31 October, 2016

Al Ansari Exchange unveils Winter Promotion 2016 under theme Win Your Dream Home in Your Country


One lucky winner to win a ‘dream home as grand prize in addition to 50 gold coins for 50 winners
                                                                                  

UAE, October 31, 2016– In continuation of its 50th year celebration, Al Ansari Exchange, the UAE-based foreign exchange and worldwide money transfer company, has launched its Winter Promotion under the theme ‘Win Your Dream Home in Your Country.’ The company is set to give away exciting prizes during the two-month long campaign starting from November 1 to December 31, 2016.

According to Al Ansari Exchange, what is at stake in this ‘never before offer’ is a chance of owning a ‘dream home in the winner’s home country worth AED 400,000 in addition to 50 gold coins for 50 lucky winners.

Rashed Al Ansari, General Manager, Al Ansari Exchange, said: “As part of the continuous celebration of Al Ansari Exchange’s five decades in business, we have launched our ‘Winter Promotion’ with an exclusive grand prize and 50 gold coins commemorating the company’s golden jubilee. Our customer feedback has consistently shown that securing a home is a top priority for the grand majority of our customers, hence our choice of the reward for this year’s winter campaign. We attribute our long-standing success to our loyal patrons and this campaign comes as a reward for their loyalty and continuous patronage.”


All Al Ansari Exchange customers can enter the raffle draw for a chance to win valuable rewards by conducting their transactions at any of its 170 UAE-wide branches during the two-month period. Eligible transactions include Money Transfers, eExchange, Foreign Currency Exchange, National Bonds purchases (Above AED 1000), First Saving and Emarati Al Awwal Islamic Certificates (Above AED 1000), Air Arabia and Fly Dubai air ticket payments, Credit Card payments, Travel Card Purchases and reloads and Tourist Visa Payments. However, all corporate or cancelled transactions will not be included.

"الأنصاري للصرافة" تطلق مكافآت شتاء 2016 تحت شعار "إربح منزل أحلامك في بلدك"

فائز واحد سيحصل على منزل أحلامه في بلده كجائزة كبرى بالإضافة إلى خمسين عملة ذهبية لخمسين فائز آخر


الإمارات، 31 أكتوبر 2016 بالتزامن مع احتفالها بالذكرى السنوية الخمسين، أطلقت "الأنصاري للصرافة"، الشركة المتخصصة في توفير خدمات التحويلات المالية وصرف العملات الأجنبية في دولة الإمارات العربية المتّحدة، حملة "مكافآت الأنصاري للصرافة ـ شتاء 2016" تحت شعار "إربح منزل أحلامك في بلدك" بالإضافة إلى 50 عملة ذهبية. وستقوم الشركة من خلال هذه الحملة التي تستمر على مدى شهرين من 1 نوفمبر/تشرين الثاني إلى 31 ديسمبر/كانون الأول 2016 بمنح جوائز مثيرة وقيمة للعملاء.

وأبرز ما يميز هذه الحملة هو العرض غير المسبوق والمتمثل في شراء "منزل الأحلام" في بلد المتعامل الفائز بقيمة 400,000 درهم، بالإضافة إلى 50 عملة ذهبية ستمنح لخمسين فائز آخر.

وقال راشد علي الأنصاري، مدير عام شركة "الأنصاري للصرافة": "في إطار احتفالاتنا المستمرة بالذكرى الخمسين لتأسيس الشركة، قمنا بإطلاق "مكافآت الأنصاري للصرافة ـ شتاء 2016" والتي تشتمل على جائزة حصرية كبرى بالإضافة لخمسين عملة ذهبية تزامنا مع اليوبيل الذهبي للشركة. ومن واقع اتصالاتنا المباشرة مع عملائنا الكرام من خلال الاستبيانات الدورية ومراكز الاتصال فإن تأمين المنزل يعتبر من أهم أولويات الغالبية العظمى من العملاء وعليه تم اختيار الجائزه الكبرى لتتوافق مع ما يتطلع إليه العميل بشكل مباشر. ومن الجدير بالقول بأننا نعزو نجاحنا على مدى السنوات الماضية، من بعد توفيق الله، إلى عملائنا الأوفياء الذين نعدهم شركاء حقيقيين في مسيرة الريادة التي تقودها "الأنصاري للصرافة"، لذا فإننا نعتبر حملتنا الأخيرة بمثابة تقدير لهم على وفائهم المستمر ودعمهم المتواصل".

ويمكن لكافة عملاء "الأنصاري للصرافة" الدخول في السحب للحصول على فرصة الفوز بالجوائز القيمة وذلك عن طريق إجراء تعاملاتهم في أي من فروع الشركة الـ 170 والمنتشرة في مختلف أنحاء دولة الإمارات العربية المتحدة خلال فترة الحملة الترويجية المستمرة على مدى شهرين. وتتضمن التعاملات المؤهلة للدخول في السحب كل من الحوالات المالية المرسلة، والتحويل المالي عبر الإنترنت (eExchange.aeوصرف العملات الأجنبية، وشراء شهادات الصكوك الوطنية وشهادات الإمارات الأول وشهادات التوفير الرابح (فوق 1000 درهم)، ودفع قيمة تذاكر العربية للطيران وفلاي دبي، ودفع مستحقات بطاقات الائتمان، وشراء بطاقة الأنصاري للصرافة متعددة العملات أو إعادة شحنها بالعملات، بالإضافة إلى معاملات دفع التأشيرات السياحية. كما تستثنى المعاملات الخاصة بالشركات أو المؤسسات والمعاملات الملغاة من الدخول في السحب.
=