Tuesday, 29 December 2015

Dabur International for FEM Hair Removal Cream

Product Placement – FEM Hair Removal Cream


Dubai – December 29, 2015: Women are often looking for hair removal solutions that are both efficient and painless. It is for this reason that depilatory creams have been a favourite among women who want to ensure they have smooth and flawless skin. These creams have proven effective in dissolving hair follicles within a matter of minutes and often have widely beneficial exfoliating properties. In addition, studies have shown that using creams can slow hair growth in particular areas.

In line with the wide range of benefits depilatory creams offer, FEM one of the leading brands in skin care and depilation offers a range of Hair Removal Creams which is now available in five different variants: Blossom, for normal skin which features Avocado Oil, Jojoba oil, and Blossom; Rose, for sensitive skin, which contains Avocado Oil, Jojoba oil and Rose extract; Lemon, for oily skin, which includes Avocado Oil, Jojoba oil, Lemon; Aloe Vera, for Extra Dry Skin, enriched with  Avocado Oil, Jojoba oil, Aloe Vera and Sandal for Dry Skin with Avocado Oil, Jojoba oil, and Sandal. All the hair cream variants come with a pH Balancing Lotion. A 120g unit of any of the above variant costs AED 9.
Fem recently introduced a new Hair Cream variant, FEM Gold, which has Real Gold Particles designed to give users smooth and glowing skin. Gold has long been associated with skin care in the ancient world. True to its commitment to providing time-honoured beauty solutions that will help the modern woman, Fem has maximized these gold particles to work on the inner layers of the skin to nurture healthy and beautiful skin.  A 120g unit of Fem Gold variant costs AED 14.

ترويج منتج – مجموعة كريمات فيم لإزالة الشعر

دبي، الإمارات العربية المتّحدة، 29 ديسمبر 2015 – ترغب السيدات دوماً في الحصول على حلول فعّالة وغير مؤلمة لإزالة الشعر غير المرغوب فيه، الأمر الذي يجعل كريمات إزالة الشعر من المنتجات المفضّلة لديهن لضمان الحفاظ على بشرة ناعمة وخالية من العيوب إذ أثبتت الدراسات فعالية هذه الكريمات في إزالة بصيلات الشعر من الجذور خلال دقائق معدودة فقط وتقشير البشرة وفي الوقت نفسه إبطاء نمو الشعر في مناطق معيّنة.

ومن هذا المنطلق، تقدّم "فيم"، العلامة التجارية الرائدة في مجال العناية بالبشرة، مجموعة كريمات إزالة الشعر المتوفّرة حالياً في خمسة خيارات مختلفة تتمثّل في كل من كريم "الورد" المخصّص للبشرة العادية ويتكوّن من خلاصة زيت الجوجوبا والأفوكادو والورد؛ وكريم "الزهر" المصمّم خصيصاً للبشرة الحساسة ويحتوي على خلاصة زيت الأفوكادو والجوجوبا ومستخلصات الزهر؛ وكريم "الليمون" للبشرة الدهنية والذي تدخل في تركيبته خلاصة زيت الأفوكادو والجوجوبا والليمون؛ وكريم "الألوفيرا" للبشرة شديدة الجفاف إذ يحتوي في مضمونه على خلاصة زيت الجوجوبا والأفوكادو والصبّار؛ وأخيراً كريم "خشب الصندل" المخصّص للبشرة الجافة ويتكوّن من زيت الأفوكادو والجوجوبا وخلاصة خشب الصندل. وتأتي هذه الأصناف في عبوات بسعة 120 غرام للوحدة مع كريم ترطيب للحفاظ على درجة حموضة البشرة في المستوى الطبيعي، وذلك مقابل 9 دراهم إماراتية فقط.

وقامت العلامة التجارية "فيم" مؤخّراً بإضافة صنف جديد إلى مجموعتها من كريمات إزالة الشعر، هو "كريم فيم الذهب" الذي يتميّز بتركيبة ثورية تحتوي في مضمونها على جزيئات من الذهب الحقيقي الذي يُعرف منذ القدم بخصائصه في العناية بالبشرة ومنحها النعومة والنضارة والتألّق. وإلتزاماً منها بتقديم أفضل الحلول الجمالية الفعّالة والمصمّمة خصيصاً للسيدات العصريات، حرصت "فيم" على الإستفادة المثلى من خصائص الذهب وتكثيف جزيئاته في تركيبة منتجاتها لضمان تغلغل هذه الجزئيات إلى داخل البشرة وتغذيتها للحصول على بشرة صحيّة ومتألّقة. ويتوفّر "كريم فيم الذهب" في عبوات بسعة 120 غرام مقابل 14 درهماً إماراتياً.

No comments:

Post a Comment

=