Tuesday, 31 October 2017

CITYMAX HOTELS TRIUMPHS AT WORLD TRAVEL AWARDS 2017




October 31, 2017

Citymax Hotels was declared winner of the coveted Middle East’s Leading Budget Hotel Brand 2017 award for the 4th consecutive year at the World Travel Awards held in Dubai.

Russel Sharpe, COO, Citymax Hotels, said, “The World Travel Awards is the most prestigious travel and tourism recognition and we are truly honoured to have been voted Middle East’s Leading Budget Hotel Brand by both industry professionals as well as travellers. This accolade is testament to the incredible hard work and dedication that our associates put into providing a memorable experience to our guests. It also recognizes the commitment to excellence which Citymax Hotels has consistently demonstrated both in terms of service and facilities together with value for money. On behalf of our entire team I would like to thank everyone for this wonderful trophy.”

The World Travel Awards, now in the 24th year, serve to acknowledge, reward and celebrate excellence across all sectors of the global travel and tourism industry.

Elaborating on the brand’s unique differentiators, Russel stressed, “As a brand, at Citymax Hotels we understand that whether travelling for business or leisure, our target guests desire a hotel experience that allows them to make the most of their budget and time. We are focused on offering an experience rather than a place to stay, with stories to share in person and online. We are a mid-market lifestyle brand with a vibrant and more contemporary approach to hospitality providing an elevated level of comfort, convenience and efficiency in a fun and friendly environment. Being equipped with a superb range of dining and recreational venues and located in carefully selected areas close to key business and leisure hubs, our hotels are an excellent choice for travellers.”

فنادق سيتي ماكس تحقق الفوز
في جوائز السفر العالمية 2017

31 أكتوبر 2017

أعلن فوز فنادق سيتي ماكس بجائزة "أفضل علامة فندقية اقتصادية في الشرق الأوسط 2017" المرموقة للعام الرابع على التوالي في جوائز السفر العالمية التي أقيمت في دبي مساء أمس.

قال راسيل شارب، رئيس العمليات التنفيذي، فنادق سيتي ماكس، إن: "جوائز السفر العالمية هي أبرز تقدير في مجالي السفر والسياحة ونحن فخورون فعلا بأن يقع علينا الاختيار باعتبارها أهم علامة فندقية اقتصادية في الشرق الأوسط من خلال تصويت العاملين في الصناعة والمسافرين على حد سواء. هذا التكريم شهادة بالعمل الشاق الضخم، الإخلاص والتفاني الذي بذله شركاؤنا من أجل منح ضيوفنا تجربة جديرة بالتذكر. كما أن الجائزة تقدير للإلتزام بالإمتياز الذي تواصل فنادق سيتي ماكس إظهاره من حيث الخدمة والمرافق مع قيمة كبيرة للنقود. وبالنيابة عن كل فريق العمل أود أن أشكر الجميع على هذه الجائزة الرائعة".

جوائز السفر العالمية، التي تقام للعام الرابع والعشرين، تعمل على تقدير، مكافأة والاحتفاء بالإمتياز في كل قطاعات السفر العالمي وصناعة السياحة.

وحول الفروق الفريدة التي تتمتع بها العلامة، أكد راسيل: "كعلامة تجارية، نحن في فنادق سيتي ماكس نفهم أن ما يريده الضيوف الذين نسعى لإجتذابهم، سواء المسافرين من أجل العمل أو الترفيه، هو تجربة فندقية تتيح لهم تحقيق أقصى استفادة من ميزانيتهم ووقتهم. نحن نركز على تقديم تجربة وليس مجرد مكان للإقامة، مع قصص يتحدثون عنها ويتقاسمونها سواء شخصيا أو على الإنترنت. نحن علامة أنيقة وفاخرة في السوق المتوسطة مع مفهوم نشط وأكثر عصرية للضيافة يقدم مستوى عالياً من الراحة، الملاءمة والفاعلية في أجواء مرحة وودودة. فنادقنا اختيار ممتاز للمسافرين لأنها مزودة بمجموعة رائعة من أماكن الطعام والترفيه ومقامة في مواقع تم اختيارها بعناية في أماكن قريبة من أهم مراكز الأعمال والترفيه.
=