Monday, 10 October 2016

Get the best beauty tips and latest trends at Mall of the Emirates

Don’t miss out on glittering fashion shows and tips from beauty guru Huda Kattan!

It’s all about fashion and beauty at Mall of the Emirates, the region’s first shopping resort and flagship luxury destination. As part of ‘World of Fashion 2016’, Mall of the Emirates will treat style savvy visitors with a glamorous evening featuring an exclusive fashion presentation by Etoile ‘La boutique’ followed by a live conversation with beauty icon Huda Kattan, on Wednesday October 12, 2016, in Mall of the Emirates’ central galleria, starting 8pm.

Mall of the Emirates’ ‘World of Fashion’ is from October 11 – 15, 2016. Bigger than ever, this season promises to deliver a spectrum of great fashion moments.

زوار «مول الإمارات» على موعد مع أحدث توجهات الجمال والأزياء

المركز يدعو كافة المهتمين بالجمال والأناقة لعدم تفوت الفرصة لمشاهدة أجمل عروض الأزياء والتعرف على أحدث توجهات الجمال من خبيرة الأزياء والجمال هدى قطان

دبي، الإمارات العربية المتحدة، 10 أكتوبر 2016: تغطى هذه الأيام مواضع الموضة والأزياء والجمال في «مول الإمارات»، الوجهة الفاخرة للأزياء والحياة العصرية التابعة لمجموعة «ماجد الفطيم». وكجزء من احتفالية «عالم من الأزياء 2016»، سيكون زوار المركز من عشاق الأزياء والأناقة على موعد مع عروض حصرية من قبل "إتوال لا بوتيك"، يعقبها جلسة حوارية مع خبيرة الجمال والأناقة هدى قطان وذلك يوم الأربعاء 12 أكتوبر 2016 في الغاليريا المركزية بداية من الساعة 8:00 مساءً.

ويستضيف «مول الإمارات» الدورة السادسة من احتفالية «عالم من الأزياء» خلال الفترة بين 11 – 15 أكتوبر وستتضمن الكثير من الفقرات الحصرية وإطلالات لمشاهير الأناقة الجمال والموضة في العالم للاحتفاء بموسم أزياء الخريف/الشتاء.

No comments:

Post a Comment

=