Thursday, 31 August 2017

Careem Gives 3edeya to Customers Across Egypt During Eid Al Adha



Careem’s 3edeya Campaign offers cashback to customers from Aug. 28-Sept. 2

Cairo, Egypt, 29 August 2017 – Careem, the region’s leading app-based car booking service, is giving back to the Egyptian community during Eid Al Adha in the spirit of giving and gratitude in line with the religious holiday. From August 28 – September 2, Careem’s 3edeya campaign will provide customers with cashback in different values randomly in amounts of EGP 5, EGP 20, EGP 50 or EGP 100 as 3edya from Careem. Careem customers simply enter the promocode “3edeya” before they ride so they can receive their 3edya at the end of the trip.

In conjunction with the Careem 3edeya campaign, the company will be celebrating the first day of Eid holiday by providing balloons and treats to passersby near major sporting clubs and mosques all over Cairo.

“As the largest mover of people in Egypt, Careem is an integral part of Egyptians’ everyday lives. We’re active members of the communities in which we operate and we look forward to celebrating the holiday, delivering smiles and helping eliminate the stress of commuting and parking so our customers can truly enjoy this time with family and friends,” said Ramy Kato, Head of Careem Egypt Operations and Vice President of Careem Care.

​Careem has earned a reputation for actively working to enhancing the lives of Egyptians. Whether contributing to job creation, donating proceeds to the Abul Reesh Pediatric Hospital, offering blind and visually impaired customers free rides to the Cairo International Book Fair or helping encourage team spirit and a sense of national pride as The Pharoahs competed in the Africa Cup of Nations, Careem is committed to the local market as a driver of economic growth and upward mobility.


كريم تقدم "عيديّة" عيد الأضحى المبارك لعملائها في مصر

حملة "عيدية كريم" تتيح للعملاء استرداد جزء من قيمة الأجرة في الفترة من 28 أغسطس حتى 2 سبتمبر

القاهرة في 29 أغسطس 2017- كريم، الشركة الرائدة في حجز السيارات الخاصة عبر تطبيق الهاتف الذكي في المنطقة، تسعى لرد الجميل للشعب المصري خلال عيد الأضحى المبارك انطلاقاً من روح العطاء والبذل التي تتوافق مع الاحتفال بالمناسبات الدينية الهامة. ففي الفترة من 28 أغسطس حتى 2 سبتمبر، تُطلق كريم حملة "عيديّة كريم" التي تتيح للعملاء استرداد جزء من الأجرة التي يدفعوها بقيم عشوائية تتراوح ما بين 5، 20، 50 و100 جنيه كعيديّة من كريم لعملائها. ويمكن لعملاء كريم المشاركة في تلك الحملة ببساطة، من خلال ادخال برومو كود "”3edeya قبل قيامهم بأي رحلة على متن سيارات كريم، حتى يتمكنوا من الحصول على هذه العيديّة في اخر الرحلة.

وفي إطار احتفالات كريم بعيد الأضحي مع عملائها أيضاً، ستحتفل الشركة معهم من خلال تقديم البالونات والحلوى للمارة في الشوارع، وذلك بالقرب من الأندية الكبيرة والمساجد في جميع أنحاء القاهرة خلال أول أيام العيد.

وتعليقاً على تلك الحملة، يقول رامي كاطو- رئيس العمليات في مصر ونائب الرئيس لقطاع خدمة العملاء "كريم كير": "لأننا أكبر ناقل للمواطنين في مصر، تعتبر كريم نفسها جزءا لا يتجزأ من الحياة اليومية لمواطني مصر. إننا عضو نشط في المجتمعات التي نخدمها، ونتطلع للاحتفال بعطلة عيد الأضحى عن طريق رسم البسمة على وجوه المصريين، والمساعدة في ازالة الضغوط المتعلقة بالانتقالات وركن السيارات خلال تلك الفترة، حتى يستمتع عملائنا بعطلاتهم وقضاء أسعد الأوقات مع الأقارب والأصدقاء".    

لقد تمكنت كريم من اكتساب سمعة ممتازة في السوق المصري خلال زمن قياسي، نظراً لقيامها بجهود كبيرة لتحسين حياة ملايين المصريين. وتؤكد كريم دائماً على التزامها تجاه السوق المحلي باعتبارها من أكبر الداعمين للنمو الاقتصادي وخدمات النقل التشاركي في مصر، من خلال إطلاق عدد من الأنشطة والفاعليات المتنوعة، والتي من بينها خلق الآلاف من فرص العمل، والتبرع لمستشفى أبو الريش للأطفال، وتقديم رحلات مجانية لمعرض القاهرة الدولي للكتاب للمكفوفين والمعاقين بصرياً، وتشجع روح الفريق والانتماء على المستوى القومي خلال منافسات المنتخب الوطني في كأس الأمم الأفريقية وغيرها.    
=