Tuesday, 14 April 2020

Hytera Actively Participates in the Fight Against COVID-19, Helping to Prevent Cross-infections



SHENZHEN, China--(BUSINESS WIRE/AETOSWire)-- As of April 9, 2020, more than 1.5 million people have been diagnosed with COVID-19 worldwide, according to data from the World Health Organization (WHO). At this critical moment, Hytera, as a global leading provider of professional and private wireless communication networks, has taken immediate actions to provide diversified products in donations and service support to the countries and regions facing serious outbreaks of COVID-19. In addition, the company has also quickly tasked its smart production factory to switch over to mask production. A total of 1 million masks have already been donated by Hytera to the Philippines, Thailand, Myanmar, Russia, South Africa and other countries.

To support emergency response efforts against COVID-19, Hytera has donated DMR radios to Chevra Hatzalah to help protect their volunteers in New York City, the national epicenter of the COVID-19 pandemic. Chevra Hatzalah is the largest volunteer emergency medical service (EMS) organization in the world, with operations in 16 countries serving mostly Jewish communities.

One of the core values of professional and private wireless communications is to provide critical communications and command and dispatch support to governments and first response agencies to help ensure public safety during critical situations.

Globally, Hytera’s business solutions have been deployed throughout more than 120 countries and regions, and are used in private communications for public safety, transportation, emergency rescue and operator services to fight COVID-19. At present, many hospitals and police authorities in Spain, the United Kingdom, the Philippines, and Korea are fighting the outbreak with the support of Hytera’s communications solutions. In Abu Dhabi, a curfew was imposed as part of the prevention efforts during the epidemic. The police used Hytera’s multi-mode advanced radios to help control the movement of people in public areas.

Hytera is empowering people to manage and resolve the chaos created by the COVID-19 outbreak, and providing protection to prevent cross-infections among customs officers conducting border inspections, government officials discussing anti-epidemic programs and carrying out supervision, police monitoring checkpoints during the outbreak, rescue agencies deploying epidemic prevention materials and medical staff confronting the disease on the frontlines.

As a manufacturing company with world-class intelligent production capabilities, since February 10, Hytera has rapidly leveraged its advantages in intelligent production and supply chain integration to establish three production lines for mask production.

Beyond the efforts highlighted above, Hytera has also been developing its Pandemic Prevention Solution which focuses on supporting customs border inspections, hospital management and enterprise inspections, which will go to the market around April 10.

View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200409005427/en/

هيتيرا تشارك بشكل فعال في محاربة فيروس كوفيد-19 للمساعدة على الحدّ من انتقال العدوى




شينزن، الصين – (بزنيس واير/"ايتوس واير") – كشفت بيانات لمنظمة الصحة العالميّة عن تشخيص إصابة أكثر من 1.5 مليون شخص حول العالم بفيروس كورونا المستجد "كوفيد-19" حتى تاريخ 9 أبريل 2020. وقامت "هيتيرا" في هذه الفترة الدقيقة، انطلاقاً من موقعها كمزود عالميّ رائد لشبكات الاتّصالات اللاسلكيّة المهنية والخاصّة، باتخاذ إجراءات فوريّة لتأمين منتجات متنوعة على شكل تبرعات ودعم للخدمات في الدول والمناطق التي تواجه تفشياً خطيراً لفيروس "كوفيد-19". وبالإضافة إلى ذلك، قامت الشركة على وجه السرعة بتكليف مصنع الإنتاج الذكيّ خاصّتها بالانتقال إلى إنتاج الأقنعة. وكانت "هيتيرا" قد تبرعت بأقنعة بلغ عددها المليون لكلّ من الفلبين، وتايلند، وميانمار، وروسيا، وجنوب أفريقيا، ودول أخرى.




هذا وتبرّعت "هيتيرا" بأجهزة راديو لاسلكية رقمية ومحمولة إلى شركة "شيفرا هاتزالا" لمساعدتها على حماية متطوعيها في مدينة نيويورك، المركز المحلي لوباء "كوفيد-19"، من أجل دعم جهود الاستجابة الطارئة لمكافحة فيروس "كوفيد-19". وتُعدّ "شيفرا هاتزالا" واحدة من أكبر المؤسسات التي تتبرّع بالخدمات الطبية الطارئة في العالم، وتشمل عمليّاتها 16 دولة، تقدم خدماتها للمجتمعات اليهودية بشكل خاص.




وتتمحور إحدى القيم الأساسيّة للاتّصالات اللاسلكيّة المهنية والخاصّة حول تأمين اتّصالات دقيقة، وقيادة وإرسال الدعم إلى الحكومات ووكالات الاستجابة الأولى للمساعدة في تأمين السلامة العامة خلال الأوضاع الدقيقة.




وعلى الصعيد العالمي، تمّ نشر حلول الأعمال من "هيتيرا" في أكثر من 120 دولة ومنطقة، ويتمّ استخدامها في الاتصالات الخاصة في مجالات السلامة العامة، والمواصلات، والإنقاذ في الحالات الطارئة، وخدمات التشغيل لمحاربة فيروس "كوفيد-19". وتقوم الكثير من المستشفيات وأجهزة الشرطة حاليّاً في إسبانيا والمملكة المتحدة والفلبين وكوريا بمحاربة انتشار الفيروس بدعم من حلول الاتصالات من "هيتيرا". وفي أبو ظبي، تمّ فرض حظر تجوّل كجزءٍ من جهود الوقاية خلال الوباء. واستخدمت الشرطة أجهزة الاتصالات اللاسلكية المتطورة متعددة الوسائط من "هيتيرا" للمساعدة في التحكم بحركة الناس في المناطق العامة.




وتدعم "هيتيرا" الأشخاص في إدارة وحلّ الاضطرابات الناجمة عن انتشار فيروس "كوفيد-19"، وتوفر الحماية من انتقال العدوى بين موظفي الجمارك الذين يجرون عمليات التفتيش على الحدود، والمسؤولين الحكوميّين الذين يناقشون برامج محاربة الوباء ويقومون بالمراقبة، وأفراد الشرطة الذين يراقبون نقاط التفتيش خلال انتشار الفيروس، ووكالات الإغاثة التي توزع المواد التي من شأنها المساعدة في الحدّ من الوباء، والموظفين في القطاع الطبي الذين يواجهون المرض في الخطوط الأماميّة.




وانطلاقاً من موقع "هيتيرا" كشركة تصنيع تتمتّع بقدرات إنتاج ذكيّة عالميّة المستوى، قامت الشركة منذ 10 فبراير بتعزيز مزاياها بسرعة في مجال الإنتاج الذكي ودمج سلسلة الإمداد لتأسيس ثلاث خطوط لإنتاج الأقنعة. 




وبالإضافة إلى الجهود المشار إليها أعلاه، عملت "هيتيرا" أيضاً على تطوير حلّ للحدّ من الوباء يركّز على دعم عمليّات التفتيش الجمركيّ على الحدود، وإدارة المستشفيات، وتفتيش المؤسسات. وسيطرح هذا الحلّ في الأسواق السوق قرابة الـ 10 من أبريل.




يمكنكم الاطلاع على النسخة الأصلية من هذا البيان الصحفي على موقع (businesswire.com) عبر الرابط الإلكتروني التالي: https://www.businesswire.com/news/home/20200409005427/en/




إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.


* المصدر: "ايتوس واير"
=