Sunday, 27 December 2015

Dabur International introduces Dabur Herb’l Smokers Toothpaste in Middle East




Dubai, UAE, 27 December, 2015 - Dabur International, one of the most trusted and recognized personal and healthcare companies in the world, has announced the launch of its Dabur Herb’l Smokers Toothpaste in the Middle East. With the launch, the company has unveiled a new concept in toothpastes that addresses the dental problems of the smoking community. Its herbal formula fights seven signs of smoker’s teeth, including hard yellow stains caused by nicotine, increased build up of plaque and tartar, and bad breath, resulting in extremely white teeth and long-lasting freshness.

Abhinav Kumar, GPM, Dabur International, said: “Dabur International has forayed into a new market category with the launch of Dabur Herb’l Smokers Toothpaste. During our intensive research for product development, we realised that there is a strong demand for special toothpaste for those who smoke and a huge gap in the product offering. As the pioneer in the new category, we are confident of capturing a major market segment in the region because of the strength of our product which is specially formulated for a population that smokes frequently.”

Dabur Herb’l Smokers Toothpaste is fortified with trusted herbal ingredients such as mint, salt and blackberry bark. Salt is highly effective in disinfecting teeth and removing nicotine stains while mint’s germicidal properties inhibit bacterial growth and provide deep fresh breath. Blackberry, on the other hand, acts as a natural astringent and strengthens both teeth and gums. Dabur Herb’l Smokers Toothpaste prevents plaque formation, fights germs, and strengthens gums for a strong and healthy set of teeth.

"دابر إنترناشيونال" تطلق "معجون أسنان دابر بالأعشاب للمدخنين" في أسواق الشرق الأوسط


دبي، الإمارت العربية المتّحدة، 27 ديسمبر 2015 - أعلنت "دابر إنترناشيونال"، إحدى أكثر العلامات التجارية الموثوق بها والمعترف بها في مجالي العناية الصحية والشخصية، عن إطلاق "معجون أسنان دابر بالأعشاب للمدخنين" في منطقة الشرق الأوسط، في إضافة نوعية إلى عالم العناية بالفم والأسنان حيث يقدّم "دابر بالأعشاب للمدخنين" مفهوماً جديداً لمعالجة معظم مشاكل الأسنان التي يعاني منها المدخنون، إذ يعمل من خلال تركيبته الثورية الغنية بالمكوّنات الطبيعية على  محاربة مشاكل الأسنان السبع الأكثر انتشاراً بين أوساط المدخنين، بما في ذلك إزالة البقع الصفراء الناتجة عن النيكوتين والحد من تراكم البلاك والجير والقضاء على رائحة الفم الكريهة لجعل الأسنان ناصعة البياض وأكثر نضارةً ولمعاناً لساعات طويلة.

وقال أبهيناف كومار، مدير قسم المنتجات في شركة "دابر إنترناشيونال": "نجحت "دابر إنترناشيونال" في إثبات مكانة تنافسية قوية لها في مجال جديد آخر في المنطقة، مع إطلاق معجون الأسنان "دابر بالأعشاب للمدخنين" الذي جاء تطويره بالاستناد إلى عدّة بحوث ودراسات مكثفة بيّنت لنا وجود طلب قوي على معاجين الأسنان المخصّصة للمدخنين وتنامي الفجوة بين العرض والطلب على هذه المنتجات في السوق. ونحن على ثقة تامة بأن "دابر بالأعشاب للمدخنين" سيحظى باهتمام شريحة كبيرة من المستهلكين في منطقة الشرق الأوسط التي تضم نسبة عالية من المدخنين".

ويتّسم "دابر بالأعشاب للمدخنين" بتركبية غنية من المكوّنات العشبية الطبيعية الفعّالة، مثل النعناع والملح وخلاصة التوت الأسود. ويعتبر الملح من المواد الأكثر فاعلية في تعقيم الأسنان وإزالة البقع الناتجة عن النيكوتين، في حين يعمل النعناع كمضاد للجراثيم والبكتيريا ويمنح المدخن نفساً منتعشاً يدوم طويلاً. أما خلاصة التوت الأسود، فهي تعد مادة طبيعية قابضة تساعد على تقوية الأسنان واللثة، بما يعزّز قدرة "دابر بالأعشاب للمدخنين" على محاربة الجراثيم والحفاظ على صحة اللثة والأسنان.

No comments:

Post a Comment

=