Sunday, 17 November 2019

SWISS-BELHOTEL INTERNATIONAL TO ENTER THAILAND WITH FOUR NEW HOTELS




Hong Kong – Swiss-Belhotel International, the global hospitality management chain, has revealed plans to make its debut in Thailand, as the company’s impressive expansion plans continue to gather pace.



The Hong Kong-based hospitality company, which recently celebrated its 32nd anniversary, currently has a collection of 145 hotels and resorts in 22 countries, either operating or in the pipeline. This includes properties in five of the ten ASEAN member states: Cambodia, Indonesia, Malaysia, the Philippines and Vietnam.



The group’s Southeast Asian development will now accelerate with the launch of its first hotels in Thailand – the region’s most popular tourism destination. Swiss-Belhotel International is currently in advanced negotiations with its partners for four new hotels in three key cities: Bangkok, Chiang Mai and Pattaya.



Bangkok, Thailand’s captivating capital city, remains one of the world’s most sought-after destinations, with a vibrant street scene, sensational shopping and fantastic food, among so many other attractions. Chiang Mai, the ancient walled city in northern Thailand, is a charming cultural hub and a haven of soft adventure, while Pattaya promises electric entertainment and fantastic family attractions on Thailand’s tropical Eastern Seaboard.



Other established and emerging locations will also be considered in future, including cities and beach resorts, as Swiss-Belhotel International strives to build a nationwide portfolio.



“Thailand is a truly amazing country, with so many breath-taking sights and iconic landmarks to discover. This makes it the next logical step in our growth strategy. We already have strong brand recognition in Southeast Asia, largely thanks to our extensive presence in Indonesia, which gives us the perfect platform from which to expand across the region. We look forward to introducing Thai and international guests to our warm, world-class hospitality in the Land of Smiles,” said Gavin M. Faull, Chairman and President of Swiss-Belhotel International.



In recent years, Thailand’s tourism industry has grown from strength to strength. The kingdom welcomed a record 38.3 million international travellers in 2018, making it one of world’s top ten most-visited countries. In the same year, Bangkok was named as the world’s most popular city. In 2019, Thailand is expected to exceed 40 million overseas visitors for the first time in its history.



This upsurge in arrivals is creating opportunities for hoteliers in all sectors of the market. Swiss-Belhotel International will be able to tap into many of these areas with its collection of 14 distinctive brands, which range from budget to luxury and include serviced residences, boutique brands, villas and more.



By end of 2020, the group expects to boost its global portfolio to 250 properties comprising approximately 25,000 rooms.





For more information about Swiss-Belhotel International, please visit www.swiss-belhotel.com.




سويس- بل هوتيل انترناشيونال تدخل تايلاند مع

أربع فنادق جديدة




للنشر الفوري 17 نوفمبر 2019




هونج كونج – سويس- بل هوتيل انترناشيونال، سلسلة إدارة الضيافة العالمية، كشفت عن خططها لتخطو خطواتها الأولى في تايلاند، مع استمرار تنفيذ خطط التوسع القوية للشركة بوتيرة سريعة.




تمتلك الشركة، التي تتخذ من هونج كونج مقرا لها، والتي احتفلت مؤخرا بعيدها الثاني والثلاثين، في الوقت الحالي مجموعة من 145 فندقا ومنتجعا في 22 دولة، سواء تعمل بالفعل أو تنتظر التشغيل. هذه القائمة تضم فنادق في خمس من الدول العشر لمجموعة دول جنوب شرقي آسيا وهي: كمبوديا، اندونيسيا، ماليزيا، الفلبين وفيتنام.




خطة التطوير الخاصة بالمجموعة في جنوب شرقي آسيا سوف تحتفل الآن بإطلاق أوائل فنادقها في تايلاند –الوجهة السياحية الأكثر شهرة في المنطقة، وتتمتع بمشهد نابض بالحياة في شوارعها، تسوق رائع وطعام شهي، فضلا عن عوامل الجذب العديدة الأخرى. شيانج ماي، المدينة المسورة القديمة في شمالي تايلاند، مركز ثقافي ساحر وملاذ للمغامرات الناعمة، في حين تقدم باتايا وعدا لزائريها بتوفير ترفيه حيوي ومرافق جذابة رائعة للعائلة في الساحل الشرقي الاستوائي لتايلاند. 




هناك مواقع أخرى راسخة وجديدة سوف يتم وضعها في الاعتبار في المستقبل، بما في ذلك مدن ومنتجعات شاطئية، حيث تبذل سويس- بل هوتيل انترناشيونال قصاري جهدها لبناء تواجد قوي على مستوى تايلاند كلها.




قال جافين م. فول، رئيس مجلس إدارة ورئيس سويس- بل هوتيل انترناشيونال، إن: "تايلاند بلد مدهش فعلا، يتمتع بالكثير جدا من المواقع التي تخطف الأنفاس والمعالم الأسطورية الجديرة بالإستكشاف. هذا يجعل منها الخطوة المنطقية التالية في استراتيجيتنا للنمو. لدينا بالفعل تقدير قوي لعلامتنا في جنوب شرقي آسيا، يعود الفضل فيه إلى حد كبير إلى وجودنا الممتد في اندونيسيا، وهو ما يمنحنا المنبر المثالي الذي يمكننا منه الإنطلاق للتوسع في أرجاء المنطقة. نحن نتطلع قدما لتعريف الضيوف التايلانديين والدوليين بضيافتنا الودودة عالمية المستوى في أرض الابتسامات."




في السنوات الأخيرة، شهدت صناعة السياحة في تايلاند نموا يزداد قوة. رحبت المملكة برقم قياسي من المسافرين الدوليين بلغ 38.3 مليون مسافر عام 2018، مما جعلها واحدة من أكثر عشر دول استقبالا للزيارة في العالم. في العام نفسه، اختيرت بانكوك المدينة الأكثر شعبية في العالم. في 2019، من المتوقع أن تتجاوز تايلاند 40 مليون زائر من الخارج لأول مرة في تاريخها.




هذا الارتفاع الهائل في أعداد القادمين يخلق فرصا لأصحاب الفنادق في كل قطاعات السوق. سويس- بل هوتيل انترناشيونال سوف تكون قادرة على الدخول إلى الكثير من هذه المجالات من خلال مجموعتها التي تضم 14 علامة تجارية متميزة، تتراوح بين الفنادق الاقتصادية إلى الفاخرة وتشمل شققا فندقية، علامات بوتيك، فيلات وأكثر.




مع نهاية 2020، من المتوقع أن ترفع المجموعة محفظتها العالمية إلى 250 فندقا تضم قرابة 25000 غرفة.




للمزيد من المعلومات حول سويس- بل هوتيل انترناشيونال، رجاء زيارة الموقع: www.swiss-belhotel.com.

=