Tuesday, 30 January 2018

Frost & Sullivan to Honour Innovation and Excellence across Industry Sectors in the Middle East


Best-in-class companies to be recognized for demonstrating outstanding achievement and superior performance on 14th May in Dubai

Dubai, United Arab Emirates, January 30, 2018, (AETOSWire): Stepping into the fourth consecutive year, Frost & Sullivan is all set to host its “2018 Middle East Best Practices Awards Banquet” on 14 May at Atlantis, The Palm in Dubai. This long-established Awards Programme aims to recognize companies in the Middle East that demonstrate a unique approach to doing business in their markets, and deliver exceptional performance in areas such as growth, leadership, technological innovation, customer service, strategic product development, etc. Benchmarked against the highest standards in their industries, Frost & Sullivan’s Awards recipients indeed represent the best-in-class.
Frost & Sullivan follows a rigorous measurement-based methodology to select the deserving companies in each category.
Announcing the Frost & Sullivan Awards, Amol Kotwal, Director, Frost & Sullivan said: “It gives me great pleasure to host the best-in-class achievers in the Middle East. Despite the challenging times in the region – political unrest, security threats, etc. – the economic fundamentals remain strong at the back of increasing oil prices. In this context of economic environment, it is important to recognise companies managing to weather the tough market conditions and succeed in demonstrating growth through innovative strategies.  Our robust methodology coupled with detailed evaluation by an elite Jury panel makes the Frost & Sullivan Best Practices Awards independent, unbiased, and coveted”.
The Awards will commend companies which demonstrate emerging trends and raise the bar across industry sectors such as Energy & Environment, TechVision, Transformational Health, Transportation& Logistics and Visionary Science.
This is an invitation-only event, and will bring together the top-notch executives from various industries under one roof.

To find out more about Frost & Sullivan’s Awards programme and partnership opportunities, please contact: khushbook@frost.com. The media partners supporting the “2018 Middle East Best Practices Awards Banquet”will be announced soon.
About Frost & Sullivan

Frost & Sullivan, the Growth Partnership Company, works in collaboration with clients to leverage visionary innovation that addresses the global challenges and related growth opportunities that will make or break today's market participants. For more than 50 years, we have been developing growth strategies for the global 1000, emerging businesses, the public sector and the investment community. Contact us: Start the discussion

فروست آند سوليفان تكرّم الابتكار والتميّز عبر كلّ القطاعات في الشرق الأوسط

يهدف البرنامج الى تكريم أفضل الشركات التي برهنت عن إنجازات متميزة واداء استثنائي في 14 مايو في دبي

دبي، الامارات العربية المتحدة، 30 يناير، 2018، ("ايتوس واير"): تستعد "فروست آند سوليفان"، للعام الرابع على التوالي، لتنظيم "حفل عشاء جوائز التميز 2018 في أفضل الممارسات في الشرق الأوسط" في 14 مايو، في فندق "أتلانتيس"، النخلة، دبي. ويهدف هذا برنامج الجوائز العريق هذا الى تكريم الشركات في الشرق الأوسط التي تبرهن عن نهج فريد في القيام بالأعمال في أسواقها والتي تقدم أداءاً استثنائياً، في مجالات مثل النمو، والقيادة والابتكار التكنولوجي، وخدمة العملاء والتطوير الاستراتيجي للمنتجات، من بين مجالات أخرى. ونظراً لتقييمها بحسب أعلى المعايير في قطاعاتها ذات الصلة، فإن الشركات الفائزة بجوائز "فروست آند سوليفان" تمثل بالفعل الأفضل في فئتها.

وتعتمد "فروست آند سوليفان" منهجية خاصة بها قائمة على القياس، لتحديد الشركات الجديرة بالفوز في كلّ فئة من فئات الجوائز.

وفي إعلانه عن احتفال جوائز "فروست آند سوليفان"، قال أمول كوتوال، مدير شركة "فروست آند سوليفان": "إنه لمن دواعي سروري أن أستضيف الشركات صاحبة الاجازات، الأفضل في فئتها في الشرق الأوسط. على الرغم من الظروف الصعبة التي تواجهها المنطقة، من خلال ما تشهده من اضطرابات سياسية وتهديدات أمنية... – فإن المقوّمات الاقتصادية الأساسية لا تزال قوية، بعد انتعاش وارتفاع أسعار النفط. ومن المهم جداً في مثل هذه البيئة الاقتصادية، الاعتراف بالشركات التي تمكنت من مواجهة ظروف السوق الصعبة والنجاح في تحقيق النمو من خلال تبني الاستراتيجيات المبتكرة. إن منهجيتنا القوية التي تقترن بعملية تقييم مفصلة تضطلع بها لجنة تحكيم من نخبة الخبراء، تؤكد على استقلالية جوائز ‘فروست آند سوليفان’ لأفضل الممارسات وعدم تحيّزها، وتعززّ سمعتها كالجوائز التي يرنو إليها الجميع."

وتتولى الجوائز الاعتراف بالشركات التي تبرهن عن نهج فريد في تبني الاتجاهات الناشئة ورفع المستوى عبر القطاعات المختلفة مثل الطاقة والبيئة، والرؤية التكنولوجية، والتحوّل في مجال الرعاية الصحية، والنقل والخدمات اللوجستية والعلوم المستقبلية.     

يعتبر الحفل فعالية حصرية مخصّصة للمدعويين فقط، وسيجمع مجموعة من أبرز المدراء التنفيذيين من مختلف القطاعات تحت سقف واحد.

لمعرفة المزيد عن برنامج جوائز "فروست آند سوليفان" وفرص الشراكة، الرجاء الاتصال عبر البريد الالكتروني التالي: khushbook@frost.com. وسيتم الاعلان قريباً عن الشركاء الاعلاميين الذين يدعمون "حفل عشاء جوائز التميز 2018 في أفضل الممارسات في الشرق الأوسط".


=