Tuesday, 6 September 2016

Superb September Surprises at Corp Amman Hotel in Jordan



From discounts on bed and breakfast rates to big savings on Eid stays, Corp Amman Hotel in Jordan has got fabulous offers lined up for guests all through September.

As a part of its Summer Celebrations 2016, the hotel is offering a 20 percent discount on bed and breakfast rates on all bookings till September 30, 2016. Also, customers who choose to stay at the hotel for more than 3 nights can avail a 10 per cent discount on the best available rates.

Nizam Bou Antoun, General Manager of Corp Amman Hotel, said, “It is the holiday season in the region given we have a long break coming for Eid Al Adha. We are well placed at Corp Amman Hotel to meet the expectations of our guests. Offering the best of service, we are an ideal family destination. Due to heavy inflow of both regional and global tourists during this season, we advise travelers to book early in order to take advantage of our various promotions.”  

Here’s what is on offer:

SUMMER CELEBRATION 2016
Enjoy 20% off ‘Bed & Breakfast Rate’
Valid and bookable until 30th September 2016
Advance Purchase Offer up to 3 days prior to arrival
Full pre-payment upon reservation, non-refundable rate
Rate subject to availability and taxes

STAY 3 NIGHTS & SAVE 10%
10% off on our ‘Best Available Rate’
Minimum stay of 3 nights required
Offer valid 7 days a week upon availability

About Corp Amman Hotel
Corp Amman Hotel is a 4-star property featuring 108 elegantly appointed rooms and suites equipped with the finest facilities. Designed to be one of the city’s prestigious addresses, the hotel boasts three multi-functional meeting rooms and a spectacular ballroom equipped with the latest technology and facilities. Diners too have an excellent choice of restaurants with the hotel’s culinary team offering an extensive selection of regional and international flavours. One may opt for all-day-dining restaurant ‘The Boulevard’ or the roof-top Lebanese restaurant ‘Mood’. ‘Snug’ lobby lounge is ideal for tasty nibbles and refreshing cold and hot drinks. For relaxation, the hotel offers a trendy fitness centre ‘Orange’ where you can enjoy an invigorating workout followed by a pampering soak in the temperature controlled outdoor swimming pool or indulge in tranquil spa treatments.

For more information about the hotel please visitwww.hmhhotelgroup.com/corpamman


مفاجآت سبتمبر الرائعة في
فندق كورب عمان في الأردن

من التخفيضات على أسعار الإقامة مع وجبة الإفطار إلى التوفير الكبير في إقامة العيد، أعد فندق كورب عمان في الأردن عروضاً رائعة للضيوف طوال شهر سبتمبر.

كجزء من الاحتفالات الصيفية لعام 2016، يقدم الفندق خصماً 20٪ على أسعار الإقامة مع وجبة الإفطار لجميع الحجوزات حتى 30 سبتمبر 2016. بالإضافة إلى ذلك، يمكن للعملاء الذين يختارون الإقامة في الفندق لأكثر من 3 ليالي الاستفادة من خصم 10٪ على أفضل الأسعار المتاحة.

قال نظام بو أنطون، المدير العام لفندق كورب عمان "إنه موسم العطلات في منطقة و الذي يتزامن مع عطلة طويلة قادمة بمناسبة عيد الأضحى المبارك. نحن في وضع جيد في فندق كورب عمان لتلبية توقعات ضيوفنا. بتقديمنا لأفضل الخدمات نحن وجهة عائلية مثالية. و بسبب التدفق الكثيف للسياح من المنطقة و من مختلف أرجاء العالم على حد سواء خلال هذا الموسم، لذا ننصح المسافرين بحجز إقاماهم مبكراً من أجل الاستفادة من عروضنا المتعددة".

و تجدون عروضنا أدناه:

إحتفال صيف 2016
استمتع بخصم 20٪ "على أسعار الإقامة مع وجبة الإفطار "
يسري العرض حتى 30 سبتمبر 2016
العرض على الشراء المقدم حتى 3 أيام قبل الوصول
يجب الدفع الكامل مقدماً عند الحجز، غير قابل للاسترداد
تخضع الأسعار للتوافر والضرائب

أقم 3 ليالي و وفر 10٪
خصم 10٪ على "أفضل سعر متوفر"
الحد الأدنى للإقامة 3 ليالي
يسري العرض طوال الأسبوع و يخضع لمدى التوافر

حول فندق كورب عمان

يحمل فندق كورب عمان 4 نجوم ويضم 108 غرفة وجناحا أنيقة الأثاث كلها مزودة بأرقى الخدمات. الفندق مصمم ليكون واحدا من أفخر العناوين في المدينة، ويضم ثلاث غرف اجتماعات متعددة الأغراض وقاعة حفلات مبهرة مزودة بأحدث تكنولوجيا وخدمات. الضيوف القادمون لتناول الطعام لديهم أيضا اختيارا ممتازا من المطاعم مع فريق الطهي بالفندق الذي يقدم اختيارات متعددة من الأطباق الإقليمية والعالمية. قد يختار الضيف مطعم "ذا بوليفار" المفتوح طوال اليوم أو المطعم اللبناني "موود" على الروف. "سناج" قاعة اللوبي مثالية لماكولات خفيفة شهية ومشروبات منعشة باردة وساخنة. للإسترخاء، يوفر الفندق مركز لياقة عصري "أورانج" حيث يمكنك الاستمتاع بتدريب منشط تعقبه متعة الاستحمام في حمام السباحة الخارجي الذي يتم التحكم في درجة حرارة مياهه أو تدلل بجلسات السبا الهادئة.

للمزيد من المعلومات حول الفندق، رجاء زيارة: www.hmhhotelgroup.com/corpamman أو https://www.hmhhotelgroup.com/subscribenow

No comments:

Post a Comment

=