Monday, 10 October 2016

London Square Developments Limited reveals new development to UAE market - available exclusively through Knight Frank

NEW LAUNCH NEW LAUNCH NEW LAUNCH

LONDON SQUARE STAINES UPON THAMES


10th October, Dubai: Knight Frank Middle East, the leading independent property consultancy, today announced the launch of new property development, London Square Staines-Upon-Thames. The development, available exclusively through Knight Frank, will be showcased at an exclusive roadshow at Emirates Towers, Dubai, between 4th-5th November.  

London Square Staines Upon Thames is the exciting new focal point of this busy, vibrant Thames-side town, part of London’s expanding commuter belt. The development hosts a stunning new piazza, which creates an attractive and vibrant entrance to this highly desirable development. Its High Street location means that it is within easy walking distance of Staines’ British Rail station, with its exceptional connectivity to Central London. Closer still are the many shops and restaurants that make Staines upon Thames such a dynamic hub for living and enjoying life.

The development offers beautifully designed studio, 1, 2 and 3 bedroom apartments, complete with resident’s gym and concierge service, making this an attractive prospect for professionals and returning UK expats. With prices starting at £340,000; GBP exchange rates at a record low and anticipated yields at 4.4% p.a. and rising, London Square Staines Upon Thames represents a smart investment.

Victoria Garrett, Partner, Knight Frank said;
“London Square Staines Upon Thames is one of our most exciting projects. Over the last 18 months, we’ve seen a growing appetite from our clients to find affordable investment projects in the UK.

Staines Upon Thames is a hugely attractive proposition for those looking for a quality offering in a dynamic location that has a strong business base, fantastic shopping and leisure amenities plus great connectivity into Central London. For those looking to get a sure footing in the UK property market, this is a smart investment.”

Research1 from Knight Frank has revealed a chronic shortage of new homes in the UK, making commuter belt friendly areas, such as Staines Upon Thames, a highly sought after investment opportunity. This is supported by the UK’s Office of National Statistics recent findings that greater numbers are being attracted by greater internal and external spaces as key aspects of their purchasing decisions and this was most markedly found in areas such as the wider Staines Upon Thames and Spelthorne communities. Data suggests this is already occurring – nearly two thirds (60%) of residents moving to the area were from London in 2015, up from 53% in 2013.

Victoria Garrett, Partner, Knight Frank added:
“Staines Upon Thames offers a compelling combination of affordability and connectivity with a huge potential for excellent investment returns. We look forward to bringing this offer to the UAE market.”

Knight Frank will be hosting the London Square: Staines-Upon-Thames roadshow between 4th and 5th November at Jumeirah Emirates Towers, Dubai. For more information or register interest in attending call T: 04 4267699 or visit www.knightfrank.ae

