Sunday, 10 April 2022

Epson Middle East launches a graduate programme

 

Photo 2


The Epson Middle East team engaged with students at a three-day career event to launch the Epson Graduate Programme at Princess Nourah Bint Abdulrahman University in Riyadh, KSA.



DUBAI, United Arab Emirates – 7 April 2022 – Global technology leader Epson has announced the regional launch of the Epson Graduate Programme, an initiative designed to give young professionals a head start in their careers by enabling them to gain valuable experience and skills in various departments across the company.



With a 6-month to 12-month training period, the programme will offer fresh graduates seeking a job in United Arab Emirates, Saudi Arabia or Egypt an opportunity to enter the corporate world with roles in Epson’s HR, logistics, marketing or sales departments. With this initiative, Epson aims to equip young graduates with experience and skills for a career while enabling them to play a part in creating a technologically smart and sustainable future for everyone.

 إبسون الشرق الأوسط تطلق برنامجاً للخريجين الجدد

 

شارك فريق إبسون الشرق الأوسط في حدث للتوظيف لمدة ثلاثة أيام، حيث أطلقت الشركة خلاله برنامج إبسون للخريجين في جامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن في الرياض

 

دبي، الإمارات العربية المتحدة، 7 أبريل 2022: أطلقت إبسون، الشركة الرائدة في مجال التقنية، برنامج إبسون للخريجين في منطقة الشرق الأوسط، وهو مبادرة تهدف لدعم الشباب في بداية مسيرتهم المهنية من خلال تمكينهم من اكتساب الخبرة والمهارات من خلال العديد من الأدوار الوظيفية الملهمة والرائعة التي يمكنهم الاختيار من بينها.

 

وسيوفر البرنامج الجديد، والذي يشمل فترة تدريب تستمرّ من 6 أشهر إلى 12 شهرًا، للخريجين الجدد الباحثين عن عمل في الإمارات العربية المتحدة أو المملكة العربية السعودية أو مصر فرصة للانضمام إلى عالم الأعمال والشركات. وذلك بتوفير أدوار تدريبية لهم في أقسام الموارد البشرية أو الخدمات اللوجستية أو التسويق أو المبيعات التابعة لشركة إبسون. وتهدف إبسون من خلال هذه المبادرة إلى تزويد الخريجين الشباب بالخبرة اللازمة للعمل بتنمية مهاراتهم وخبراتهم في ظل بيئة عمل شاملة ومتنوعة مع تمكينهم من لعب دور في خلق مستقبل ذكي وأكثر استدامة للجميع.

=