدة.
وتنظم "برينت بروموشن" مجموعة واسعة من الندوات العالمية واسعة النطاق، مثل سلسلة المؤتمرات الدولية لإدارة الإعلام المطبوع والتي تتميز بعرض أحدث التقنيات والتطبيقات في مجال الطباعة، بالإضافة إلى البرامج التدريبية الأساسية والمتقدمة المعتمدة دولياً والموجهة للمدرسين المختصين والمديرين والعاملين في قطاع الطباعة. وتركز هذه المؤتمرات على تقديم مجموعة من دراسات السوق والنشاطات الأخرى ذات الصلة بهذا القطاع، حيث يتم تنظيم كافة النشاطات بالتعاون مع أبرز المصنعين الألمان في مجال الطباعة وتكنولوجيا الورق. وتتمتع "برينت بروموشن" بعلاقة جيدة مع "دروبا" (Drupa)، المعرض التجاري الأهم في مجال الإعلام المطبوع على مستوى العالم، كما تحظى الشركة بدعم من "ميسي دوسلدورف" فيما يتعلق بإدارة العلاقات العامة الخاصة بالمؤتمرات.

=