Friday, 5 June 2020

New Western Union research provides insight into the future of international education




Future international students’ demands, attitudes and behavior will transform the way universities educate, enrich and host their populations

DENVER--(BUSINESS WIRE/AETOSWire)-- The Western Union Company (NYSE: WU), a leader in cross-border, cross-currency money movement and payments, today shares a new report on “The Future of International Education,” in partnership with The Future Laboratory. The white paper highlights five new student profiles that will evolve from the shifting attitudes and behaviors of today’s youth. From Hybrid Thinkers to Greener Graduates, this new report predicts how academic institutions should adapt to meet these expectations.

The findings come as universities and colleges worldwide are evolving to navigate COVID-19, from moving online, to delaying term dates. Institutions can use the report to ensure the new policies they introduce align with the needs and priorities of international students.

“We are seeing an incredible response from academic institutions on COVID-19. Many of the changes they are introducing because of the pandemic are accelerating trends that will benefit the institutions and their students in the long term. By moving to virtual classrooms, for example, we’re seeing a rise in Transnational learning, which increases the accessibility and flexibility of the courses being offered,” said Andrew Summerill, head of global payments at Western Union.

“Such changes will help institutions attract international students in the future,” Summerill said. “As we know, they increasingly want universities and colleges to invest in new technology to modernize the student experience. As a trusted partner guiding universities as they evolve to meet the expectations of future students, we conducted this research to help them navigate these challenges.”

“The universities that actively engage with these future international student profiles will inspire exciting innovation in the sector and deliver sustainable growth to future-proof the higher education landscape,” adds Summerill.

These emerging trends provide a toolkit for how universities can attract future international students and truly thrive over the next decade. As education undergoes a radical rebirth to make it fit for the future international student, encapsulating and incorporating the best, most inspiring and most useful elements of the next digital revolution will be critical to maintaining an engaging campus culture and social-emotional education.

Western Union Business Solutions is a trusted payments provider that has moved over $14B on behalf of education providers. Eight out of the top ten ranked universities globallyi save time and money using our solutions to have their international students pay their tuitions in 200 countries and 130 currencies. Download the report here.



The Future Laboratory is one of the world’s most renowned futures consultancies. It provides a unique blend of trend forecasting, consumer insight, foresight, brand strategy and innovation, to inspire and future-proof organizations.

بحث جديد لويسترن يونيون يقدم رؤىً متبصرة في مستقبل التعليم العالمي




ستغير احتياجات طلاب المستقبل العالميين ومواقفهم وسلوكياتهم طريقة الجامعات في التعليم والاستضافة وإثراء التجارب




دنفر – (بزنيس واير/"ايتوس واير") – تشارك شركة "ويسترن يونيون" (المدرجة في بورصة نيويورك تحت الرمز: NYSE: WU)، وهي الشركة الرائدة في مجال المدفوعات وتحويل الأموال عبر الحدود وبين العملات، تقريراً جديداً اليوم حول "مستقبل التعليم العالمي"، بالشراكة مع مختبر المستقبل "ذا فيوتشر لابوراتوري". وتسلط الورقة البيضاء الضوء على ملامح خمسة جديدة للطلاب ستتطور انطلاقاً من المواقف والسلوكيات المتغيرة للنشء اليوم. ومن أصحاب التفكير الهجين إلى خريجين أكثر وعياً بالبيئة، يتنبأ هذا التقرير الجديد بالطريقة التي يتعين على المؤسسات الأكاديمية أن تتكيف من خلالها لتلبية هذه التوقعات.



وتأتي النتائج في ظل تغيّرات تشهدها الجامعات والكليات حول العالم لتجاوز أزمة وباء كورونا المستجد "كوفيد-19"، من الانتقال إلى فضاء الإنترنت إلى تأخير مواعيد انتهاء الفصول الدراسية. ويمكن للمؤسسات الاستفادة من التقرير للتأكد من مواكبة ما تدخله من سياسات جديدة لاحتياجات وأولويات الطلاب العالميين.



وقال أندرو ساميريل، رئيس المدفوعات العالمية في "ويسترن يونيون" في هذا السياق: "نشهد استجابةً مدهشة من المؤسسات الأكاديمية لمواجهة أزمة ’كوفيد-19‘. وتؤدي العديد من التغييرات التي تدخلها هذه المؤسسات بسبب الجائحة إلى تسريع التيارات التي ستفيد المؤسسات وطلابها على المدى البعيد. فمن خلال الانتقال إلى الصفوف الافتراضية مثلاً، نشهد ارتفاعاً في التعلم العابر للأوطان، الذي يرفع من إمكانية الوصول إلى المساقات المقدّمة ويزيد من مرونتها".



وتابع ساميريل حديثه قائلاً: "ستساعد هذه التغيرات المؤسسات على استقطاب طلاب من شتى أنحاء العالم في المستقبل. وكلنا نعلم أن هؤلاء يريدون من الجامعات والكليات الاستثمار في التكنولوجيا الجديدة لتحديث تجربة الطلاب. وكشريك موثوق يوجه الجامعات وهي تتغير لتلبية احتياجات الطلاب المستقبليين، أجرينا هذا البحث لمساعدتها على خوض غمار هذه التحديات".



وأضاف: " من شأن الجامعات التي تتفاعل بشكل نشط مع ملامح هؤلاء الطلاب العالميين المستقبليين أن تلهم ابتكارات مثيرة في القطاع وتحقق نمواً مستداماً لجعل مشهد التعليم العالي قادراً على مواجهة المستقبل".



وتتيح هذه التيارات الناشئة مجموعة أدوات بشأن الطريقة التي يمكن للجامعات من خلالها استقطاب طلاب عالميين في المستقبل، والازدهار بحقّ خلال العقد القادم. ومع اجتياز التعليم ولادةً جذرية جديدة ليتلاءم مع الطلاب العالميين في المستقبل، فسيتحتم على الجامعات احتواء ودمج أفضل عناصر الثورة الرقمية التالية وأكثرها إلهاماً ونفعاً، للحفاظ على جاذبية ثقافة حرمها والجوانب الاجتماعية-العاطفية من التعليم.



هذا وتعدّ "ويسترن يونيون بزنيس سوليوشنز" مزوداً موثوقاً للمدفوعات، إذ قامت بتحويل أكثر من 14 مليار دولار أمريكي لصالح مزودي التعليم. وتمكنت ثمانية من الجامعات الـ10 الأولى في العالمi من توفير الوقت والمال باستخدام حلولنا لتمكين الطلاب العالميين من تسديد رسوم الدراسة في 200 دولة و بـ130 عملة.




يعدّ مختبر المستقبل "ذا فيوتشر لابوراتوري" أحد أشهر شركات الاستشارات في العالم المتخصصة في شؤون المستقبل، ويقدم مزيجاً فريداً من توقع التيارات والرؤى المعمقة حول المستهلكين والاستشراف واستراتيجيات العلامات التجارية والابتكار، لإلهام المؤسسات وجعلها قادرةً على مواجهة المستقبل.


=