09 May, 2022

SODIC To Open Civil Registry office with Premium Services in SODIC West


 

Cairo, Egypt: 08 May 2022


SODIC, a leading real estate developer in Egypt, opens a Civil Registry Office with Premium Services at The Strip in SODIC West, after signing an agreement with Egypt’s Ministry of Interior. The new Civil Registry Office will begin operating end of June 2022 and comes as part of the government’s digitalization efforts, offering citizens expedited services for their convenience, avoiding congestion and extended waiting periods. SODIC West also boasts a Notary Public Office at Club S Westown. 


“Bringing this new service to SODIC West comes in line with SODIC’s customer-centric approach to offer convenience at every stage of the customer’s journey, continuously improving our residents’ day-to-day experience”. Said Magued Sherif, SODIC’s Managing Director. 


Launched in 2009, The Strip is a modern, streamlined, easily accessible shopping mall located in SODIC West, the developer’s 1500-acre mixed-use development in West Cairo - home to over 25,000 residents today.


The Strip is the go-to destination in SODIC West for a hassle-free shopping experience and offers a myriad of outlets, ranging from drive-through restaurants, cafes and eateries to conveniences such as banks and supermarkets.

سوديك تعلن عن افتتاح سجل مدني بسوديك وست لتقديم باقة من الخدمات المميزة للمواطنين 

 

القاهرة في 08 مايو 2022

أعلنت شركة السادس من أكتوبر للتنمية والاستثمار "سوديك"، شركة التطوير العقاري الرائدة في مصر، عن افتتاح مكتب جديد للسجل المدني يقدم باقة من الخدمات المميزة للمواطنين في مشروع ذا ستريب داخل سوديك وست، وذلك بعد توقيع الشركة على اتفاقية مع قطاع الأحوال المدنية بوزارة الداخلية. سيبدأ مكتب السجل المدني الجديد في استقبال المواطنين وتقديم خدماته لهم أواخر يونيو القادم، ويأتي افتتاحه في إطار دعم سوديك لجهود الحكومة المصرية في التحول الرقمي وتقديم الخدمات بصورة أسرع، مع تفادي الازدحام وفترات الانتظار الطويلة. الجدير بالذكر أن سوديك وست تتضمن أيضًا مكتبًا للتوثيق المميز في نادي Club S بمشروع وستاون.     


علق ماجد شريف-العضو المنتدب لشركة سوديك، على إطلاق مكتب السجل المدني الجديد في سوديك وست بقوله: "يأتي توفير الخدمات الأساسية في سوديك وست في إطار فلسفة سوديك التي ترتكز بشكل رئيسي على تلبية احتياجات العملاء ، وتحسين وتطوير تجربة القاطنين اليومية بصورة مستمرة".       


تم إطلاق مشروع ذا ستريب عام 2009، وهو مول تجاري عصري يتميز بتصميمه الحديث والبسيط مع سهولة الوصول إليه من كل مكان. يقع ذا ستريب بسوديك وست، كبرى مشروعات سوديك متعددة الاستخدامات والمقامة على مساحة 1500 فدان بمنطقة غرب القاهرة ويسكنها حاليًا أكثر من 25000 شخص. يمثل ذا ستريب وجهة تسوق متكاملة في سوديك وست، حيث يقدم تجربة تسوق سهلة خاصة وأنه يضم عدد كبير من المتاجر والمنافذ المتنوعة، بما في ذلك مطاعم، بالإضافة للخدمات المعتادة التي تقدمها فروع البنوك وعدد من المتاجر.   


=