Tuesday, 29 November 2016

CAREEM launches operations into another Egyptian City

Cairo, Alexandria, and now Damanhoor:
·    By popular demand, Careem extends its services to Damanhoor
·    Careem assists in thousands of daily commutes between Alexandria and Damanhoor
·    Careem now operating in 5 Egyptian cities
·    Special promocode - DAMANHOOR - released in celebration of operations in new city
Cairo, November 22nd, 2016 -- Effective today, Careem has officially extended its operations to the city of Damanhoor. The move was made as a natural extension to Careem’s current operations in Alexandria, benefitting thousands of commuters on their daily travels between Alexandria and Damanhoor.

“Our extension of operations into Damanhoor is both timely and necessary, particularly since we noted that more than 10,000 Egyptians commute on a daily basis between Alexandria and Damanhoor,” stated Wael Fakharany, Managing Director of Careem Egypt and Careem’s Global Senior Vice President of Government Relations; “Commuters deserve a comfortable, safe, and affordable ride, which we are more than happy to offer, based on their demand.”

In celebration of the new extension, Careem has also released a special promocode - DAMANHOOR - which offers Damanhoor residents two free rides at up to EGP 20 each, allowing those new to Careem to try out the service.

Careem now operates in 5 Egyptian cities -- Cairo, Alexandria, and Damanhoor, as well as the North Coast and Hurghada during the summer months. “Every day, we try to sync with the Egyptian people, and serve their needs with new additions to our operations, ” says Hadeer Shalaby, Careem’s General Manager; “The extension not only meets customer demand, but also coincides with the company’s philosophy — by extending operations, we’ve also opened the door to thousands of job opportunities for Egyptians,” she says.
Through recruiting more Captains to meet rising demand, Careem offers stable income to thousands of families, and allows drivers to work on their own vehicles, in their own time. The job opportunities offered by Careem come at the crucial time when unemployment rates are at their highest, allowing people from all walks of life to observe honest and alternative employment opportunities.

Careem’s operations in Damanhoor will accommodate the same multiple payment methods. Users can pay in cash, or purchase credit directly into their account through the company website, or use their credit card.

Fakharany explains that the comfort and satisfaction of Careem’s customers remains their top priority;  “we will continue to work towards enhancing our customer's experience with Careem, and look forward to one day operating all across the Egyptian governorates.”

كريم تبدأ تقديم خدماتها في محافظة مصرية جديدة بعد القاهرة والإسكندرية
والآن دمنهور

  • تبعاً لزيادة الطلب.. وفرت شركة كريم خدمتها في دمنهور.
  • شركة كريم تساعد الالاف من العملاء المتنقلين بين الإسكندرية ودمنهور.
  • شركة كريم تعمل الآن في ٥ مدن مصرية
  • "DAMANHOOR" كود ترويجي خاص تم إصداره احتفالاً بإطلاق الخدمة في دمنهور.

القاهرة , ٢٢ نوفمبر ٢٠١٦ - اعتباراً من اليوم بدأت شركة كريم خدماتها في مدينة دمنهور، وجاءت هذه الخطوة استكمالاً لخطة التوسع التي تقوم بها شركة مريم في الإسكندرية وتقديم أفضل الخدمات للمستخدمين في رحلاتهم بين الإسكندرية ودمنهور.

وتأتي  خطوة التوسع في مدينة دمنهور في الوقت المناسب خاصة بعد ملاحظة أن هناك أكثر من ١٠,٠٠٠ مصري يقومون بإستخدام كريم في رحلاتهم بين الإسكندرية ودمنهور.

وقال وائل الفخراني المدير التنفيذي لشركة كريم ونائب الرئيس للعلاقات الحكومية " العملاء يستحقون أفضل خدمة من حيث الراحة والأمان والسعر المعقول؛ ونحن سعداء للغاية لتوفير هذه الخدمة بناءاً علي طلبهم لها".
وتم إطلاق كود ترويجي خاص بهذه المناسبة "DAMANHOOR " والذي يتمكن المستخدمين من خلاله الاستمتاع برحلتين مجانيتين قيمة كل واحدة منهما ٢٠ جنيه ،في فرصة للأشخاص الجدد الذين لم يقوموا باستخدام كريم بعد.

وقالت هدير شلبي المدير العام لشركة كريم مصر "كريم تعمل الآن في ٥ مدن مصرية هي "القاهرة -الإسكندرية - دمنهور"  والساحل الشمالي والغردقة في فصل الصيف، وأضافت أن هناك محاولات بشكل يومي لتلبية احتياجات العملاء،ويعتبر هذا الامتداد ليس فقط تلبيةً لطلب العملاء المتزايد علي الخدمة وإنما يرجع إلى سياسة الشركة التوسعية في مصر وتوفير فرص العمل للكثير من المصريين.


ويتضح من خلال مثل هذا الخطوة ان كريم توفر فرص عمل ودخل ثابت ومستقر لآلاف من الاُسر المصرية ،كما تتيح للكابتن العمل علي سيارتهم الخاصة في وقتهم الخاص ، كما أن توفير فرص العمل التي تقدمها الشركة تأتي في وقت ارتفعت فيه معدلات البطالة مما يوفر فرص عمل شريفة بديلة .

وأضافت أن الخدمة في مدينة دمنهور لا تختلف طرق الدفع او الاستخدام عن نظيرتها في باقي المدن التي توسعت فيها شركة كريم، حيث انها نفس طرق الدفع حيث يمكن للمستخدمين أن يقوم بالدفع عن طريق الكاش او بالبطاقات الائتمانية أو عن طريق موقع شركة كريم.
كما أكد وائل الفخراني علي" أن راحة العملاء ورضاهم عن شركة كريم دائماً من أولوياتنا، وسوف نعمل جاهدين علي تعزيز تجربة عملائنا مع شركة كريم ،ونتطلع إلى اليوم الذي توسع  فيه شركة كريم خدماتها جميع محافظات مصر".





=