Thursday, 10 December 2015

Imdaad bags Sheikh Khalifa Excellence Award- Silver Category for exemplary performance in service sector



UAE, December 10, 2015 - Imdaad, a leading provider of integrated facilities and environment solutions in the GCC, recently won the Sheikh Khalifa Excellence Award (SKEA) – Silver Category in recognition of its consistent strong performance in the service sector over the past years. CEO Jamal Abdulla Lootah attended the awarding ceremony held recently at the Emirates Palace, Abu Dhabi to accept the prestigious honor on behalf of the company.   

Launched by the Abu Dhabi Chamber of Commerce & Industry in 1999, the annual SKEA serves as a blue print, a roadmap and a methodology for continuous improvement aimed at enhancing the competitiveness of the business sector in Abu Dhabi and the rest of the UAE.   Now on its 14th year, SKEA continues to attract hundreds of organizations in the country to participate in its assessment cycles. Companies that have shown exemplary performance are recognized as recipients of the SKEA awards.

Lootah said: “Imdaad is honored to be recognized at the 14th SKEA, which is a testament to our company’s long-standing commitment to quality and excellence in terms of providing integrated facilities and environment solutions in the GCC region. This latest achievement also reflects our team’s consistent efforts to offer services at par with international standards to exceed our clients’ requirements. Rest assured that we will work even harder in the coming years not only to maintain our leading position in the local market but substantially contribute to the UAE Government’s vision of becoming one of the world’s most progressive and modern countries.”   


"إمداد" تحصد جائزة الشيخ خليفة للامتياز- الفئة الفضية لأدائها المتميز في قطاع الخدمات

الإمارات، 10 ديسمبر 2015 - أعلنت "إمداد"، إحدى الشركات الرائدة في مجال توفير الحلول المتكاملة لإدارة المرافق والبيئة في دول مجلس التعاون الخليجي، عن تسلمها مؤخراً جائزة الشيخ خليفة للامتياز- الفئة الفضية، وذلك تقديراً لأدائها المتميز والقوي في قطاع الخدمات على مدى السنوات الماضية. واستلم الجائزة جمال عبد الله لوتاه، الرئيس التنفيذي للشركة، وذلك خلال حفل تسليم الجائزة الذي أقيم مؤخراً في قصر الإمارات في أبوظبي.

وتعد جائزة الشيخ خليفة للامتياز، التي أطلقتها غرفة تجارة وصناعة أبوظبي خلال العام 1999، برنامج عمل وخارطة طريق ومنهجية للتحسين المستمر الهادف إلى تعزيز القدرة التنافسية لقطاع الأعمال في أبوظبي ودولة الإمارات ككل. وتواصل الجائزة، التي مر على تأسيسها 14 عاماً حتى الآن، استقطاب مئات الشركات في الدولة للمشاركة في دوراتها التقييمية، حيث يتم تكريم الشركات التي تظهر أداءً استثنائياً في أعمالها من خلال منحها جائزة الشيخ خليفة للامتياز.   

وقال لوتاه: "نتشرف بتكريمنا خلال الدورة الرابعة عشرة من جائزة الشيخ خليفة للامتياز، الذي يدل على التزامنا طويل الأمد بالجودة والتميز فيما يتعلق بتوفير الحلول المتكاملة للمرافق والبيئة في دول مجلس التعاون الخليجي. كما يعكس هذا الإنجاز الجهود الكبيرة التي يبذلها فريق عملنا من أجل توفير الخدمات التي تتماشى مع المعايير الدولية وتتجاوز توقعات عملائنا الكرام. ونحن ملتزمون بمواصلة جهودنا والعمل بجد خلال السنوات المقبلة من أجل الحفاظ على مكانتنا الرائدة في السوق المحلي والمساهمة بشكل كبير في رؤية حكومة دولة الإمارات الهادفة إلى جعل الدولة واحدة من البلدان الأكثر تطوراً وحداثة في العالم".

No comments:

Post a Comment

=