29 July, 2014

Adventureland Serves Up Brand New Thrills and Excitement for Eid




(Dubai, UAE, July 27, 2014)- Families seeking the ultimate in air conditioned fun and excitement this Eid need look no further than Adventureland in Sharjah. The newly expanded and uniquely themed indoor family entertainment destination, which is located at the popular Sahara Centre, will be welcoming residents and visitors during the festive period with thrilling brand new rides, games and other amusements that join the already renowned attractions that have been designed to keep even the most active members of the family happily occupied all day.

Spread over an impressive 70,000 square feet, Adventureland is heavily themed as a jungle destination. Its virtual world of trees, animals, wall murals and tribal huts is set amidst a kaleidoscope of colourful jungle icons and characters. The park is divided into zones that offer up all kinds of under-the-roof entertainment, with chief attractions including 21 rides, simulators, video and redemption games and an arcade area. Some of the new thrills are first-time attractions in the region, such as the first-ever Motocoaster (motorbikes on rollercoaster) and the first 2-level indoor go karts.

Adventureland is a renowned leader in the family entertainment centres industry in the UAE, consistently delivering the highest quality leisure experience to every age group. Serving up the biggest and best thrills that are unmatched in the region, Adventureland is located at the First Level of Sahara Centre, Al Nahda Interchange. 
 
" أدفنشرلاند " في مركز صحارى تضيف المزيد من الألعاب الترفيهية الجديدة بمناسبة عيد الفطر السعيد
[دبي، الإمارات العربية المتحدة - 27 يوليو 2014]سيكون بمقدور العائلات التي تبحث عن أفضل الأنشطة الممتعة في أجواء مكيفة خلال هذا العيد، قضاء أجمل الأوقات في " أدفنشرلاند " . وتعتبر هذه الوجهة التي خضعت للتوسعة حديثاً من الأماكن الترفيهية المغلقة الفريدة من نوعها للعائلات في بيئة مغلقة، حيث تقع داخل مركز صحارى ، وستفتح أبوابها للترحيب بالمقيمين والزوار خلال فترة الأعياد، لاسيما وأنها أضافت المزيد من الألعاب الجديدة المليئة بالإثارة والكثير من الأنشطة المسلية الأخرى لتنضم إلى العديد من عناصر الجذب الشهيرة التي صممت لإدخال البهجة وضمان استمتاع الجميع طوال الوقت.
وتبلغ مساحة " أدفنشرلاند " 70 ألف قدم مربع، وصممت على نحو يشبه الغابات الكثيفة، لتظهر على هيئة عالم افتراضي يشتمل على الأشجار والحيوانات والجداريات والأكواخ القبلية وسط مشهد مستوحى من الغابة بعد إضافة العديد من الرموز والشخصيات المحببة الى الاطفال. وتم تقسيم" أدفنشرلاند " إلى مناطق عديدة لتقدم مختلف الأنشطة الترفيهية تحت سقف واحد، خاصة وأن عوامل الجذب تشمل 21 من ألعاب الركوب، إضافة إلى ألعاب المحاكاة والفيديو ومنطقة مخصصة لألعاب الأطفال الصغار. وأضيف عدد من ألعاب الاثارة الجديدة لتكون الأولى من نوعها في المنطقة، مثل الدراجات النارية التي يمكن قيادتها على مسارات محددة، والعربات الداخلية الصغيرة التي يمكن قيادتها عبر طابقين.
وتمثل " أدفنشرلاند " الوجهة الشهير الرائدة بين مراكز الترفيه العائلي على مستوى دولة الإمارات، وتوفر بشكل دائم أعلى مستوى من التجارب الترفيهية لكافة الفئات العمرية، وتقدم أفضل الألعاب المسليّة المميزة في المنطقة. يشار إلى أن " أدفنشرلاند " توجد في الطابق الأول من مركز صحارى القريب من تقاطع النهدة.
 
=