Sunday, 4 December 2016

Product Placement - DermoViva Baby Olive Baby Wipes


Dubai – November 28, 2016: With the wide variety of options available in the market, it is difficult for people to choose the best option according to their needs. This is especially true for mothers who are looking for natural means to ensure the safety and protection of their babies who have sensitive skin. Many wipes available for purchase are made of harsh ingredients that are not suitable for babies’ delicate exterior. If not chosen wisely, these wipes can have harmful effects.
It is for this reason that Dermoviva, has introduced DermoViva Olive-enriched baby wipes as part of its Dermoviva baby range. The new range of baby products from Dermoviva, showcases the natural benefits of Virgin Olive oil and has a pH level that is ideal for baby skin. The DermoViva Olive-enriched Baby Wipes are made of ultra-soft fabric that gently cleanses, almost like washing with water, while forming a rich protective barrier to lock out wetness. This ingredient will help keep skin smooth and moisturized. DermoViva Olive- enriched Baby Wipes are available in two varieties: moisturizing wipes and fragrance-free wipes, both of which are ideal for the face and body.  

DermoViva Olive Baby Wipes come in a pack of 56 wipes and is available across most supermarkets, retail stores and pharmacies.
ترويج منتج - مناديل ديرموفيفا بيبي بالزيتون المبلّلة للأطفال

دبي، الإمارات العربية المتّحدة، 28 نوفمبر 2016 - تزخر الأسواق بالعديد من الخيارات ومستحضرات العناية الصحية والشخصية المتنوّعة التي تصعّب على الفرد اختيار المنتج الأنسب لتلبية احتياجاته ومتطلّباته الخاصة. ويتجلّى ذلك بشكل خاص بين أوساط الأمهات اللواتي يفضّلن دائماً استخدام المنتجات الطبيعية لضمان أقصى درجات الحماية والسلامة الصحية لأطفالهن؛ ومثال على ذلك منتجات المناديل المبلّلة التي يمكن أن تؤذي بشرة الأطفال الحسّاسة إذا ما لم يتم اختيارها بعناية، خاصةً أن معظمها يحتوي على مكوّنات قاسية وغير مواتية للعناية الصحيحة ببشرة الصغار.

وفي هذا السياق، أطلقت "ديرموفيفا" مجموعة من المناديل المبلّلة الغنية بخلاصة الزيتون، في إضافة نوعية إلى علامتها التجارية المخصّصة للأطفال "ديرموفيفا بيبي". وتتميّز هذه المجموعة الجديدة في كونها تحتوي على الفوائد الطبيعية المتفرّدة لزيت الزيتون البكر وتساعد في الحفاظ على درجة حموضة البشرة لدى الأطفال. كما أنّها مصنوعة من القماش فائق النعومة والمصمّم خصيصاً لضمان أقصى مستوى من النعومة والليونة في تنظيف البشرة لمنح الطفل إحساساً منعشاً مماثلاً لاستخدام الماء، وفي الوقت نفسه توفير طبقة وقائية على البشرة للحد من البلل أو الترطيب الزائد والحفاظ على البشرة ناعمة وصحية. وتتوفّر المناديل المبلّلة للأطفال من "ديرموفيفا بيبي" في خيارين مختلفين هما مناديل الترطيب والمناديل الخالية من الرائحة، وتعد كل منهما مثالية لبشرة الوجه والجسم على حد سواء.

وتأتي هذه المناديل المبتكرة في عبوات تتّسع لـ 56 منديلاً، ويمكن الحصول عليها في كافة محلات السوبرماركت ومرافق التجزئة والصيدليات في دولة الإمارات.
=