Thursday, 4 May 2017

Carnival Entertainment celebrates the beauty of Indian Married women in UAE




“Mrs India Dubai international 2017”

DUBAI, May 4, 2017: The Mrs India Dubai International 2017 Event, held at the Godolphin Ballroom, Jumeirah Emirates Towers, Dubai witnessed a spectacular evening jam-packed with audiences as they watched the show unfold. Jyoti Dave was crowned the winner while Sadia Pathan Baig and Radhika Sharma emerged as the first and second runners up respectively.

The beauty pageant, which is conceptualised by Mumbai based corporate group, Carnival Entertainment, focuses on promoting the accomplishments and achievements of today’s married women of the Indian Community based in Dubai, celebrating their remarkable commitments and providing them with an opportunity to showcase their unique and inimitable talents.

The pageant, which is designed to include the family members of the participants saw the contestant’s children, relatives and husbands come out in full support as they attended the gala event with the winners being crowned by the husbands themselves.

Presided by the Guest of Honour, Respected His Excellency Mr. Suhail al Zarooni, Chairman of Al Zarooni Foundaiton, the event dazzled with the phenomenally entertaining, live performances, followed by hugely interesting fashion show which centred around themes like Arabic Wear, Gym Wear, Indian Ethnic, and Evening Gowns with various rounds for the 21 participants who competed in the prestigious beauty pageant.

The show was judged by an elite panel of renowned judges which boasted of Indian Fashion-Model-Singer, Sonal Chauhan; Supermodel and Actress, Karishma Modi; Danube Group Chairman Rizwan Sajan; Business Tycoon, Dr. Ram Buxani; and Television heartthrob Himmanshoo Malhotra.  Mrs. India Dubai International 2017 saw Kareena Gehi fill in as the Pageant Director of the star-studded event which was put into reality by Gagan Sharma.

The purpose of organizing the Mrs. India Dubai International event is to showcase the talent and accomplishments of Indian married women on a global platform; empowering married women and providing them a platform to promote the things they care about –from family to health and fashion. It is a cause we deeply care about and our vision is to take this endeavour to a grander scale in the coming year. The goal is to expand and take this platform to as many cities as possible.” Said Gagan Sharma, Managing Director (Carnival Entertainment).”


 The winners were extremely happy and honoured to be recognized for their efforts with the prestigious awards.


كرنفال إنترتيمنت يحتفل بجمال المرأة الهندية المتزوجة في الإمارات

 انتخاب ملكة جمال الهند في دبي لعام 2017

دبي، 4 مايو،2017 : شهد حفل انتخاب ملكة جمال الهند في دبي لعام 2017، والذي أقيم في قاعة جودلفين بأبراج جميرا الإمارات إقبالاً جماهيرياً مذهلاً. حيث امتلأت قاعة المهرجان بالحضور الذين قدموا للمشاركة في الحفل ومتابعة تفاصيله والاستمتاع بالعروض التي تخللت هذه الفعالية الفنية.
وفي نهاية الحفل توجت "جيوتي دايف" بلقب ملكة جماله الهند في دبي، بينما حصدت كل من؛ ساديا باثان بايج وراديكا شارما مرتبة الوصيفة الأولى والثانية لملكة الجمال.

فيما تركز مسابقة انتخاب ملكة الجمال، التي أطلقتها مجموعة من الشركات الهندية في مومباي، بتنظيم من شركة كرنفال إنترتيمنت، على تعزيز نجاحات وإنجازات المرأة المتزوجة ضمن الجالية الهندية المتواجدة في دبي. وإتاحة الفرصة للحضور والمشاركات بالاطلاع على العروض الفنية الفريدة من نوعها.
كما شهدت المسابقة، التي تم تنظيمها لتشمل أسر المتسابقات،  دعماً مكثفاً من الأهالي والحضور،وفي خطوة فريدة من نوعها قام الأزواج بتكريم زوجاتهن الحائزات على ألقاب جمالية في المسابقة.

الحفل الذي عقد برعاية ضيوف الشرف السيد فيصل الزرعوني، المدير العام ورئيس مجلس إدارة مجموعة الزرعوني والسيد سهيل الزرعوني، رئيس مؤسسة الزرعوني، اشتمل على عروض ترفيهية حية ، تلاها عرض أزياء مذهل قامت خلاله الواحد والعشرين متسابقة اللواتي تنافسن على اللقب، بارتداء الملابس العربية، وملابس الرياضة، والزي الهندي التقليدي، إلى جانب إطلالتهن بفساتين السهرة. وغيرها من العروض والجولات التي قمن فيها 21 متسابقة قبل حسم اسم الفائزة منهن بلقب ملكة جمال الهند في دبي.

يشار إلى أن الفعالية حكمت من من قبل لجنة تضم نخبة من المشاهير والمحكمين في عالم الفن والموضة ومنهم؛ المغني سونال تشوهان، وعارضة الأزياء والممثلة كريشما مودي، ورئيس مجموعة الدانوب ريزوان ساجان، ورجل الأعمال والتاجر د.رام بوكساني، والنجم التلفزيوني هيمانشو مالهوترا، كما ادارت كارينا جيهي الاحتفال الذي اشرف عليه المدير العام لشركة كرنفال إنتيرتيمنت، غاغان شارما.

وحول الفعالية تحدث المدير العام لشركة كرنفال إنترتيمنت السيد غاغان شارما قائلاً "إن الغرض من تنظيم فعالية ملكة جمال الهند في دبي، هو تسليط الضوء على مواهب وإنجازات النساء الهنديات المتزوجات على منصة عالمية؛ وتمكين هذه الفئة من النساء وتزويدهن بمنصة تفاعلية لتعزيز مجالات اهتماماتهن سواء على نطاق الأسرة أو الصحة والموضة. ومن هنا تكمن رؤيتنا التي نسعى من خلالها إلى توسعة العمل على هذا النوع من الفعاليات في العام المقبل. وزيادة عدد المستهدفين والمشاركين في الفعاليات التي تنطلق من هذا المنبر وإخراجه إلى أكبر عدد ممكن من المدن التي تتواجد فيها الجالية الهندية".كما وأعربت الفائزات الثلاثة بلقب الملكة ووصيفتيها بالسعادة والامتنان لحصولهن على مثل هذا التكريم والجوائز الثمينة التي حصلن عليها كنوع من الاعتراف بجهودهم على النطاق الأسري والمجتمعي ومع الجوائز المرموقة.


=