Wednesday, 23 February 2022

Cedar Rose Nominated Among Finalists at CICM British Credit Awards




Cedar Rose has been nominated among the finalists in the ‘B2B Supplier of the Year’ category at the coveted CICM British Credit Awards to be held in London on 24 March 2022. The CICM British Credit Awards is recognized as one of the most prestigious accolades in the international credit industry.


Antoun Massaad, Co-Founder and CEO of Cedar Rose, said, “The CICM British Credit Awards recognises and celebrates the excellence and innovations of the best and most deserving organisations and professionals in the credit industry. We are delighted to be among the finalists of this award which reflects the hard work and achievements of our team and the quality of our solutions. Over the years Cedar Rose has been consistently recognised for our industry-leading risk and compliance management solutions which help firms make better business decisions. With the launch of our new onboarding platform, Ahlaan, Cedar Rose can now provide an end-to-end onboarding solution to help our clients accelerate their onboarding processes.


Since its foundation, Cedar Rose has been at the forefront of providing world-class business intelligence and credit risk solutions to leading firms in over 230 countries globally. Its comprehensive array of credit risk, compliance and identity verification solutions help companies, government agencies and individuals deal with escalating regulatory and compliance requirements while reducing their exposure to risk.


To find out more call +971 4 374 5758 or visit www.cedar-rose.com

سيدار روز بين المرشحين النهائيين

لجوائز الإئتمان البريطانية المقدمة من "سي آي سي أم"


جاءت سيدار روز على القائمة النهائية للمرشحين للفوز في فئة "مورد العام من الأعمال للأعمال" في جوائز الإئتمان البريطانية المرموقة من "سي آي سي أم" (Chartered Institute of Credit Management - المعهد المعتمد لإدارة الإئتمان) المقرر أن تنعقد في لندن في 24 مارس 2022. وتعد جوائز "سي آي سي أم" البريطانية للإئتمان واحدة من أهم الجوائز في صناعة الإئتمان العالمية.


صرح أنطون مسعد، الشريك المؤسس والرئيس التنفيذي لشركة سيدار روز، بأن: "جوائز "سي آي سي أم" البريطانية للإئتمان تهدف إلى مكافأة وتكريم الإمتياز والابتكار بين المنظمات والعاملين في صناعة الإئتمان الذين يثبتون أنهم الأفضل والأكثر جدارة. نحن سعداء أن نكون بين المرشحين النهائيين للجائزة وهو ما يعكس العمل الشاق والإنجازات التي حققها فريقنا وجودة حلولنا. لقد حظيت سيدار روز على مر السنوات بالتقدير المستمر نظرا لما قدمناه لصناعتنا من حلول رائدة في مجالي إدارة المخاطر والامتثال، وهي حلول كان من شأنها أن ساعدت المؤسسات على اتخاذ قرارات عمل أفضل. ومع إطلاق منصتنا الجديدة للتوظيف "أهلا"، تستطيع سيدار روز الآن أن توفر حل مباشر وحاسم لضم شركات، مستثمرين أو موظفين جدد لمساعدة عملائنا على التسريع بعمليات التوظيف في منشآتهم."


وتحتل سيدار روز، منذ تأسيسها، مكانة رائدة في توفير معلومات عالمية المستوى للشركات وحلول مخاطر الإئتمان لكبرى المؤسسات في أكثر من 230 دولة حول العالم. كما أن مجموعتها المتكاملة والشاملة من حلول مخاطر الإئتمان، الإمتثال والتحقق من الهوية تساعد الشركات، الوكالات الحكومية والأفراد على التعامل مع المتطلبات التنظيمية ومتطلبات الإمتثال وفي الوقت نفسه تمنحهم القدرة على الحد من تعرضهم للمخاطر.


لمعرفة المزيد، رجاء الاتصال: 5758 374 4 971+ أو زيارة موقعنا: www.cedar-rose.com




=