08 September, 2016

FCW ends participation at Cityscape Global 2016 with new business deals and high footfall

UAE, September 08, 2016 - Falconcity of Wonders LLC, the developer of Falconcity of Wonders (FCW) the multipurpose mega project currently being built in Dubai, has successfully concluded its participation at Cityscape Global 2016 at the Dubai World Trade Centre, with new business deals, fruitful meetings with potential investors, and a large number of visitors to its stand during the three-day event.
High-profile personalities led by H.H. Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum, UAE Vice President and Prime Minister and Ruler of Dubai, visited the FCW stand to learn more about the progress of the much talked about property development. FCW attracted high footfall during the course of the exhibition.    
Numerous prospective investors also met with FCW executives to express their interest in establishing their presence in the large-scale development. The possibility of leasing space in a supermarket and building a nursery facility were touched on as well. FCW said it will announce the details of these talks at later stages.

H.E. Almoosa said: “Like in the previous years, we are happy with the outcome of our attendance at this year’s Cityscape Global in Dubai. We welcomed an impressive number of visitors, most of whom were investors, who showed strong interest in our project, its layout and features. Shaped like a falcon to symbolize the UAE’s heritage, FCW also embraces various cultures from around the world – a celebration of thousands of people of different nationalities who now consider the country as their second home. We look forward to offering more excellent real estate investment opportunities to our investors from around the world.”

"فالكن سيتي" تختتم مشاركتها الناجحة في "سيتي سكيب جلوبال 2016" وفي جعبتها جملة من العقود والاتفاقيات الاستراتيجية

الإمارات العربية المتّحدة، 08 سبتمبر 2016 - اختتمت "فالكن سيتي أوف وندرز"، الشركة الرائدة في مجال التطوير العقاري، مؤخّراً مشاركتها الفاعلة في معرض "سيتي سكيب جلوبال 2016" في مركز دبي التجاري العالمي، والتي تكلّلت بإبرامها عدد من الصفقات التجارية الاستراتيجية وتوطيد العلاقات المثمرة مع المستثمرين المحتملين، وسط إقبال واسع من الزوّار على مدار الأيام الثلاثة للحدث.

وكان في مقدّمة الزوّار صاحب السمو الشيخ محمد بن راشد آل مكتوم، نائب رئيس الدولة رئيس مجلس الوزراء حاكم دبي ، والذي زار منصة الشركة للاطّلاع على آخر التطوّرات الإنشائية في المشروع الضخم "فالكن سيتي أوف وندرز". وتميّزت المشاركة في دورة العام من المعرض بالإقبال الكبير والاستجابة الواسعة التي حظيت بها منصة الشركة من قبل الزوّار طيلة فترة الحدث.

كما جرى الاجتماع مع نخبة من المستثمرين المحتملين الذين أبدوا رغبتهم بالاستثمار في مشروع "فالكن سيتي أوف وندرز"، حيث تمحورت النقاشات بشكل أساسي حول استئجار مساحات لبناء سوبرماركت وحضانة للأطفال؛ على أن يتم الإعلان عن كامل التفاصيل ذات الصلة في مراحل لاحقة.

وفي معرض تعليقه على ختام المشاركة في الحدث، قال سعادة الموسى: "نحن سعداء بالنتائج المبهرة التي أثمرت عن مشاركتنا الفاعلة في فعاليات هذا العام من معرض "سيتي سكيب جلوبال" في دبي، بما يستكمل سلسلة النجاحات المشرّفة التي حقّقتها الشركة خلال الدورات السابقة أيضاً. ولقد شهدت المنصة هذا العام إقبالاً لافتاً من الزوّار، وتحديداً المستثمرين الذين أكّدوا عزمهم على الاستثمار في مشروعنا الأوّل من نوعه في المنطقة، فهو يتّخذ شكل الصقر الذي يمثّل الرمز الوطني والثقافي والتراثي لدولة الإمارات، وفي الوقت نفسه يجمع أهم حضارات العالم تحت سقف واحد للاحتفاء بالجنسيات المختلفة المقيمة على أراضي الإمارات والتي تعتبر الدولة بمثابة وطنها الثاني. ونحن نتطلّع قدماً لمواصلة تقديم الفرص الاستثمارية الممتازة للمستثمرين من مختلف بقاع العالم".

=