Wednesday, 22 March 2017

JLL to participate in Cityscape Conference, Egypt

Prominent spokespeople to share insights and perspectives on the real estate market in Egypt


Dubai, UAE – March 21, 2017: JLL, the world’s leading real estate investment and advisory firm, will be participating in Egypt’s annual Cityscape conference that will be held on March 29th & 30th at the Royal Maxim Palace Kempinski.
On day 2, Craig Plumb, Head of Research, MENA, JLL, will explore the impact of technology, data and digital disruption on workspaces and real estate investment strategies.

In conjunction with the conference, JLL will release their Cairo Real Estate Market Overview for Q1 2017. This report will analyse the effects of the Egyptian pound’s recent stability on the residential, office, hotels and retail sectors in the real estate market of Egypt.

جيه إل إل تشارك في مؤتمر سيتي سكيب مصر
أبرز المتحدثين يتبادلون الرؤى ووجهات النظر بشأن السوق العقارية في مصر

دبي، الإمارات العربية المتحدة - 21 مارس 2017: ستشارك شركة جيه إل إل، شركة الاستثمارات والاستشارات العقارية الرائدة في العالم، في مؤتمر سيتي سكيب السنوي بمصر الذي سيُعقد في الفترة بين 29 و30 مارس في فندق رويال مكسيم بالاس كمبنسكي.
وسيستعرض كريج بلامب، رئيس قسم الأبحاث بشركة جيه إل إل الشرق الأوسط وشمال أفريقيا، في اليوم الثاني من المؤتمر أثر التغيرات الرقمية والتكنولوجيا والبيانات على أماكن العمل واستراتيجيات الاستثمار العقاري.

وستصدر جيه إل إل، بالتزامن مع انعقاد المؤتمر، تقريرها الربع سنوي بعنوان "نظرة عامة على السوق العقارية بالقاهرة للربع الأول من عام 2017". وسوف يشمل هذا التقرير تحليلاً لآثار استقرار الجنيه المصري في الآونة الأخيرة على القطاع السكني وقطاعات المكاتب الإدارية والفنادق والتجزئة في السوق العقارية بمصر.

=