انطلاقة جديدة      انطلاقة جديدة     انطلاقة جديدة

لندن سكوير ستينز على نهر التايمز (LONDON SQUARE STAINES UPON THAMES)
تعلن شركة London Square Developments المحدودة عن مشروع جديد في سوق الإمارات العربية المتحدة متوفر حصريا من خلال نايت فرانك.
10 أكتوبر، دبي: أعلنت اليوم نايت فرانك الشرق الأوسط، الشركة الرائدة في الاستشارات العقارية المستقلة عن إطلاق مشروع تطوير عقاري جديد هو” لندن سكوير ستينز على نهر التايمز" (LONDON SQUARE STAINES UPON THAMES). هذا المشروع للتطوير العقاري المتاح حصريًا من خلال نايت فرانك سيتم عرضه أثناء حملة ترويجية حصرية في أبراج الإمارات، في دبي، يومي الرابع والخامس من شهر نوفمبر.
لندن سكوير ستينز على نهر التايمز (LONDON SQUARE STAINES UPON THAMES) هو نقطة التركيز المحورية الجديدة الجاذبة للاهتمام في هذا الجزء النشط النابض بالحياة على جانب نهر التايمز، كجزء من منطقة المسافرين يوميًا للعمل في لندن الآخذة في التوسع. يشمل مشروع التطوير العقاري خلق ساحة جديدة فاتنة تعمل كمدخل جذابٍ نابضٍ بالحياة لمشروع التطوير العقاري المرغوب بشدة. موقعه في شارع "هاي ستريت" يعني أنه على مسافة قصيرة سيرًا على الأقدام من محطة السكك الحديدية البريطانية بمنطقة ستينز، مع ميزته الاستثنائية وهي اتصاله بمنطقة وسط لندن. ومع هذا لا يزال المشروع قريبًا من العديد من المحلات التجارية والمطاعم التي تجعل Staines Upon Thames  محورًا نشطًا للعيش والاستمتاع بالحياة.
يقدم مشروع التطوير العقاري شققًا صغيرة (أستوديو)، وشقق بها غرفة أو غرفتين أو ثلاث غرف نوم، وبه صالات رياضية وبواب للخدمة للمقيمين، الأمر الذي يعد عامل جذب للمحترفين والمغتربين البريطانيين العائدين. بأسعار تبدأ من 340,000 جنيها استرلينيًا، ومع انخفاض غير مسبوق في أسعار صرف الجنيه الإسترليني وعائدات متوقعة تبدأ من نسبة 4,4٪ سنويا أو أكثر، فإن London Square Staines Upon Thames  يمثل استثمارًا ذكيًا.
تقول فيكتوريا جاريت، شريكة في نايت فرانك:
" London Square Staines Upon Thamesهو أحد أكثر مشاريعنا إثارة. فعلى مدى 18 شهرا الماضية، شهدنا إقبالًا متزايدًا من عملائنا على الحصول على مشاريع استثمارية بأسعار معقولة في المملكة المتحدة.
مشروعStaines Upon Thames  هو أحد الاقتراحات الجذابة للغاية لمن يبحثون عن عروض عالية الجودة في موقع نشط ذو قاعدة أعمال قوية ومرافق تسوُّق وترفيه رائعة، مع الاتصال المميز بمنطقة وسط لندن. للراغبين في الحصول على موضع راسخ في السوق العقاري بالمملكة المتحدة، فهذا هو الاستثمار الذكي."
كشف البحث الذي أجرته نايت فرانك عن وجود نقص مزمن في المساكن الجديدة في المملكة المتحدة، مما يجعل المناطق المناسبة للمسافرين يوميًا إلى العمل، مثل Staines Upon Thames فرص استثمار يسعى الكثير إليها. هذا ما تؤكده الإحصائيات الأخيرة لمكتب المملكة المتحدة للإحصاءات الوطنية بأن أعدادًا أكبر تنجذب نحو المساحات الداخلية والخارجية الأكبر كأحد العوامل التي تتوقف عليها قراراتهم الشرائية. وقد ظهر هذا بوضوح في مناطق مثل Staines Upon Thames ومنطقة Spelthorne. تشير البيانات إلى أن هذا يحدث بالفعل - فما يقرب من ثلثي السكان (60٪) الذين ينتقلون إلى المنطقة كانوا من لندن في عام 2015، صعودًا من نسبة 53٪ في عام 2013.

كما أضافت فيكتوريا جاريت، شريك في نايت فرانك قائلة:
"يقدم Staines Upon Thames مزيجا مقنعًا بين التكلفة المناسبة والقرب من الأماكن الهامة، مع فرصة هائلة لتحقيق عوائد استثمارية ممتازة. ونحن نتطلع الى تقديم هذا العرض في سوق الإمارات العربية المتحدة."
سوف تستضيف نايت فرانك الحملة الترويجية لمشروع London Square Staines Upon Thames في الرابع والخامس من نوفمبر في جميرا أبراج الإمارات في دبي.

لمزيد من المعلومات أو تسجيل الرغبة في الحضور، يرجى الاتصال على 044267699 أو زيارة الموقع www.knightfrank.ae

No comments:

Post a Comment

=