Thursday, 26 November 2015

Vocalcom extends free three-month subscription offer for Cloud Contact Centre solution



Attractive promotion extended due to overwhelming response received by company at Gitex 2015
November 26, 2015

Vocalcom, a leading contact centre and cloud solutions provider, has announced the extension of its highly attractive free three-month subscription for its Cloud Contact Centre to December 2015. The extended offer is attributed to the overwhelming response received by the company during their participation at this year's edition of GITEX Technology Week. Top businesses and personalities have already signed for the offer--driving in savings of up to AED 30,000.

Vocalcom’s Cloud Contact Centre solution is an all-in-one software product that is highly secure, scalable and easy-to-use. This engaging new solution allows users to efficiently manage all calls in one place--phone, web, email, text message or social media. This new solution provides sales representatives with the added advantage of being able to increase sales and provide fast customer support and assistance. Other features for the Cloud Contact Centre software include skills-based routing, prioritized calls and automatic screen pop. Lastly, the solution offers a Virtual Hold feature, which reduces hold time and smoothens call spikes.  

“The strong response and reception that we received during GITEX has prompted us to extend our free three-month subscription offer for our Cloud Contact Centre solutions. With the UAE business segments continuing efforts towards automation and smart sustainability, our cloud Contact Centre Solution has been designed to drive in an increase in productivity and enhanced efficiencies-- increasing the potential of contact centres with its pure flexibility, unparalleled performance and responsiveness,” concluded Ali Kassab, Executive Vice President for Corporate Growth—Middle East, Africa and APAC, Vocalcom. 

"فوكالكوم" تمدد عرض الاشتراك المجاني في حل "مركز الاتصال السحابي"

26 نوفمبر 2015

أعلنت "فوكالكوم" ، إحدى الشركات الرائدة في مجال توفير تقنيات مراكز الاتصال والحلول السحابية، عن تمديدها عرض الاشتراك المجاني ومدته ثلاثة أشهر في حلها "مركز الاتصال السحابي" حتى شهر ديسمبر/كانون الأول المقبل. ويعزى هذا التمديد إلى الاقبال الكبير الذي حظيت به الشركة خلال مشاركتها في دورة هذا العام من "أسبوع جيتكس للتقنية". وقامت أبرز الشركات وكبار الشخصيات بالتعاقد من أجل الحصول على هذا التمديد، مما أتاح لهم تحقيق وفورات تصل إلى 30.000 درهم.

ويعد "مركز الاتصال السحابي" من "فوكالكوم" منتجاً برمجياً متكاملاً على درجة عالية من الأمان وهو حل قابل للتطوير وسهل الاستخدام. ويتيح هذا الحل الجديد للمستخدمين القدرة على إدارة كافة المكالمات بكفاءة في مكان واحد وذلك عبر الهاتف أو الإنترنت أو البريد الإلكتروني أو الرسائل النصية أو وسائل الإعلام الاجتماعي. وهذا ما يمنح مندوبي المبيعات ميزة مضافة تتمثل في قدرتهم على زيادة حجم المبيعات وتوفير الدعم والمساعدة بشكل أسرع للعملاء. ومن المزايا الأخرى التي يتمتع بها حل "مركز الاتصال السحابي"، التوجيه القائم على المهارات والمكالمات ذات الأولوية والإنبثاق التلقائي للشاشة. وأخيراً، يوفر الحل ميزة الانتظار الافتراضي، التي تخفض من زمن الانتظار على الخط وتخفض من ضجيج المكالمات.

وقال علي كساب، نائب الرئيس التنفيذي لقسم النمو المؤسّسي في منطقة الشرق الأوسط وإفريقيا ودول آسيا والمحيط الهادئ لدى شركة "فوكالكوم": "دفعنا الاقبال القوي الذي حظينا به خلال مشاركتنا في "أسبوع جيتكس للتقنية" إلى تمديد الاشتراك المجاني للحلّ "مركز الاتصال السحابي". ومع مواصلة قطاعات الأعمال في دولة الإمارات لجهودها في مجال الأتمتة والاستدامة الذكية، تم تصميم هذا الحل لتعزيز الإنتاجية وتحسين الكفاءة، ما يزيد من قدرات مراكز الاتصال بفضل مرونته العالية وأدائه واستجابته التي لا مثيل لهما".

No comments:

Post a Comment

=