Tuesday, 14 April 2020

Amid coronavirus, Tally Solutions extends its support to businesses




~Reached out to over 200,000 businesses globally through various channels~



Thursday, April 14, 2020: COVID 19 has brought the country and almost the entire world to a standstill. Several businesses, especially the small and medium ones are directly impacted across the globe. To help them transition through these difficult times, Tally Solutions, India’s leading business management software provider, extended its support to businesses through several initiatives.

Tally has introduced a free of cost 30 days license of its flagship product- Tally.ERP 9 to businesses across the globe. Businesses simply need to register on www.tallysolutions.com and avail this benefit. The support extended on April 01st is being extremely well received with over 10,000 businesses having already signed up till date. For existing customers whose annual Tally Software Services (TSS) subscription stands expired as on March and April 2020, the company has extended it by 30 days. This extension has benefitted over 130,000 small and medium businesses globally who can now access a bouquet of connected services and latest product updates that comes with it without being financially burdened in these difficult times.

Keeping customers’ needs and issues paramount, while ensuring social distancing Tally’s customer support centre TallyCare, moved from a centralized system to 100% decentralized system overnight and with zero downtime.

Mr. Tejas Goenka, Managing Director, Tally Solutions said, “With the lockdown announced by many governments around the world, our partner ecosystem and our teams have taken it upon themselves to extend as much support to both our customers and society at large. While we have detailed a few of these initiatives here, there are several more we will be announcing in the coming few days.”

Tally is also conducting regular webinars for customers and Chartered Accountants on various subjects like remote access and browser access of the software, moving to new financial year, data synchronization, banking features of Tally etc. assisting in efficient work from home. Over 10,000 businesses have been reached out through 40 such sessions with several more planned in the days to come. Similar webinars are being conducted for the ICAI Dubai and Abu Dhabi chapter to enhance their WFH productivity, managing customer expectations and spread awareness on the new offers so maximum businesses can be benefitted, resulting in reaching out to around 5000 CAs.

The company is also hosting several webinars with industry associations like CII to share updates and tips on working remotely and staying connected with their customers. Tally’s widespread ecosystem of over 28000 partners are reaching out to customers across the country to enable them on working remotely and providing the extended support needed at this time. They have been enabled through multiple webinars on the support to be extended to customers.





في ظل انتشار فيروس كورونا "تالي سوليوشنز" تستمر في تقديم دعمها للشركات
على الصعيد العالمي استطاعت "تالي سوليوشنز" الوصول إلى أكثر من 200.000 من الشركات من خلال القنوات المختلفة

الخميس 14 أبريل 2020: لقد أدى انتشار الإصابة بفيروس كورونا "كوفيد 19" إلى حالة من الشلل العالمي وتوقف البلاد والعالم بأسره، مما ترتب عليه تأثر العديد من الشركات خاصة الصغيرة والمتوسطة بشكل مباشر في جميع أنحاء العالم. ولمساعدتهم على تخطي تلك المرحلة الصعبة، قدمت شركة "تالي سوليوشنز"، الشركة الرائدة في مجال برامج إدارة الأعمال والامتثال الضريبي في الهند، دعمها للشركات من خلال العديد من المبادرات.


وقد أدخلت تالي رخصة مجانية لمدة 30 يوماً من منتجاتها الرئيسية - Tally.ERP 9 للشركات في جميع أنحاء العالم. فكل ما تحتاجه الشركات ببساطة للاستفادة من هذه الميزة التسجيل على www.tallysolutions.com واستخدام البرنامج مجانا. واعتبارا من 01 أبريل تم استقبال هذا الدعم بشكل جيد للغاية حيث تم التوقيع الفعلي مع أكثر من 10.000 شركة حتى الآن. أما بالنسبة للعملاء الحاليين الذين انتهت صلاحية اشتراكهم السنوي في خدمات برامج تالي (TSS) كما هو الحال في مارس وأبريل 2020، فقد قامت الشركة بالتمديد لهم لمدة 30 يومًا. وقد استفاد من هذا التمديد أكثر من 130.000 شركة صغيرة ومتوسطة على مستوى العالم يمكنها الآن الوصول إلى باقة من الخدمات المتصلة وأحدث تحديثات المنتجات التي تأتي معها دون أن تكون مثقلة مالياً في هذه الأوقات الصعبة.


فالتواصل مع العملاء والمحافظة على احتياجتهم تعد من الأمور التي تأتي في أولوية الاهتمامات، مع ضمان الابتعاد الاجتماعي وذلك من خلال مركز دعم العملاء "تالي كير"، حيث تم تحويله من نظام مركزي إلى نظام لا مركزي 100٪ بين عشية وضحاها دون التوقف عن العمل دقيقة واحدة.


وقال السيد تيجاس جوينكا، المدير الإداري لشركة "تالي سوليوشنز": "مع إعلان العديد من الحكومات في جميع أنحاء العالم عن توقفها بشكل مؤقت بسبب الوباء العالمي، فإن النظام البيئي لدينا وفرقنا قد أخذ على عاتقها تقديم أكبر قدر من الدعم لعملائنا والمجتمع ككل. وفي حين أننا قمنا بتفصيل عدد قليل من هذه المبادرات هنا، إلا أن هناك عدة مبادرات أخرى سنعلن عنها في الأيام القليلة المقبلة".


وأجرت "تالي" مجموعة من الحلقات الدراسية العادية للعملاء والمحاسبين القانونيين على مواضيع مختلفة، مثل الوصول عن بعد والوصول إلى المتصفح من البرنامج، والانتقال إلى السنة المالية الجديدة، ومزامنة البيانات، والميزات المصرفية من تالي وغيرها من الخدمات الأخرى، للمساعدة في العمل الفعال من المنزل. وقد تم الاتصال بأكثر من10.000 شركة من خلال 40 جلسة من هذا النوع مع العديد من الدورات المخطط لها في الأيام المقبلة. ويجري تنظيم ندوات شبكية مماثلة لفصل ICAI في دبي وأبوظبي لتعزيز إنتاجية WFHوإدارة توقعات العملاء ونشر الوعي حول العروض الجديدة بحيث يمكن الاستفادة القصوى من الشركات، مما يؤدي إلى الوصول إلى حوالي 5000 .CAs.


كما تستضيف الشركة العديد من الحلقات بالتعاون مع جمعيات الصناعة مثل CII لمشاركة التحديثات والنصائح حول العمل عن بعد والبقاء على اتصال مع عملائها. وبتفعيل نظام "تالي" البيئي الواسع الانتشار الذي يزيد على 28000 شريك يتواصل مع العملاء في جميع أنحاء البلاد لتمكينهم من العمل عن بعد وتوفير الدعم الموسع اللازم في هذا الوقت. وقد تم تمكينها من خلال حلقات متعددة عبر الإنترنت لتقديم الدعم ليتم توسيعها للعملاء.

=