Sunday, 12 February 2017

Ericsson at Mobile World Congress 2017: demonstrating how the digital world has no limits


 

Ericsson is demonstrating its latest innovative solutions at the Mobile World Congress (MWC) 2017 from February 27th to March 2nd in Barcelona, Spain with special focus on 5G, platforms and services for IT, Cloud, Networks, TV & Media, connected solutions for industries and the Internet of Things.
Anything can happen on the digital frontier, a promising but undiscovered future. Ericsson is strongly present this year at MWC to succeed in this arena.
“The Networked Society is transforming entire industries. Digitalization is changing every aspect of our lives and becoming fundamental for people, business and society.  Our innovation drives development in mobility, broadband and cloud, creating the foundation for new eco-systems, and transformation across industries. The change that transformation brings is in the hands of everyone and we look forward to bringing this closer to our customers at Mobile World Congress this year,” said Rafiah Ibrahim, Head of Ericsson in Region Middle East and East Africa.
Mobile World Congress (MWC) is the world’s largest annual gathering for the mobile industry, organized by the GSMA and held in the Mobile World Capital: Barcelona, Spain. In 2016 the show brought some 101,000 visitors from around the world.
Ericsson, in Hall 2, is a 6,000 square meter experience in which we showcase our offering
and put focus on the most important issues that the ICT industry has on its agenda. We invite customers from all around the world, industry partners, financial analysts, investors, industry analysts, media, and many others, to visit our hall.

إريكسون تستعرض آفاق التحول الرقمي غير المحدودة
خلال مشاركتها في المؤتمر العالمي للاتصالات المتنقلة 2017
  

 

القاهرة  9  فبراير ٢٠١٧

 

تستعرض إريكسون في المؤتمر العالمي للاتصالات المتنقلة الذي ستنطلق أعماله في الفترة من 27 فبراير وحتى 2 مارس 2017 في مدينة برشلونة في إسبانيا، أحدث حلولها المبتكرة في مجال تكنولوجيا المعلومات والاتصالات، مع تركيز خاص على منصات تكنولوجيا الجيل الخامس وخدمات إنترنت الأشياء والسحابة الإلكترونية والشبكات وأجهزة التلفاز ووسائل الإعلام، فضلاً عن أحدث حلول وخدمات الاتصال التي تهم كافة قطاعات الأعمال.
وتقوم استراتيجية الشركة في المؤتمر العالمي للاتصالات المتنقلة هذا العام على استكشاف أي شيء يمكن أن يحدث في عالم التحول الرقمي مع التركيز بشكل أساسي على آفاق المستقبل الواعد في مجال خدمات الاتصال التي لم تُكتشف بعد، حيث تعزز إريكسون حضورها بقوة في نسخة هذا العام لتحقيق نجاحات جديدة في هذا المجال.
وتعليقاً على مشاركة إريكسون في المؤتمر، قالت رافية إبراهيم، رئيس إريكسون في منطقة الشرق الأوسط وشرق أفريقيا" المجتمعات الشبكية تحول القطاع كلياَ و الرقمنة تغير جميع سبل حياتنا و تسهم بتسهيل الحياة للناس كافة في شتى المجالات. ابتكاراتنا في اريكسون تقود التنمية في التنقل و النطاقات العريضة و الحوسبة السحابية للتحول في كافة المجالات الصناعية، و نحن نسعى الى تقديم كل ما يناسب عملائنا هذا العام في المؤتمر العالمي للاتصالات المتنقلة".
يعد المؤتمر العالمي للاتصالات المتنقلة (MWC) التجمع السنوي الأكبر من نوعه على مستوى العالم في مجال خدمات الاتصالات المتنقلة ويتم تنظيمه سنوياً من قبل الجمعية الدولية لشبكات الهاتف المحمول في العاصمة العالمية للاتصالات المتنقلة برشلونة. وقد شهدت النسخة الماضية من المؤتمر تدفق أكثر من 100 ألف زائر من أنحاء متفرقة من العالم.
وستمنح إريكسون زوارها فرصة عيش تجربة استثنائية على منصتها في القاعة رقم 2 التي تبلغ مساحتها 6000 متر مربع وذلك باستعراضها لمجموعة واسعة من أحدث ابتكاراتها وحلولها المميزة، فضلاً عن استعراض أهم المسائل التي تهم قطاع تكنولوجيا المعلومات والاتصالات حول العالم. ومن هنا تدعو إريكسون كافة عملائها حول العالم وشركائها في القطاع والمحللين الماليين والمستثمرين ومحللي قطاع خدمات الاتصال ووسائل الإعلام والمهتمين لزيارة القاعة ومشاهدة ابتكارات إريكسون التكنولوجية العصرية.

=