Monday, 9 July 2018

ETIHAD AIRWAYS ADDS MORE BENEFITS TO THE EXTRAORDINARY ABU DHABI PASS




Abu Dhabi, United Arab Emirates – Etihad Airways has added more options to its Extraordinary Abu Dhabi Pass including restaurants, leisure attractions and a five-star hotel, to provide visitors arriving in Abu Dhabi with more exclusive discounts and special offers.




On dining experiences, visitors can now also look forward to a 20 per cent discount off various dining outlets in Yas Mall, including Fish & Co, Mr Greek, Al Fanar and more.




Tim Burnell, Etihad Airways Vice President Marketing, said: “Etihad is delighted to increase the number of exclusive discounts available with The Extraordinary Abu Dhabi Pass. Guests now have even more offers and opportunities to explore Abu Dhabi for less this summer, and discover for themselves the wealth of exciting opportunities our dynamic capital, and wider emirate, has to offer.”




Adventure seekers will benefit from a 20 per cent discount on Leisure Train Tourism tours in Al Ain and a generous 50 per cent off Hala Abu Dhabi tours, including the Story of Abu Dhabi City Tour, Morning Desert Drive and Desert Sunset Drive & BBQ experiences.




For an award-winning beach resort experience, guests at Park Hyatt Abu Dhabi will enjoy a 20 per cent discount on accommodation (inclusive of breakfast), across all food and beverage outlets, and at its signature Atarmia Spa.




To qualify for discounts or special offers, visitors simply have to keep their Etihad Airways issued boarding pass (branded or non-branded) and present it at participating retailers to receive their discount.




الاتحاد للطيران تُضفي العديد من المزايا على بطاقة الصعود للطائرة "اكتشف أبوظبي"




أبوظبي، دولة الإمارات العربية المتحدة- أضافت الاتحاد للطيران المزيد من الخيارات إلى بطاقتها للصعود للطائرة "اكتشف أبوظبي" والتي تشمل باقة من المطاعم ومناطق الجذب السياحية والفنادق الخمس نجوم، لتوفر للزائرين الواصلين إلى العاصمة أبوظبي خصومات حصرية وعروض خاصة مميزة. 




وعلى صعيد المطاعم وتجارب تناول الطعام، يمكن للزائرين الآن الحصول على خصم يصل إلى 20 في المائة باستخدام البطاقة في العديد من المطاعم في "ياس مول" بما في ذلك مطاعم "فيش آند كو"، و"مستر جريك" ومطعم الفنر، وغيرها. 




وبهذا الصدد، قال تيم بيرنيل، نائب الرئيس لشؤون التسويق بالاتحاد للطيران: "يسُرُ الاتحاد للطيران أن تزيد عدد الخصومات الحصرية المتاحة عبر بطاقة اكتشف أبوظبي. ويتوفر للضيوف الآن مزيداً من الخيارات والفرص لاستكشاف أبوظبي هذا الصيف بأقل التكاليف، والتعرف بأنفسهم على مواقع الجذب والمعالم والتجارب العديدة الرائعة التي تحفل بها عاصمتنا أبوظبي وباقي امارات الدولة". 




وللباحثين عن المغامرات، يمكن الاستفادة من خصم بواقع 20 في المائة على الجولات السياحية بالقطار الترفيهي في مدينة العين من "ليجر ترين للسياحة"، إضافة إلى خصم كبير بواقع 50 في المائة على جولات "هلا أبوظبي" والتي تشمل جولة "قصة أبوظبي" التي تتضمن زيارة العديد من معالم المدينة، وجولة سفاري هلا في الصحراء في الصباح الباكر وعند غروب الشمس إضافة إلى حفلات الشواء. 




ولمحبي التجارب المميزة في المنتجعات الشاطئية الحاصلة على جوائز، يمكن للضيوف الاستمتاع بخصم يصل إلى 20 في المائة في "بارك حياة أبوظبي" على الإقامة الفندقية (شاملة الإفطار) وعلى امتداد كافة منافذ الأطعمة والمشروبات وأتارميا سبا بفندق ومنتجع بارك حياة أبوظبي.




وللاستفادة من الخصومات أو العروض الخاصة، كل ما يتعين على الضيوف فعله هو الاحتفاظ ببطاقة الاتحاد للطيران لصعود الطائرة (سواءً البطاقات ذات الشعار أو البطاقات التي لا تحمل الشعار) وتقديمها في مواقع التجزئة المشاركة والحصول على الخصم.
=