Thursday, 15 June 2017

Take a Selfie with Your Favorite Panasonic Product to Win a Mega Hamper this Ramadan


Panasonic Marketing Middle East and Africa launches ‘WIN THE BEST FOR YOUR HOME’ contest

Dubai, United Arab Emirates

Panasonic Marketing Middle East and Africa (PMMAF) has launched an exciting online competition and provide its consumers with an opportunity to win a mega-hamper containing 10 best Panasonic home products. The hamper has exciting prizes like a 55-inch Full HD LED TV, 25L Microwave Oven and 6-in-1 body grooming kit among others. 

Each participant is allowed one entry, and the competition will run until 30 June 2017. One lucky winner will receive a hamper consisting of Panasonic's products for the kitchen, entertainment, and grooming. The contest, themed ‘WIN THE BEST FOR YOUR HOME’, is open to all residents of GCC and Pakistan, who can qualify for the lucky draw by uploading a selfie with their favorite Panasonic product to the contest page (http://bit.ly/2r0HEDO).

The complete prizes in the hamper are 55-inch Full HD LED TV, Urban Audio Hi-Fi, Juicer 25L Microwave Oven, 1600W Bagless Vacuum Cleaner, Steam Iron, 1200W Hair Dryer, 6-in-1 body grooming kit, Cordless Phone and Headphone from Panasonic.

“By launching this competition, we aim to enhance interaction with our customers and create a spirit of celebration. Panasonic products have been an integral part in many of the homes and this competition will bring the spirit of togetherness with our valuable customers” said Anthony Peter, Director – Corporate Communications Division, PMMAF.

The competition is open to the residents of UAE, Oman, Kuwait, Saudi Arabia, Bahrain, Qatar, Jordan, Lebanon, Iraq, Iran, Syria, Pakistan. Winner of the competition will be announced within a week after contest completion date.

’باناسونيك الشرق الأوسط وأفريقيا للتسويق‘ تطلق مسابقة للفوز بتجديد المعدّات المنزلية

الشركة تتيح لعملائها فرصة الفوز بباقة متكاملة من الجوائز من خلال التقاطهم صورة سيلفي مع منتجات ’باناسونيك‘ التي يفضلونها

دبي، الإمارات العربية المتحدة :

أعلنت شركة ’باناسونيك الشرق الأوسط وأفريقيا للتسويق‘ عن إطلاق مسابقة شيقة على شبكة الإنترنت تتيح للمستهلكين فرصة الفوز بباقة متكاملة من الجوائز القيمة تضم 10 من أفضل منتجات ’باناسونيك‘. وتتضمن الجوائز التي تتيحها الباقة شاشة تلفزيون LCD قياس 55 بوصة بالدقة الكاملة، وفرن مايكروويف قياس 25 ليتر، وآلة حلاقة لتشذيب الشعر ٦ في ١ وغيرها من الأجهزة الأخرى.

وتتيح المسابقة، التي تستمر حتى 30 يونيو 2017، لكل متسابق مشاركة واحدة. وسيحصل فائز واحد فقط على باقة من الجوائز تضم مجموعة من منتجات ’باناسونيك‘ المخصصة للمطبخ والترفيه والعناية بالجمال. وتتاح فرصة المشاركة في المسابقة، التي تقام تحت عنوان ’اربح أفضل المنتجات لمنزلك‘، أمام جميع المقيمين في منطقة الخليج العربي وباكستان، حيث يمكنهم دخول السحب من خلال التقاط صورة سيلفي مع منتجات ’باناسونيك‘ التي يفضلونها، وتحميلها على صفحة المسابقة عبر الرابط (http://bit.ly/2r0HEDO).

وتضم باقة الجوائز مجموعة متنوعة من أجهزة ’باناسونيك‘ المتميزة تشمل شاشة تلفزيون LCD قياس 55 بوصة بالدقة الكاملة، ومجموعة صوت مزودة بنظام Hi-Fi، وعصارة، وفرن مايكروويف قياس 25 ليتر، ومكنسة كهربائية بدون أكياس بقوة 1600 واط، ومكواة بخار، ومجفف شعر، وآلة حلاقة لتشذيب الشعر ٦ في ١، وهاتف لاسلكي، وسماعة للرأس.

وبهذه المناسبة، قال أنطوني بيتر، مدير قسم العمليات والاتصال المؤسسي لدى ’باناسونيك الشرق الأوسط وأفريقيا للتسويق‘: "نهدف من خلال إطلاق هذه المسابقة إلى تعزيز مستويات التفاعل مع عملائنا احتفاءً بالشهر الفضيل. ولطالما شكلت منتجات ’باناسونيك‘ إحدى المكونات الأساسية في كثير من المنازل، ولا شك أن هذه المسابقة ستسهم فيويعد باب المشاركة في المسابقة مفتوحاً أمام المقيمين في كل من دولة الإمارات العربية المتحدة، وسلطنة عمان، والكويت، والمملكة العربية السعودية، والبحرين، وقطر، والأردن، ولبنان، والعراق، وإيران، وسوريا، والباكستان. وسيتم الإعلان عن اسم الفائز في غضون أسبوع واحد من تاريخ انتهاء فترة المسابقة. 

=