Tuesday, 20 March 2018

Central Hotels to Unveil its Upcoming Properties During Arabian Travel Market 2018



Central Hotels has a number of strategic announcements lined up for the Arabian Travel Market (ATM) taking place in Dubai from 22 to 25 April 2018.  

Confirming the group’s presence at the show, Mr Ammar Kanaan, General Manager of Central Hotels, stated, “ATM 2018 will be the perfect platform for us to showcase the widening reach and expansion of Central Hotels by securing new business partners to operate, collaborate and manage existing and upcoming projects. In addition to promoting our current and future properties we are keen to consolidate and strengthen our relationship with travel agents, OTAs, tour operators, DMCs, wholesalers, and other regional and international travel trade professionals. We are also eager to see the latest innovations and trends transforming the whole travel chain – be it the growth of digital technology, mobile media consumption, social media usage or Artificial Intelligence”.

Elaborating on the USPs of Central Hotels, Mr. Abdulla Al Abdulla, Vice President of Central Hotels, said, “Our aim with Central Hotels has been to provide local know-how with modern comforts, creating value for our guests and associates. Though we have just begun our foray into hospitality we have seen an excellent response from both our guests as well as developers. With remarkable new hotels coming up we are strongly positioned in the UAE and well-placed to contribute to the growth of the local hospitality and tourism industry.”

Visit Central Hotels stand #HC0810 at Arabian Travel Market in Sheikh Saeed Hall, Dubai World Trade Centre from 22 – 25 April 2018.



"فنادق سنترال" تكشف النقاب عن مجموعة فنادقها القادمة

في سوق السفر العربي 2018



تتأهب "فنادق سنترال" للقيام بعدد من الإعلانات الاستراتيجية بالتزامن مع معرض سوق السفر العربي، والذي من المقرر عقده في دبي للفترة من 22 إلى 25 أبريل (نيسان) 2018.



وأكد السيد عمار كنعان، مديرعام فنادق سنترال، على تواجد المجموعة في المعرض، قائلاً: "يمثل معرض سوق السفر العربي 2018 منصةً مثاليةً بالنسبة لنا لعرض نطاق توسع فنادق سنترال الآخذ في الازدياد يوماً بعد يوم من خلال تأمين شركاء تجاريين جدد لتشغيل المشاريع القائمة حالياً والمشاريع القادمة والمساهمة فيها وإدارتها. وبالإضافة إلى الترويج لمحفظة عقاراتنا الحالية والمقبلة، فإننا حريصون على تعزيز وتقوية علاقاتنا مع وكلاء السفر ووكالات السفر الالكترونية ومشغلي الجولات السياحية وشركات إدارة الوجهات السياحية وبائعي الجملة في صناعة الضيافة والسياحة، وغيرهم من المهنيين في مجال تجارة السفر الإقليمي والدولي. كما أننا تواقون إلى التعرف عن كثب على أحدث الابتكارات والتوجهات وما تحدثه من تغيّرات هائلة في سلسلة السفر بأكملها، سواء من خلال تطور التكنولوجيا الرقمية أو استهلاك الوسائط المتنقلة أو استخدام وسائل التواصل الاجتماعي أو الذكاء الاصطناعي."



وفي معرض تعليقه على عروض البيع الفريدة التي تقدمها فنادق سنترال، قال السيد عبدالله العبدالله، نائب رئيس "فنادق سنترال": "نضع نصب أعيننا في فنادق سنترال توفير المعرفة المحلية إلى جانب وسائل الراحة الحديثة، والحرص على تحقيق القيمة لضيوفنا وشركائنا. وعلى الرغم من أنه لم تمض فترة طويلة على انطلاق نشاطاتنا في عالم الضيافة، إلا أننا شهدنا تجاوباً رائعاً من ضيوفنا وكذلك من المطورين. وبفضل الفنادق الجديدة المتميزة المقرر اطلاقها قريباً، فإننا نتمتع بمكانة قوية في دولة الإمارات العربية المتحدة وموقع جيد للمساهمة في نمو صناعة الضيافة والسياحة المحليتين ".




يمكنكم التفضل بزيارة جناح "فنادق سنترال" في معرض سوق السفر العربي، جناح رقم: HC0810 من 22-25 أبريل (نيسان) 2018، قاعة الشيخ سعيد، مركز دبي التجاري العالمي. 

=