Sunday, 20 February 2022

BERNHARD H. MAYER LAUNCHES NEW WATCHES




QNET, the leading direct selling company and exclusive distributor of the luxury Swiss watch brand "Bernard H. Mayer", announced the launch of the "Lorvey" collection of elegant and sophisticated watches, to suit the taste of the modern woman.

Bernhard H. Mayer's watch collection, Lurve, continues its tradition of excellence with stylish yet contemporary timepieces that will accompany its wearer through every important moment of their journey. Emblems of Swiss horology and fine craftsmanship, the twin masterpieces are distinctive in design, yet both share an inspiration that blossomed from the flames of love. 

An interplay of textures and finishes, the Lurve watch is made for those seeking a minimalist design without compromising on style. The watch's face is reminiscent of an early morning horizon with its Champagne Sunray dial and Rose Gold indices. Paired with a vegan leather strap in a matching colourway, this timepiece is bound to surprise the wearer with its subtle yet functional design.

"When we were conceptualising the new additions, our intention was to bring a touch of sparkle and luxury that makes these pieces worthy of being gifted to a special loved one,” says Malou Caluza, Chief Executive Officer of QNET. “We love how these new pieces have turned out and we are confident they will bring much joy and cheer this holiday season and beyond.”



لتناسب ذوق المرأة العصرية

كيونت تطلق ساعات "Lurve" الجديدة ضمن علامتها التجارية "Bernhard H. Mayer"

مالو كالوزا": هدفنا هو إضفاء لمسة من التألق والفخامة لمنتجاتنا لتصبح جديرة بأن تكون هدايا مثالية

أعلنت شركة كيونت، الرائدة في مجال البيع المباشر والموزع الحصري لعلامة الساعة السويسرية الفاخرة "Bernhard H. Mayer" عن إطلاق مجموعة ساعات "Lurve" ذات التصميم الأنيق والراقي، لتناسب ذوق المرأة العصرية.

قالت "مالو كالوزا"، المدير التنفيذي لشركة كيونت: "عندما وضعنا تصورات لهذه الإضافات الجديدة، كان هدفنا إضفاء لمسة من التألق والفخامة التي تجعل هذه القطع جديرة بأن تكون هدايا مثالية لأحبائنا". وأضافت: "نحن معجبون بالنجاح الذي تحققه هذه المجموعة الجديدة وواثقون من أن عملائنا وموزعينا سيحبونها وأنها ستجلب الكثير من المرح والبهجة خلال موسم الأعياد الحالي وما يليه".

وتتميز ساعات "Lurve" من "Bernhard H. Mayer"، بالأناقة المعاصرة في تصميمها المميز الذي يعبر عن الحب، كما يغلب عليها معالم صناعة الساعات السويسرية، والدقة والحرفية، مما يمكنها من مرافقة من ترتديها في كل لحظة مهمة في حياتها، حيث تناسب ساعات "Lurve" من يبحثن عن تصميم مبسط دون التخلي عن الأناقة.
وجاء تصميم ساعات "Lurve" مستوحى من مشهد الأفق في الصباح الباكر، والذي يبدو من خلال لون الشمس والمؤشرات المصنوعة من الذهب الوردي، كما تتكون من حزام جلدي بألوان متناغمة، لتضمن هذه الساعة جاذبية من ترتديها بفضل تصميمها العملي الهادئ.





=