Thursday, 29 October 2015

Ri Ritu Kumar Video Campaign for Fall Winter’ 15 Goes Live


Ritu Kumar has announced the launch of the new Ri Ritu Kumar video campaign for Fall Winter'15 titled the #BigBrightFamilyWedding. These look like trailers for a film which revolves around the wedding shenanigans of the women within the family.
With the stunning Sujan Singh Palace in Jaipur as the backdrop, the videos feature Pooja Mor (Recently created a sensation on international ramps in Paris & New York) as the blushing bride, Vidyun Singh (ace fashion choreographer) as the melodramatic mother of the bride, Simar Duggal (India's earliest supermodels) as the doting mother of the groom, and Mariette Valsan (a bright new face on fashion ramps) as the young sister, the stories bring alive the vibrance and grandeur of a 'Ritu Kumar' style wedding.
There is a series of 3 films capturing the drama and emotions around each Wedding ceremony.
The hashtag for social media is #BigBrightFamilyWedding Or subscribe to Youtube channel. https://www.youtube.com/channel/UC8_BAI7tXJmUuO5nlfwqqAw  
The Ritu Kumar boutique at BurJuman Centre in Dubai is stocked with all three lines from the brand namely Ri Ritu Kumar (Indian festive and occasion wear), Ritu Kumar (Classic ethnic wear) and Label Ritu Kumar (Global contemporary fashion clothing).

The Ritu Kumar store is located on Level 1 - 137B in BurJuman Centre.
Call 00971 - 4 352 8233


إنطلاق حملة فيديو ري ريتو كومار
لخريف و شتاء 2015
أعلنت ريتو كومار عن إطلاق حملة الفيديو الجديدة لري ريتو كومار لخريف و شتاء 2015 بعنوان زفاف عائلي كبير براق #BigBrightFamilyWedding. هذه الفيديوهات تبدو وكأنها أفلام قصيرة تدور حول اشكالات الزفاف بين نساء الأسرة.
مع قصر سوجان سينغ المذهل في جايبور كخلفية، ظهرت  بوجا مور (التي أثارت ضجة كبيرة في عروض الأزياء في باريس ونيويورك) بدور العروس الخجولة، فيديون سينغ (مصممة رقصات أزياء الآس) بدور أم العروس الميلودرامية ، سيمار دوجال (عارضة أزياء سابقة شهيرة في الهند) بدور أم العريس، ومارييت فالسان (وجه جديد مشرق في عروض الأزياء) بدور الشقيقة الشبابة، القصص تجلب حياة وحيوية وعظمة أسلوب زفاف "ريتو كومار".
تأتي الحملة في سلسلة من 3 أفلام تعكس الدراما والعواطف حول كل حفل الزفاف
هاشتاج وسائل الاعلام الاجتماعية  #BigBrightFamilyWedding أو  اشترك في قناتنا على اليوتيوب. https://www.youtube.com/channel/UC8_BAI7tXJmUuO5nlfwqqAw
مرفق ايضاً أدناه صور تشكيلة الخريف ري ريتو كومار. وقد تمت مشاركة الملفات عالية الدقة معكم

بوتيك ريتو كومار في مركز برجمان للتسوق في دبي يحتوي على كل الخطوط الثلاثة من الماركة وهي ري من ريتو كومار (أزياء هندية للأعياد والمناسبات)، ريتو كومار (أزياء تقليدية) ليبل من ريتو كومار (أزياء العالمية معاصرة).

يقع متجر ريتو كومار في الطابق 1 – 137 ب، في مركز تسوق برجمان.
هاتف: 8233 352 4 - 00971

حول ريتو كومار
ريتو كومار واحدة من أبرز مصممى الأزياء في الهند وهي أول من أحيت الحرف اليدوية الهندية القديمة لتقدمها في أسلوب عصري. فهمها الفريد واستخدامها المبتكر للتصاميم التقليدية أدى إلى خلق كلاسيكية جديدة. حصلت على جائزة بادما شري لعام 2013، وهي رابع أعلى جائزة مدنية في الهند من أجل خدمتها الاستنائية والمتميزة في مجال الموضة، النسيج والحرف اليدوية.



No comments:

Post a Comment

=